Olen 17v. tyttö ja kovaa vauhtia ihastumassa itseäni yhdeksän vuotta vanhempaan mieheen.
Hän on alkanut ottamaan nyt pitkän ajan jälkeen yhteyttä ja mietin, että mitä hän meinaa?
Olisikohan kiinnostunut, vai vain pillun perässä?
Minkälaisia kokemuksia teillä on useamman vuoden ikäerosta nuorella iällä?
Onko suhde toiminut, vai jäänyt vain seksiin?
IKÄERO
9
822
Vastaukset
- agag
Ohan se hieman kummallista, että aikuinen mies kiinnostuu tytöstä, joka ei vielä ole aikuinen. Ei välttämättä ole pelkän seksin perässä, mutta tunteet perustuvat suojeluvaistoon ja sellaseen niin aika vaikea nähdä tulevaisuutta.
- nimetönxxx
Älä puhu sontaa
- Prater
On tietty 17w ja 17w, mut loppujen lopuksi kun miettii, niin eihän se loppujen lopuksi ole edes mikään ikäero! Kun olet 20, niin se on 29, kukaan ei taatusti tule sanomaan mitään enää. Oma mies on tietysti vielä vanhempi :D
- oiuyuio
Sillä on touus että muitakin miehiä on.
- Finola
tuota... Olisi ehkä hyvä, jos tuntisit tämän henkilön hyvin, itse en ainakaan luottaisi noin paljon vanhempiin, jollen sitten tuntisi heitä ystävänä ym.
- voi mennä
itellä ja (avio)miehellä on 6 vuotta ikäeroo. mies on 25 ja minä 19. Eipä tuo pillun perässä näköjään oo ollu kun tutustuttiin silloin kun olin 15... :)
Omalla isälläni ja äitipuolellani on ikäeroa 24 vuotta... äitipuoli tapasi isäni ollessaan 17... joten aika huhhuh.. iso ikäero.. mutta todellakin ovat vielä yhdessä nyt 10 vuoden yhdessäolon jälkeen; ovat menneet naimisiin ja heillä nyt 2-vuotias poika. - toi haittaa
kun jostain syystä, johtuuko meikkauksesta vai mistä, et tytöt näyttää kakskytvuotiaina ku nelkytvuotiailt. Ei kukaa huomaa muutaman vuoden pääst ikäeroo.
- et juoksee
pillun perässä, mut oletko ajatellu et ite voit ettii jotain isähahmoo. Millaset välit sul oli isäs kaa?
- relaa vaan
mun vanhemmat oli just ton ikäsiä ku ne tapas ja ne on vieläki yhhes joten turha murehtia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084