Mutta en diggaa siitä enää, on niin diiva ja musa/tyyli huonoa. Kyllä se 80 luku oli mahtavaa aikaa!
Minkäikäinen olit kun löysit Madonnan?
Mä olin 13 vuotta ja nyt 36 !
1
268
Vastaukset
- N24.
Olin 12-vuotias. Silloin tuli maikkarilta Jyrki-musaohjelma, ja siinä näytettiin Madonna Spotlight -ohjelmia (musavideoita ja haastattelunpätkiä). Tutuksi tuli 80-luvun ja 90-luvun tuotantoa. Aloin ostella levyjä ja tykästyin lähes kaikkiin.
Muistan kyllä millainen pettymys Ray Of Light levy oli tuolloin ilmestyessään, kun olin juuri ihastunut Madonnan vanhempaan musaan. Nykyään kyllä kuuntelen myös tuota levyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139601- 939176
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä256289Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585398Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84508En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234365- 384273
- 394193