Ihan perus hyvää muotoilua. Ei herättänyt negatiivisia tunteita, eikä myöskään riemun kiljahduksia.
Tavaratila oli odotetusti pienehkö. Takamatkustajien tilat siedettävät.
Etupenkit ihan perus hyvät istua. Hieman liian kovahkot omaan makuun.
Sisältä ihan tyylikkään näköinen varsinkin kun vertaa edellisen polven Golfiin.
Ratti oli kumminkin tehty jostain B-luokan kierrätys muovista joka ei tuntunut käteen yhtään hyvältä ja näytti todella halvalta.
Myös nuo nupikat joista säädetään lämpötilaa olivat todella heppoisen ja halvan oloiset.
Varmasti oiva kulkuväline paikasta toiseen liikkumiseen.
Kävin katsomassa
16
1813
Vastaukset
- paikasta A paikkaan B
"Varmasti oiva kulkuväline paikasta toiseen liikkumiseen."
Sitähän se auto on. Jos junalla pääsisi joka paikkaan, menisin sillä...- Varmaankin---
Jonkun vanhan kaaran. Olen vastaavaa tekstiä kuullut yleensä sellaisten suusta joilla on vanhat autorämät. Sitte ne saikkaa niiden kanssa tuossa pakkasessa, käpälät kohmeessa ja rasvassa.
- highline.
Ota Highline varustelulla se Golf niin saat vähän enemmän tyyliä sisustukseen...se ratti muuttuu siinä samalla.
- Taida----
olla hintansa väärti se Highline. Comfortissa on jo tarpeeksi hyvät penkit.
- skoda69
Taida---- kirjoitti:
olla hintansa väärti se Highline. Comfortissa on jo tarpeeksi hyvät penkit.
mahtuuko 190cm kuski ajeleen uudella golfilla??? kiinnostus olis mut pituuttakin on.
- ovat.
skoda69 kirjoitti:
mahtuuko 190cm kuski ajeleen uudella golfilla??? kiinnostus olis mut pituuttakin on.
Golfit ovat olleet aika kauan jo nimenomaan niitä autoja, joilla isompi mies voi myös ajella. Esim. meillä minä olen 185cm ja vaimo 160cm, ja molemmat saadaan hyvä ajoasento Golfissa ja minulla jää vielä penkin etäisyys-säätöön varaa.
- åetteri
ovat. kirjoitti:
Golfit ovat olleet aika kauan jo nimenomaan niitä autoja, joilla isompi mies voi myös ajella. Esim. meillä minä olen 185cm ja vaimo 160cm, ja molemmat saadaan hyvä ajoasento Golfissa ja minulla jää vielä penkin etäisyys-säätöön varaa.
kokoluokan autot on naisille ja homoille. miehet ajaa vähän isommilla autoilla.
- fiksua...
åetteri kirjoitti:
...
Äitisi häpeäsi sinua jos tuntisi sinut. - meillä.
åetteri kirjoitti:
:D No siinä meillä on taas järjen riemuvoitto, ja yhteiskuntamme tulevaisuuden tukipilari. Miksi helvetissä pitäisi ajaa isomalla autolla, jos ei ole tarvetta? Siksikö että se kompensoi sitä mikä housuissa on pientä?
- werrewrew
åetteri kirjoitti:
No niin Riepu-Petteri. Takaisin sinne koulun penkille, muuten sinulla ei isona ole toivoakaan ostaa edes Golfia, saati sitten isompaa autoa.
Ja miestä sinusta nyt ei saa tekemälläkään. Äitisikin sen jo kaikille kertonut, mutta koita jaksaa. - Heh heh
ovat. kirjoitti:
"Golfit ovat olleet aika kauan jo nimenomaan niitä autoja, joilla isompi mies voi myös ajella."
Tuon täytyy olla Suomi24-palstan kuukauden vitsi. - pitää
Heh heh kirjoitti:
"Golfit ovat olleet aika kauan jo nimenomaan niitä autoja, joilla isompi mies voi myös ajella."
Tuon täytyy olla Suomi24-palstan kuukauden vitsi.Kyllä pitkä ihminen mahtuu hyvin Golfia ajamaan. Jos olet pitkä, niin käyppä huviksesi koittamassa.
- Kylmää faktaa
Heh heh kirjoitti:
Tuon täytyy olla Suomi24-palstan kuukauden vitsi.Tekniikan Maailma 7/2007, vertailu "Vain muutaman sentin tähden. Kuljettajan tilat."
Mukana 20 eniten myytyä automallia.
Suoraa lainausta vertailusta:
"Eniten tilaa. Volkswagen Golf todisti sen, miksi merkin eri mallit ovat saaneet testeissä kiitosta istuimen hyvistä säätövaroista. Isokokoisin testaajamme löysi Golfista tilavimman ja luontevimman ajoasennon. Myös autoon kulku sujui hyvin, ja ulos näki joka suuntaan. Golf sopii lyhyillekin ajajille, mutta heillä on vähän ongelmia näkyvyyden kanssa." - no niin
Kylmää faktaa kirjoitti:
Tekniikan Maailma 7/2007, vertailu "Vain muutaman sentin tähden. Kuljettajan tilat."
Mukana 20 eniten myytyä automallia.
Suoraa lainausta vertailusta:
"Eniten tilaa. Volkswagen Golf todisti sen, miksi merkin eri mallit ovat saaneet testeissä kiitosta istuimen hyvistä säätövaroista. Isokokoisin testaajamme löysi Golfista tilavimman ja luontevimman ajoasennon. Myös autoon kulku sujui hyvin, ja ulos näki joka suuntaan. Golf sopii lyhyillekin ajajille, mutta heillä on vähän ongelmia näkyvyyden kanssa."Silloinhan koko referoinnin luotettavuus meni reisille..
- luotettavampi!
no niin kirjoitti:
Silloinhan koko referoinnin luotettavuus meni reisille..
Kuljettajan tilat ovat ihan mitattavissa olevia asioita.
Sano se luotettavampi taho, jopa on mittaillut ja verrannut samalla kertaa eri automalleja keskenään kuljettajan tilojen suhteen.
Ai et sano... sitähän minäkin! - jghjghjg
Heh heh kirjoitti:
Tuon täytyy olla Suomi24-palstan kuukauden vitsi.Nimimerkille Heh heh - no niin.
Et tainut olla vielä syntynyt kun jo ensimmäisisssä Golf-mainoksissa tilat olivat valttina, taisi olla jotakin Daavid-Goljat -tyylistä...
Golfin sisätilat ovat aina antaneet kuljettajalle, ja matkustajillekin sopivassa määrin, hyvät tilat.
Mieleen muistuu hyvin eräs työkaveri, joka 80-luvulla ajeli tuollaisella ekan korimallin dieseli-Golfilla, siksi koska auto oli taloudellinen ja antoi hänellekin riittävät tilat. Tyyppi oli siis selkeästi yli 190 cm pitkä, ja elopainoa vähintään 110 kg. Ja mukana kulki näemmä kimpassa muitakin töihin... pidemmänkin matkaa.
Ja noista päivistä Golf ei ole ainakaan pienentynyt (ehkä keskikonsoli vaikuttaa joillakin sisäleveyteen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754