www.sunkuvat.com

Admin

No morjens vaan kaikki !

Lähetin tänne noin 2 kk sitten viestin, että mulla on uusi webbi-sivusto, jossa kaikki hyötyy...siis kuvaaja, minä ja kuvan myyjä.

Noh, negatiivista palautetta tuli, kiitos siitä, muutin sivuston ulkonäköä aika paljon. Mutten vieläkään tiedä, miksi sivustolle ei tule tarjokkaita, koska se olisi kuvaajalle ilmaista laittaa low-res-kuvat sivustolle, koska eihän niistä voi tehdä mitään.

Itse olen pienyrittäjä, ja jos saisin taulun tai julisteen kaupaksi, niin siinä vaiheessa kysymykseen tulisi yhteydenotto valokuvaajaan ja palkkioihin....

Mun mielestäni idea, että kaikki 'taidekuvat' ja yleensä kuvat, jotka voisivat roikkua jonkun olohuoneessa, niin yhdelle sivustolle, mielellään mun sivustolle. Ja jos joku niistä kiinnostuu, niin emailia kyllä lähetellään.

kommentteja, ehdotuksia pyydän kovasti, tai sitten mun idea on aivan paska.

Terveisin

Jorma Hintikka / www.sunkuvat.com

Yritys: www.sunsivut.fi

2

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisiä

      Valitettavasti tuo *sunkuvat.com-sivun sekoittaa liian helposti ptc-skeidaa tarjoavaan *sunverkko.com:iin.

    • Aamos Antinpoika

      Pöh pöh, ei idea ole paska. Näitä "kuvatoimistoja" alkaa olla vaan jo joka nurkalla ja tämän tyylisiä "freelance"-kuvaajia ei varmastikaan ole aivan hurjia määriä. Samoin myöskin luulisin, että kaksi kuukautta on melkoisen lyhyt aika vielä tuossa kuvaajien "keräämisessä". Jos olet yhden viestin tänne kerran laittanut, se hukkuu aika äkkiä muiden joukkoon ja painuu tuonne tuoreempien perään "hännille" josta se ei niin helposti enää hyppää ihmisten silmille.

      Ei auta vaipua epätoivoon ;) Itse harrastelen tuota luontokuvausta enimmäkseen ja jos joskus satun saamaan jotain omasta mielestäni (erittäin itsekriittinen) poikkeuksellisen hienoa tarttumaan kameran kennolle, niin voisin jopa harkita tuollaista kuvien markkinointikanavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe