muualla asuvan lapseni tilille rahaa,näkeekö uo siirron ja pystyykö menemään lapseni(täysi-ikäisen)tilille?
Jos
9
971
Vastaukset
- pystyy!
Anna raha käteisenä, joka sitten talletetaan tilille. Voudilla on suora yhteys pankkitiliisi! Kaikki ylimääräinen sukanvarteen!
- pääsee
näkemään tilitapahtumasi ja huomaa mikäli olet siirtänyt varoja eteenpäin. Toinen juttu onkin se pystyykö vouti takavarikoimaan poikasi/tyttäresi tililtä rahat takaisin. Uskon ettei ihan tuosta vaan. Haittaa siitä kuitenkin on sillä asia voidaan tulkita ulosoton toimien hankaloittamiseksi ja velan vanhentumiselle voidaan hakea pidennystä koska olet pakoillut velkojia tahallisesti "hukkaamalla" rahaa heidän ulottovilta.
- voivat
nostaa takaisinsaantikanteen, jolla lahjoittamasi omaisuus peräytyy lapseltasi.
- jos siirrän
rahoja alaikäisen lapsenlapsen tilille.Pääseekö uo silloin käsiksi rahoihin?
- on todella
jos siirrän kirjoitti:
naivia kuvitella rahojen olevan turvassa pankkitilillä. Miksi et pyydä jotain sukulaistasi vuokraamaan tallelokeron jos et uskalla rahaa kotona säilyttää?
- ihmettelee...
jos siirrän kirjoitti:
Onko sulla oikeen rahoja,anna mun nauraa,tiedän että sulla on vain tuulenhuuhtoma perse.
- voi...
...parhaimmassa tapauksessa häkki heilahtaa, jos jäät kiinni varojen siirtämisestä ulosoton tavoittamattomiin!
- Ex-maksaja
..summista tässä on kyse? En kyllä usko, että niitä kiinnostaa muutaman satasen siirrot suuntaan jos toiseenkaan. Itse olin ulosoton asiakas reilut viisi vuotta (nyt kaikki maksettu), eikä sinä aikana kertaakaan tullut mitään kyselyjä, kun laitoin rahaa pikkuveljelle tai puolestani itse sain ylimääräistä rahaa jostain. Ainut asia, mikä merkitsi oli se, että maksoin ajallaan kuukausittain sovitun summan.
- suurista
summista minullakaan kysymys,satasesta tai parista kuukaudessa.Lapsille annan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251