Narconon paljastus

norad-

13

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ACD

      ..osatekijöiden harjoituksia, jossa otetaan mm. lausahduksia Liisa ihmemaassa-kirjasta. Niitä pitää kertoa koutsille uudessa aikayksikössä tai niille on annettava sopiva vahvistus, joka päättää jakson.

      http://www.scientologyhandbook.org/SH5.HTM

      Kurssi on osa Narconon-ohjelmaa ja se tehdään ennen kuin opiskelija aloittaa puhdistusohjelman. Syystä että..... kelatkaapa sitä.

      • Huhahhhei

        käydä parodiaksi itsestäsi siinä määrin, ettei pian koko palstalla tarvita ei-scientologien kirjoituksia.


      • ACD
        Huhahhhei kirjoitti:

        käydä parodiaksi itsestäsi siinä määrin, ettei pian koko palstalla tarvita ei-scientologien kirjoituksia.

        ...sitten voit lopettaa räksytyksen ja liittyä meidän scientologien riveihin, mikä varmaankin on päämääräsi. Maailma on erilainen scientologin silmin.....ainakin sosiaalinen pintakiilto hälvenee.


      • Huhhahhei
        ACD kirjoitti:

        ...sitten voit lopettaa räksytyksen ja liittyä meidän scientologien riveihin, mikä varmaankin on päämääräsi. Maailma on erilainen scientologin silmin.....ainakin sosiaalinen pintakiilto hälvenee.

        kuitenkaan tee parodiasta tragikomediaa. Lehmät eivät sentään lennä.


      • eivät.....................
        Huhhahhei kirjoitti:

        kuitenkaan tee parodiasta tragikomediaa. Lehmät eivät sentään lennä.

        riittäneet aiemman kommenttisi sisällön ymmärtämiseen.

        scientologina hän on käynyt läpi huikean hyväksi mainostetun scientologien opiskelukurssin, joka takaa, että sitten ymmärtää ja oppii. acd ilmentää mainitun kommettisi hengessä tässäkin asiassa juuri sitä mitä siinä viestissäsi ilmensit.

        toimii. toimii. toimii. ei näy tuloksia missään, mutta acd on vakuuttunut toimivuudesta, ainakin myyntipuheissaan.


      • Huhahhhei
        eivät..................... kirjoitti:

        riittäneet aiemman kommenttisi sisällön ymmärtämiseen.

        scientologina hän on käynyt läpi huikean hyväksi mainostetun scientologien opiskelukurssin, joka takaa, että sitten ymmärtää ja oppii. acd ilmentää mainitun kommettisi hengessä tässäkin asiassa juuri sitä mitä siinä viestissäsi ilmensit.

        toimii. toimii. toimii. ei näy tuloksia missään, mutta acd on vakuuttunut toimivuudesta, ainakin myyntipuheissaan.

        olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.


      • ACD
        Huhahhhei kirjoitti:

        olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.

        ..koirien huoleksi. :)


      • Huhhehhei
        ACD kirjoitti:

        ..koirien huoleksi. :)

        Koirahan saa räksyttää. En vain ymmärrä, miten se liittyy aiheeseen. Toisaalta, harvoinpa kaltaistesi tuottamaa tekstiä kukaan ymmärtääkään. Siis jos olet tosissasi, noin yleensä, tuon lahkohuuhaasi kanssa.


      • ACD
        Huhahhhei kirjoitti:

        olen ollut jopa täysin varma siitä, että ACD on jonkun palstan vakiokriitikon karmea käänteispsykologinen ääriparodia scientologista. Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään. Jompi kumpi, oikeasti lahkoon seonnut, menetetty tapaus tai parodia. Helvetin vaikeata sanoa kumpi.

        ..reaktiivista mieltä!

        >>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään.


      • että noinkin
        ACD kirjoitti:

        ..reaktiivista mieltä!

        >>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään.

        sairaat ihmiset ovat sairaudentunnottomia.


      • Huhhahhei
        ACD kirjoitti:

        ..reaktiivista mieltä!

        >>Toisinaan taas en... En osaa oikein päättää vieläkään.

        yhtä hauskaa, kun jo vanhalle miehelle puhutaan kuin teini-iän kynnyksellä olevalle, patronisoiden ja opettajatyyliin. Samalla tavallako sinutkin uunotettiin aikanaan mukaan?


      • ACD
        Huhhahhei kirjoitti:

        yhtä hauskaa, kun jo vanhalle miehelle puhutaan kuin teini-iän kynnyksellä olevalle, patronisoiden ja opettajatyyliin. Samalla tavallako sinutkin uunotettiin aikanaan mukaan?

        ..samalla jäädä kehityksen vanhaan Ladaan nököttämään siihen "maybe". :)

        >>vanhalle miehelle puhutaan


      • ACD
        että noinkin kirjoitti:

        sairaat ihmiset ovat sairaudentunnottomia.

        ..hoitoa suosittelet (tai käytät) sairaudentunnottomuudesta kärsiville ihmisille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      475
    Aihe