Narconon paljastus
13
852
Vastaukset
- ACD
..osatekijöiden harjoituksia, jossa otetaan mm. lausahduksia Liisa ihmemaassa-kirjasta. Niitä pitää kertoa koutsille uudessa aikayksikössä tai niille on annettava sopiva vahvistus, joka päättää jakson.
http://www.scientologyhandbook.org/SH5.HTM
Kurssi on osa Narconon-ohjelmaa ja se tehdään ennen kuin opiskelija aloittaa puhdistusohjelman. Syystä että..... kelatkaapa sitä.- Huhahhhei
käydä parodiaksi itsestäsi siinä määrin, ettei pian koko palstalla tarvita ei-scientologien kirjoituksia.
- ACD
Huhahhhei kirjoitti:
käydä parodiaksi itsestäsi siinä määrin, ettei pian koko palstalla tarvita ei-scientologien kirjoituksia.
...sitten voit lopettaa räksytyksen ja liittyä meidän scientologien riveihin, mikä varmaankin on päämääräsi. Maailma on erilainen scientologin silmin.....ainakin sosiaalinen pintakiilto hälvenee.
- Huhhahhei
ACD kirjoitti:
...sitten voit lopettaa räksytyksen ja liittyä meidän scientologien riveihin, mikä varmaankin on päämääräsi. Maailma on erilainen scientologin silmin.....ainakin sosiaalinen pintakiilto hälvenee.
kuitenkaan tee parodiasta tragikomediaa. Lehmät eivät sentään lennä.
- eivät.....................
Huhhahhei kirjoitti:
kuitenkaan tee parodiasta tragikomediaa. Lehmät eivät sentään lennä.
riittäneet aiemman kommenttisi sisällön ymmärtämiseen.
scientologina hän on käynyt läpi huikean hyväksi mainostetun scientologien opiskelukurssin, joka takaa, että sitten ymmärtää ja oppii. acd ilmentää mainitun kommettisi hengessä tässäkin asiassa juuri sitä mitä siinä viestissäsi ilmensit.
toimii. toimii. toimii. ei näy tuloksia missään, mutta acd on vakuuttunut toimivuudesta, ainakin myyntipuheissaan. - Huhahhhei
eivät..................... kirjoitti:
riittäneet aiemman kommenttisi sisällön ymmärtämiseen.
scientologina hän on käynyt läpi huikean hyväksi mainostetun scientologien opiskelukurssin, joka takaa, että sitten ymmärtää ja oppii. acd ilmentää mainitun kommettisi hengessä tässäkin asiassa juuri sitä mitä siinä viestissäsi ilmensit.
toimii. toimii. toimii. ei näy tuloksia missään, mutta acd on vakuuttunut toimivuudesta, ainakin myyntipuheissaan.olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.
- ACD
Huhahhhei kirjoitti:
olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.
..koirien huoleksi. :)
- Huhhehhei
ACD kirjoitti:
..koirien huoleksi. :)
Koirahan saa räksyttää. En vain ymmärrä, miten se liittyy aiheeseen. Toisaalta, harvoinpa kaltaistesi tuottamaa tekstiä kukaan ymmärtääkään. Siis jos olet tosissasi, noin yleensä, tuon lahkohuuhaasi kanssa.
- ACD
Huhahhhei kirjoitti:
olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.
..reaktiivista mieltä!
>>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. - että noinkin
ACD kirjoitti:
..reaktiivista mieltä!
>>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään.sairaat ihmiset ovat sairaudentunnottomia.
- Huhhahhei
ACD kirjoitti:
..reaktiivista mieltä!
>>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään.yhtä hauskaa, kun jo vanhalle miehelle puhutaan kuin teini-iän kynnyksellä olevalle, patronisoiden ja opettajatyyliin. Samalla tavallako sinutkin uunotettiin aikanaan mukaan?
- ACD
Huhhahhei kirjoitti:
yhtä hauskaa, kun jo vanhalle miehelle puhutaan kuin teini-iän kynnyksellä olevalle, patronisoiden ja opettajatyyliin. Samalla tavallako sinutkin uunotettiin aikanaan mukaan?
..samalla jäädä kehityksen vanhaan Ladaan nököttämään siihen "maybe". :)
>>vanhalle miehelle puhutaan - ACD
että noinkin kirjoitti:
sairaat ihmiset ovat sairaudentunnottomia.
..hoitoa suosittelet (tai käytät) sairaudentunnottomuudesta kärsiville ihmisille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475