Olen katsonut MTV3:lla aamuisin klo 9.10 - 9.30 alkanutta ohjelmaa, olen pettynyt. Ohjelmaan on pyydetty julkisuudessa olevia henkilöitä keskusteluun, kuten Tarja Tallqvist tänä aamuna.
Totuus on kuitenkin, mainoksia joka välissä suuri määrä, keskustelun aloitetaan puhelinyhteydellä jonnekin maailman kolkkaan asialla joka on katselijoille aivan vieras.
Tallqvistin keskustelu osuus oli noin 5min.Siinäkin vanhusten hoitoa käsiteltiin miltei asiaa sivuamalla.
Männä viikolla sama meininki. Ei näköjään tästä pidot parane joten tähän loppui kiinnostus ohjelmaa kohtaan.
Sitäpaitsi 55 keskustelusivulla taustakuvana mainos ohjelmasta. Kuviointi voi provosoida Migreeni kohtauksen tai sitten Epilepsian aktivoitumisen. Välkkyvät liikkuvat monotoniset värit tai kuviot sen saavat aikaan.Siitä sain kun minä 65 menin 55 sivulle kurkkimaan, migreenin siitä palkakseni sain eilen.
Studio 55+
7
1015
Vastaukset
- myös minä
pettynyt, olen pari kertaa katsonut, mutta ohjelman osuus on tosiaan vain joitakin minuutteja, mainoksia tulee miltei koko ohjelman ajan, varmaan hyvin markkinoitu ennakkoon, pitää varmaan kirjoittaa ohjelman tekijöille suoraan ja antaa palautetta?
- O - Orvokki
mutta tutustu ensin nettisivuihin. Luulisin, että siellä voisi myös itse vaikuttaa ohjelman sisältöön.
Kun vilkaisin sivuja, siellä näkyi jo monia kommentteja. Osoite on www.studio55.fi
- pitää toimia eikä rutista
Siitä Tarja Tallqvist'kin puhui. Jos näkee oikeita epäkohtia, pitää ryhtyä toimeen ja tehdä jotain tilanteen muuttamiseksi. Nurkan takana rutina ei muuta mitään ja sen voisi vaikka lopettaa.
Oletko tutustunut muuten Studio 55 :aan?
Tuon taustakuvan poistamiseksi on jaettu toistuvasti hyviä ohjeita monissa aloituksissa. Minua se ei ole vainannut ensimmäisen päivän jälkeen. Eikä vastaavia kiusoja ole enää uhkana muuallakaan.
Jos sinä et tiedä jostain asiasta jotain, ei sen tarvitse merkitä ettei se kiinnostaisi muita. Koska viimeksi olet kiinnittänyt huomiota johonkin positiiviseen.- Satunnainen kulkuri
Kiitos vain näsäviisaista neuvoistasi. Olitko itse optimistisella tuulella kun jakelit neuvojasi?
Ohjelmia saa ja pitääkin arvioida.Emme ole vielä niin luterilaisen uskon vallassa jossa kaikki asiat pitää selitettää parhain päin.
Asia vain on niin, ettei Studio 55 kiinnosta kaikkia katsojia. Pahan särön sai odotuksiinsa ikäihmisryhmä joka oli asettunut ohjelmaa saliin katsomaan, nimenomaan Tarja Tallqvistia.
Sivuilla 55 olen käynyt ja tutustunut, on varmaankin kohderyhmälle 55 sopiva, mutta mummot ja papat pois ruudun äärestä.
Huomen aamulla vienkin sitten DVD:t Hiljaiset sillat ja Kreikkalainen naimakauppa, katsomme DVD jonka he itse valitsevat.
Yhteishenkeä puhaltamaan!
- 1943
on yksi kauneimpia elokuvia, jonka olen nähnyt.
- suvenkorento*
...hieno elokuva elämästä, rakkaudesta. Mielestäni Clint Eastwoodin parhaita. On onni, että hän alkoi vanhemmalla iällä ohjata elokuvia. He tekevät tuossa filmissä Meryl Streepin kanssa niin elämänmakuisen suorituksen.
Ja se loppu, itken kuin ränni....
- 55+ sivu
ei täällä sellaista ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744911
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv822898Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222326Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska191739- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121409- 1851308