Ääh, tää on kyll vähän typerää mutt joo ^^) mä en ole epätoivoinen tai mtn sellaista, ihan kokeilumielessä pistän ilmoituksen tänne :D
Eli , oon mies ,17v vanha. en ole rikas, enkä köyhä, ihan normaali, mun mielestäni ei rahan pitäis vaikuttaa mitenkään.
Harrastan tosi aktiivisesti laulua, ja kaikenlaista musiikkin liittyviä juttuja
tykkään olla koneella jonkun verran
ja rakastan olla kaikessa rauhassa, makailla ja tehdä silleen kaikkee jännää ilman mitään hopuamista.
Ulkonäössäni ei ole mtn vikana, ihan söpöksi haukuttu :))
Ja olen Hesasta :)
Olen töissä :)
Jos tunnun kivalta, nii voisitte jättää vaik omat sähköpostit tai meset yms.. nii voisin ottaa yhteyttää :D mutt tuskin tätä kukaan edes lukee
Haluan Tyttöystävän
24
1764
Vastaukset
- tyttö_vain__
Kyllä sä saat,chattailet ja sillee.eiköhän se löydy jossain vaihees :) Eikä kannata ainakaa alkaa kaukosuhteisiin,mielummin tosi läheltä ku tosi kaukaa :)
Onnea etsintään :) Tunnuit ihan saatanan kivalta.
- mmm
oon tyttö, helsingistä ja oikeestaan 15 vuotta, mutta ois kivaa tutustua tai jotain :) vaikutat mukavalta, itekki tykkään kauheesti musiikista, mut en mitenkää erityisemmin harrasta, kunhan joskus soittelen pianoa. Mäkään en oo epätoivonen, vaikka välil tuntuu et ei löydä ketään ja ois vaan kauheen mukavaa tutustuu jotain kautta uusiin ihmisiin, Ja jos kiinnostaa, niin mua on kehuttu kauniiksi, jos sillä nii väliä, aattelin vaan ilmoittaa :D jos oot yhtään kiinnostunu nii ois tosi kiva mesessä jutella ja tälleen. Mua harmittaa sikana kun oon viel tän ikänen koska monet varmasti aattelee et :" eih, joku säälittävä teini" mutta joo :D en ite viittis laittaa meseosotettani tähän tai mitään, mutta jos oot yhtää kiinnostunu nii laita sun:):) toivon että laitat
- Yksin...
mmm kirjoitti:
oon tyttö, helsingistä ja oikeestaan 15 vuotta, mutta ois kivaa tutustua tai jotain :) vaikutat mukavalta, itekki tykkään kauheesti musiikista, mut en mitenkää erityisemmin harrasta, kunhan joskus soittelen pianoa. Mäkään en oo epätoivonen, vaikka välil tuntuu et ei löydä ketään ja ois vaan kauheen mukavaa tutustuu jotain kautta uusiin ihmisiin, Ja jos kiinnostaa, niin mua on kehuttu kauniiksi, jos sillä nii väliä, aattelin vaan ilmoittaa :D jos oot yhtään kiinnostunu nii ois tosi kiva mesessä jutella ja tälleen. Mua harmittaa sikana kun oon viel tän ikänen koska monet varmasti aattelee et :" eih, joku säälittävä teini" mutta joo :D en ite viittis laittaa meseosotettani tähän tai mitään, mutta jos oot yhtää kiinnostunu nii laita sun:):) toivon että laitat
Tein toisen postin, nii laita tänne sähköpostina sun oikea mese osoite, nii lisään sua sitten mun oikeesta osoitteesta kun saan sun tiedot :P
[email protected]
eli pistä vaan joku viesti tänne, et saisin sun osoitteen :) - mmm
Yksin... kirjoitti:
Tein toisen postin, nii laita tänne sähköpostina sun oikea mese osoite, nii lisään sua sitten mun oikeesta osoitteesta kun saan sun tiedot :P
[email protected]
eli pistä vaan joku viesti tänne, et saisin sun osoitteen :)sekosin jotai et oot täysi ikänen mut ootki 17 :D juuh, ja kirjotin jotain siitä s-postiis ,joten älä välitä siitä sekoilusta mitään :D
- Yksipienihetki
mmm kirjoitti:
sekosin jotai et oot täysi ikänen mut ootki 17 :D juuh, ja kirjotin jotain siitä s-postiis ,joten älä välitä siitä sekoilusta mitään :D
Lisäile vaa :)
[email protected]
- heli899
http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ Tuolta onkimaan
- 15v poika
Ite oon 15v poika & haluaisin tytön jonka kanssa voin pitää hauskaa,halailla,suukotella yms :) enkä todellakaan hae nyt seksiä vaan rakkautta!
