Mirkä ne sinusta ovat??
Omat:
1.Iron Maiden
2.Slayer
3.Metallica
4.Sodom
5.AC/DC
6.Megadeth
7.Pink Floyd
8.Lamb of god
9.Dio
10.Manowar
Kaikkien aikojen parhaat bändit!!
5
753
Vastaukset
- makke_91
Metallica
Disturbed
Linkin Park - olollololo666
1: In Flames
2: Disturbed
3: Rammstein
4: Samael
5: Static-X
6: Scootter
7: Godsmack
8: Apocalyptica
9: Sonata Arctica
10: Gnarls Barkley siinä tulee listaa...missään paremmuus järjestyksessä eivät oo....
children of bodom
in flames
metallica
iron maiden
lordi
cradle of filth
69 eyes
slipknot
raptori
klamydia
disturbed
rammstein
nightwish(vanhat)
bon jovi
anssi umpikela
system of a down
atreyu
guns&roses
KoЯn
foo fighters
linkin park
twisted sisters
red hot chilipeppers
hanoi rocks
black sabbath
sentenced
within temptation
evanescense
wintersun
manowar
norther
AC/DC
judas priest- ...............
Siis voi vittu hevi on ihkuu hyvä suomi natsit rulaa runks runks zii zii ole aho jöö pölleri pöö!
- dsadjsfdtr
Ramones !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301