Studio 55+

Satunnainen kulkuri

Olen katsonut MTV3:lla aamuisin klo 9.10 - 9.30 alkanutta ohjelmaa, olen pettynyt. Ohjelmaan on pyydetty julkisuudessa olevia henkilöitä keskusteluun, kuten Tarja Tallqvist tänä aamuna.

Totuus on kuitenkin, mainoksia joka välissä suuri määrä, keskustelun aloitetaan puhelinyhteydellä jonnekin maailman kolkkaan asialla joka on katselijoille aivan vieras.

Tallqvistin keskustelu osuus oli noin 5min.Siinäkin vanhusten hoitoa käsiteltiin miltei asiaa sivuamalla.

Männä viikolla sama meininki. Ei näköjään tästä pidot parane joten tähän loppui kiinnostus ohjelmaa kohtaan.

Sitäpaitsi 55 keskustelusivulla taustakuvana mainos ohjelmasta. Kuviointi voi provosoida Migreeni kohtauksen tai sitten Epilepsian aktivoitumisen. Välkkyvät liikkuvat monotoniset värit tai kuviot sen saavat aikaan.Siitä sain kun minä 65 menin 55 sivulle kurkkimaan, migreenin siitä palkakseni sain eilen.

7

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös minä

pettynyt, olen pari kertaa katsonut, mutta ohjelman osuus on tosiaan vain joitakin minuutteja, mainoksia tulee miltei koko ohjelman ajan, varmaan hyvin markkinoitu ennakkoon, pitää varmaan kirjoittaa ohjelman tekijöille suoraan ja antaa palautetta?

• O - Orvokki

mutta tutustu ensin nettisivuihin. Luulisin, että siellä voisi myös itse vaikuttaa ohjelman sisältöön.
        Kun vilkaisin sivuja, siellä näkyi jo monia kommentteja. Osoite on www.studio55.fi

• pitää toimia eikä rutista

Siitä Tarja Tallqvist'kin puhui. Jos näkee oikeita epäkohtia, pitää ryhtyä toimeen ja tehdä jotain tilanteen muuttamiseksi. Nurkan takana rutina ei muuta mitään ja sen voisi vaikka lopettaa.

Oletko tutustunut muuten Studio 55 :aan?

Tuon taustakuvan poistamiseksi on jaettu toistuvasti hyviä ohjeita monissa aloituksissa. Minua se ei ole vainannut ensimmäisen päivän jälkeen. Eikä vastaavia kiusoja ole enää uhkana muuallakaan.

Jos sinä et tiedä jostain asiasta jotain, ei sen tarvitse merkitä ettei se kiinnostaisi muita. Koska viimeksi olet kiinnittänyt huomiota johonkin positiiviseen.

• Satunnainen kulkuri

Kiitos vain näsäviisaista neuvoistasi. Olitko itse optimistisella tuulella kun jakelit neuvojasi?

Ohjelmia saa ja pitääkin arvioida.Emme ole vielä niin luterilaisen uskon vallassa jossa kaikki asiat pitää selitettää parhain päin.

Asia vain on niin, ettei Studio 55 kiinnosta kaikkia katsojia. Pahan särön sai odotuksiinsa ikäihmisryhmä joka oli asettunut ohjelmaa saliin katsomaan, nimenomaan Tarja Tallqvistia.

Sivuilla 55 olen käynyt ja tutustunut, on varmaankin kohderyhmälle 55 sopiva, mutta mummot ja papat pois ruudun äärestä.
        Huomen aamulla vienkin sitten DVD:t Hiljaiset sillat ja Kreikkalainen naimakauppa, katsomme DVD jonka he itse valitsevat.
        Yhteishenkeä puhaltamaan!

• 1943

on yksi kauneimpia elokuvia, jonka olen nähnyt.

• suvenkorento*

...hieno elokuva elämästä, rakkaudesta. Mielestäni Clint Eastwoodin parhaita. On onni, että hän alkoi vanhemmalla iällä ohjata elokuvia. He tekevät tuossa filmissä Meryl Streepin kanssa niin elämänmakuisen suorituksen.

Ja se loppu, itken kuin ränni....

• 55+ sivu

ei täällä sellaista ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      74
      4911
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4664
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      82
      2898
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2326
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      19
      1739
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1409
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1308
    Aihe