Moi
Olen 18-vuotias tyttönen, joka on muuttanut Riihimäelle muutama kk sitten. En ole kuitenkaan tutustunut vielä omanikäisiin ihmisiin ja kaveria kaipailisin. :) Olen huumorintajuinen, iloinen, luotettava ja luonteeltani nautiskelija. Rakastan kirjoja, elokuvia, pitkiä keskusteluita, nauramista, shoppailua, matkustamista..jne. Tykkään istua viinilasin ääressä ja keskustella, mutta myös baarin tanssilattia vetää puoleensa ;). Tykkään muodista ja sisustamisesta. Olen sponttaaninen ja aina menossa mukana. Mikäli jokin yllämainituista kolahti niin otahan yhteyttä, ehkäpä olet juuri se kaipaamani kaveri :) Ikää mieluiten 16-25 ? Tai ainakin henkisesti saman ikäinen. Etsin siis naispuolista ystävää, sillä poikaystävä löytyy :). (Tällä hetkellä armeijan harmaissa)
Vastaan kaikkiin yhteydenottoihin :)
sähköposti:
[email protected]
Ystäviä Riihimäeltä?
Tyttö 18
4
996
Vastaukset
- M 29
Kannattaa laittaa ilmoitus vaikka treffi palstalle ja hakea sitä kautta ystäviä :). Siellä on muitakin ketä hakee vain ystäviä ja näin vältät tätä kautta tulevat turhat yhteydenotot.
- tyttö 18.
Kiitos vinkistä :) . Täytyypä koittaa, jos tämä ei tuota tulosta.
Mukavaa päivänjatkoa :)
- johonkin
ravintolaan kaffelle tai siiderille viikonloppuna niin eiköhän siellä joku samanikäinen ole jossain...
- tyttö 18.
Moi
Kiitti vinkistä, mutta ei oikeen toimi kohallani.. En viitsi mennä koputtaan olkapäähän ja kyseleen "olisitko mun kaveri" :D . Jotenkin hankalaa..Mutta kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783