- 5+3
Ooks -97 vai -98? (:
- -98 tyttö vaaaa
Nii ois iha kiva:) ite oon siis -98 tyttö ja meinasin tota siis poikamieles ym.... :D mut hei ois kiva tutustuu vaik (: jos vaa kerrot et mite suhu sais yhteyttä :D
- tyttö97
mistä päin oot :)
- Jossuu31
Oon 14v tyttö stadist, urheilullinen, blondi ja mun kik on Jossuu31 ;) jätkät jotka on syntyny -98, -99 ja -00 vuonna ottakaa yhteyt ;) ja mieluiten poika joka on urheilullinen ja välittää ;))
- Poika -98
Kiva kuva kikissä. Vittu käsi perseellä, rintsikat vilkkuu ja duckface :D
En ikinä ottais, hyi saatana.
- Urheilija99
Saako sulta rakkauden lisäksi seksiä, jos tutustuttais?
- tytsi97
Oi ku kuulostit tosi mukavalle. Itekki ottasin sun tyyppisen poikaystäväks. Voi kumpa täällä Joensuussakin olis samankaltaisia poitsuja kun sie!!!
- jumala3
Moi tytsi oon joensuusta 15 vee poika
- tsirbula4
Voi että, kuulostat ihan unelmalle! :) Ite oon 16 v tyttö Kouvolasta. Mä tykkään musiikista, pianoa oon soittanu mut jouduin lopettaa, koska ei ollu enää aikaa käydä tunneilla. Harrastuksiin kuuluu tanssi, ratsastus ja lenkkeily sekä mä tykkään vaan olla ja mietiskellä.Oon tavallaan aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, oon uusissa tilanteissa melko ujo ja sisäänpäin suuntautunut, mut sitte ku muhun tutustuu paremmin nii oon avoin, luotettava ja sellanen kenelle voi puhua kaikesta. :) Mä en ole epätoivonen, mut musta vaan tuntuu et mulla on vaikeuksia löytää ittelleni poikaystävää tuolta, ehkä just sen alku-ujouden takia. Lähinnä haluaisin sellasen romanttisen suhteen ainakin näin aluks eli lähinnä tarkotan sellasta yhessä olemista, tutustumista, halailua yms..
- ikisinkku(ko)
tsirbula4, sul kik? tai skype? tutustuu? oon päijät-hämeest :)
- tytsi97
Mä oon iha saman laine ku sie. Harrastan myös ratsastusta. ;) ja itekki haluisin just tollasen romanttise suhteen. :)
- tsirbula4
Onhan mulla, mut ois kiva tietää sust edes jotain ennenku annan mun skypen :)
- ikisinkku(ko)
oon 165/56, vaalea, hellyyden kipee, yritän parhaani mukaa olla mukava kaikille..:) pidän leffojen kattelusta, uimisest ja vähä kaikest liikkumisest ulkosalla.. :) pahoittelen ku kirjotin tähän "alottajan" viestiketjuu! :D plus joo on mullaki töitä etten oo mikää koditon juoppo :D laittakaa halukkaat kikkei tai skypee :)
- tsirbula4
Minkä ikänen oot ? :)
- Tapani124
Moi. Olen löytänyt netistä noin 30 maksullista naista ja yhden maksuttoman. Ja hän on tällä hetkellä vaimoni. Kaikki löytää jonkun, eiköhän ole sunki vuoro!
http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/
Oon itse käyttäny tätä sivua ja hyvin on toiminut.
Hyvää kesän odotusta kaikille! - poika 14
En varmaan koskaan saa tyttöystävää kun oon melko laiha 35kg ja pelan tietokoneellaa paljon mut oon ruvennut vähentää ja joskus käyn lenkillä(asun riihimäeläÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261