sellainen holhottu olo onhan se mahtava tunne tällä iällä kun ei tarvitse ajatella omilla aivoillaan vaan muut ajattelevat puolesta.
Täällä
9
365
Vastaukset
- minäkään
en ole enää kuukausiin ajatellut itse yhtään mitään, kaikki ohjeet otan täältä.
- siitä syyttelet
tätä paikkaa.
Oikea osoite on äitisi ja isäsi ja koulusi.- alima
on juuri hyvä esimerkki siitä, miten täällä "holhotaan" ja puututaan tavallaan ihmisen yksityisyyteen syyttelemällä esim. hänen vanhempiaan, mikä on kuitenkin kaikenkaikkiaan aivan päätöntä, koska tälläkään kirjottajalla ei ole edes nimimerkkiä, joten tämä vastaaja ei tyhtään tiedä kenelle hän vastasi.
Se, että heitetään tollasia kommentteja on tyhmää, mutta vieläkin tyhmempää on se, että joku puskista huutelija ottaa niistä itseensä, kun tietää tasan tarkkaan, ettei vastaaja tiedä hänestä mitään.
Tämä viimeaikainen kirjottelu täällä on ollut omituista, juuri siitä syystä, että ihmiset puskista tulee valittamaan, että heitä on loukattu kirjoituksilla, eikä kukaan tiedä, et ketä. Jos olis edes nimmari, niin vois miettiä, et mitä kukakin on hänelle sanonut, mutta kun ei kukaan tiedä kenelle on mitäkin sanonut.
Onko siellä yksi ihminen vain 10 eri ihmistä kenelle on vastattu.
....ja pettymyksistäsi. Aihe voisi olla kiinnostava jos tarkentaisit aloitustasi. Mikä saa sinut ajattelemaan, että esim. minä tai muut ajattelevat sinun puolestasi.
Eikö olekin ihmeellistä kuinka täällä palstalla jokainen kirjoittelija voi tuntea olevansa erilainen, unikki ; ) Itse asiassa mehän olemme kaikki hyvin erilaisia. En ole koskaan tuntenut, että joka täällä pystyisi ajattelemaan puolestani.
Pistä rohkeasti ajatuksiasi esiin, jutustellaan ; )- minä en
anna "sanaakaan" enää tälle palstalle edes sitä viimeistä sanaa mollattavaksi!
Kimppuuni on hyökätty täällä varmaan joka lahkon taholta - aika outoa vaikka anonyyminä kirjoittelen täällä.
Kertoo paljon myös mistä täällä on oikein kysymys että terkkuja vaan omille YT-neuvotteluillenne. minä en kirjoitti:
anna "sanaakaan" enää tälle palstalle edes sitä viimeistä sanaa mollattavaksi!
Kimppuuni on hyökätty täällä varmaan joka lahkon taholta - aika outoa vaikka anonyyminä kirjoittelen täällä.
Kertoo paljon myös mistä täällä on oikein kysymys että terkkuja vaan omille YT-neuvotteluillenne.Lohdutukseksi sinulle voin kertoa, että olen saanut paljon lokaa silmilleni, mutta osaan erottaa oikean elämän ja virtuaalielämän toisistaan.
Jos oikea elämä ei ole kunnossa, niin virtuaalissa ilkeä ihminen voi purkaa pahaa oloa mollaamalla muita.
Eihän kukaan voi sinua oikeasti loukata täällä. Kimppuun hyökkäys on raukkamaista, mutta täällä se ei fyysiseti kosketa. Psyykkisesti täällä on osattava olla vahva. Jos et pysty sinun on valittava muunlainen komminikointi muoto.
Ainoa tie pärjätä täällä on nousta henkisesti noiden loukkaajien yläpuolelle, jättää heidät omaan arvoonsa.
Aurinko alkaa paistamaan ainakin täällä korvessa, joten ei kun ylös, ulos ja lenkille ; )
Mandi
- Rocellii
tunne tulee ?
- RosaLiiin
jos sinulla on moinen tunne.
Kyllä täälläpäin on ihan omat aivot ja ajatellakin vielä täytyy.
Aito elämä on elämää ja jossain ihan muualla ja tämä on suomi24 ja todellakin vain suomi24.
Tämähän on vain hauskaa ajankulua, mielenkiintoisia mielipiteitä ja jänniä tyyppejä niccien takana,
ei mitään sen kummempaa dramatiikkaa tai holhoamista. - Heikunkeikku
...semmonen holhottu olo.
Sitävastoin lähes päivittäin tulee täällä kotona semmonen tunne :) Äiteemuori tahtoo vähä liian kanssa suunnitella meikäläisen tekemisiä.
Monen monistuista kertaa sanon hänelle, että olen jo 52v ja osaan kyllä ajatella omalla päällä.
Melkein yhtä monasti hän vastaa, että Hän tietää asiat paremmin ja olen Erittäin lapsellinen ja Kummallinen. Ja itsepäinen jne...
Joskus se naurattaa, joskus hypin tasapökkää.
Joskus toisaaltaan OLISI mukavaa, jos joku ajattelisi puolestani. Ja lukisi puolestani (esim. kaikkien vempeleitten Käyttöohjeet).
Mulla on se periaate, että oon täällä silloin, kun se tuntuu Mukavalta ja pysyn mahdollisimma hyväntuulisena. Jos mieliala alkaa hiipumaan "miinuksen puolelle, niin suljen koneen. Se on siinä. Simsalapim :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318