eli helppo asentaa pontit ei ota liikaa vastaan ym sais olla muutenki hyvää .. eli asentajat vois kertoo mikä on ollu hyvä merkki ja hinta ja mistä! kiitos jo etukäteen vastauksesta!
mikä laminaatti on helppo asentaa
5
1456
Vastaukset
- halvinta Fix-it
flooring laminaattia. Asensin vuonna 2006 ja oli helppoa. Hyvin on kestänyt suurperheen kulutusta.
- helppoja asentaa,
Paketeissa on asennusohjeet ja netistä löytyy videoita.
- nöösipoika
helppoja asentaa, kirjoitti:
Paketeissa on asennusohjeet ja netistä löytyy videoita.
,aloittelijallekin,kun varaa työhön maalarinteippiä ja sitoo varvia sitä mukaa edelliseen riviin, päätypalaan saakka.Ei pompi halvempikaan merkki pois pontista,jos laudan parilla tuuman pätkällä teippaa.Jos haluaa nuukailla teipin kanssa,voi niitä pätkiä siirtää seuraavalle varville sitä mukaa kun työ etenee.Eipä tarvi tapella ja rikkoa pontteja.Kokeile,ellet usko.
- kaupay
Joku sanoi että kaikki lukkopontti laminaatit olis helppo asentaa,mutta olen kuullut että ongelmia on ollut tutuillani asentamisessa. En kyllä muista mitä merkkiä oli,mutta eivät saaneet itse asennettua vaan joutuivat pyytää apua siihen.
Itse laitettiin Cello merkkistä ja helpompaa asentaminen ei olis voinut olla.On Keskon merkki,eli K-Raudasta ainakin pitäis saada.Hinta muistaakseni oli siinä 16-17e neliö. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä eikä ole vuoden aikana ilmennyt mitään ongelmia. Ainoa miinus oli että tummassa laminaatissa lautojen reunat erottuvat,jos on erittäin tarkka silmäinen. Tämähän on ihan maku asia,eikä kukaan muu kiinnitä huomiota siihen (mutta itse kun tarkkasilmäisenä olen huomannut).
Mutta voin ehdottomasti suositella. - Pois silmistä
Tärkeämpi ominaisuus on Laminaatin helppo poisto.Koska jokainen järkevä ihminen haluaa siitä nopeasti eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770