www.sunkuvat.com

Admin

No morjens vaan kaikki !

Lähetin tänne noin 2 kk sitten viestin, että mulla on uusi webbi-sivusto, jossa kaikki hyötyy...siis kuvaaja, minä ja kuvan myyjä.

Noh, negatiivista palautetta tuli, kiitos siitä, muutin sivuston ulkonäköä aika paljon. Mutten vieläkään tiedä, miksi sivustolle ei tule tarjokkaita, koska se olisi kuvaajalle ilmaista laittaa low-res-kuvat sivustolle, koska eihän niistä voi tehdä mitään.

Itse olen pienyrittäjä, ja jos saisin taulun tai julisteen kaupaksi, niin siinä vaiheessa kysymykseen tulisi yhteydenotto valokuvaajaan ja palkkioihin....

Mun mielestäni idea, että kaikki 'taidekuvat' ja yleensä kuvat, jotka voisivat roikkua jonkun olohuoneessa, niin yhdelle sivustolle, mielellään mun sivustolle. Ja jos joku niistä kiinnostuu, niin emailia kyllä lähetellään.

kommentteja, ehdotuksia pyydän kovasti, tai sitten mun idea on aivan paska.

Terveisin

Jorma Hintikka / www.sunkuvat.com

Yritys: www.sunsivut.fi

2

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisiä

Valitettavasti tuo *sunkuvat.com-sivun sekoittaa liian helposti ptc-skeidaa tarjoavaan *sunverkko.com:iin.

• Aamos Antinpoika

Pöh pöh, ei idea ole paska. Näitä "kuvatoimistoja" alkaa olla vaan jo joka nurkalla ja tämän tyylisiä "freelance"-kuvaajia ei varmastikaan ole aivan hurjia määriä. Samoin myöskin luulisin, että kaksi kuukautta on melkoisen lyhyt aika vielä tuossa kuvaajien "keräämisessä". Jos olet yhden viestin tänne kerran laittanut, se hukkuu aika äkkiä muiden joukkoon ja painuu tuonne tuoreempien perään "hännille" josta se ei niin helposti enää hyppää ihmisten silmille.

Ei auta vaipua epätoivoon ;) Itse harrastelen tuota luontokuvausta enimmäkseen ja jos joskus satun saamaan jotain omasta mielestäni (erittäin itsekriittinen) poikkeuksellisen hienoa tarttumaan kameran kennolle, niin voisin jopa harkita tuollaista kuvien markkinointikanavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5103
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      536
      2597
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2292
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2200
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1933
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1644
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1535
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      125
      1219
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      936
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      889
    Aihe