Voisiko joku ystävällinen sielu vääntää rautalangasta mallin, miten pienennän esim. kuvan,jonka koko on 3456x2304, kokoon 886x591. Koneessani on vista käyttis ja picasa 3 kuvankäsittelyohjelma. Vai onko imuroitava jokin toinen kuv.käsittely ohjelma, ja mikä? mieluiten suomenkielinen.
auttakaa yksinkertaista
7
702
Vastaukset
- ,,,,,,,
picasa 3. avaa työkalut valikko ja sieltä asetukset ,sitten vaan liukusäätimestä vedät sopivan kokoiseksi.
- mutta ei toimi
kokeilkaa pienetää 3456x2304 vaikka kokoon 886x591 ja kertokaa jos onnistutte. En itse kyllä onnistunut näillä ohjeilla. Puuttuukohan omasta picasasta se toiminto.
- Puuttuvan,
mutta ei toimi kirjoitti:
kokeilkaa pienetää 3456x2304 vaikka kokoon 886x591 ja kertokaa jos onnistutte. En itse kyllä onnistunut näillä ohjeilla. Puuttuukohan omasta picasasta se toiminto.
Niin kuin monta muutakin ominaisuutta.
Ainut menetelmä on hankkia kunnollinen kuvankäsittelyohjelma ja sieltä valita Resize image. Sitten vain kirjotetaan ruutuihin halutut pikselimäärät ja OK. Siinä se. Puuttuvan, kirjoitti:
Niin kuin monta muutakin ominaisuutta.
Ainut menetelmä on hankkia kunnollinen kuvankäsittelyohjelma ja sieltä valita Resize image. Sitten vain kirjotetaan ruutuihin halutut pikselimäärät ja OK. Siinä se.Picasassa kuvan voi pienentää File/ export-toiminnolla. Alkuperäinen kuva jää ennallaan, mutta siitä tehdään kopio, jossa on mahdolliset muokkaukset mukana. Kuvan koon voi samalla määrätä.
- menet vain
panttiin ja lataat sinne kuvan minkä haluat, sitten manet kuva osioon missä voit valita minkä kokoisen haluat, ite olen kuvan pienentänyt kokoon 28/28
- apuuvva
Imuroin ohjelman IrfanView.
- Oly
Jos haluaa nopean ja helppotoimisen ohjelman kuvan koon muokkaamiseen kannattaa ladata Microsoft Image Resizer
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862