heissan forssalaiset,etsin paria vanhaa kaveria jos vaikka joku tietäis missä menee..koska en etunimiä viitsi laittaa niin laitan vain sukunimet ja toivon et joku tietäis.pariskunta nimeltä nikander-räsänen ja mies nimeltä alitalo..alitalo oli varsinaisesti somerolta mutta liikkui paljon forssassa.pariskunta asui kyllä mutta muuttivat pois,silti kävivät paljon forssassa.jos joku tietää niin olisin kiitollinen,tosin voivathan he itsekin tunnistaa itsensä,oltiin hyviä ystäviä joitain vuosia sitten mutta muutin itse pois ja olen monesti miettinyt mitä nykyään tekevät ja mitä kuuluu joten kaikki jotka tietää niin olisi kiva kuulla.kiitos jo etukäteen=)
vanhoja ystäviä etsimässä??
22
3063
Vastaukset
- en tykkäisi
jos minua alkaisivat vanhat ns. ystävät tällaisella palstalla peräänkuulutella - etenkin jos ei omia tietojaan sitten etunimeä enempää tänne laittaisi. Miten olisi vaikkapa sähköpostiosoite, jonne asiasta jotain tietävät voisivat ilmoitella tietojaan sen sijaan, että vastaisivat tähän kaikkien uteliaiden nähtäväksi.
- tää yrittää näitä aina
tanja 77 kirjoitti:
[email protected] vaan.
Tällä palstalla on yksi niin juorun kipeä akka, että se tekee juuri tällasia saadakseen lisätietoa juuri sinusta.
Nyt se sitten jo soitteleekin naapurin hilpalle ja kertoo että siellä se Tanja etsii netissä tuttuja.
Joten älä ota henkilökohtaisesti, mielestäni viesti oli jo ihan hyvä alkuunsa ja jos tuttuja löytyy löytävät he tavan kommunikoida sinulle. - tanja 77
tää yrittää näitä aina kirjoitti:
Tällä palstalla on yksi niin juorun kipeä akka, että se tekee juuri tällasia saadakseen lisätietoa juuri sinusta.
Nyt se sitten jo soitteleekin naapurin hilpalle ja kertoo että siellä se Tanja etsii netissä tuttuja.
Joten älä ota henkilökohtaisesti, mielestäni viesti oli jo ihan hyvä alkuunsa ja jos tuttuja löytyy löytävät he tavan kommunikoida sinulle.hyvä et joku ymmärtää=)koska ei todellakaan ole mitään hajua missä ihmiset mahtaa mennä niin näin tämän olevan ehkä paras keino löytää..internet nyt kun sattuu olemaan maailmanlaajuinen niin on se ihme jos kukaan ei tiedä..juu juorunhaluisia ihmisiä löytyy aina mutta ei välitetä niistä=)kiitos sulle kannanotosta.
- eiköös.
tanja 77 kirjoitti:
hyvä et joku ymmärtää=)koska ei todellakaan ole mitään hajua missä ihmiset mahtaa mennä niin näin tämän olevan ehkä paras keino löytää..internet nyt kun sattuu olemaan maailmanlaajuinen niin on se ihme jos kukaan ei tiedä..juu juorunhaluisia ihmisiä löytyy aina mutta ei välitetä niistä=)kiitos sulle kannanotosta.
maailma opeta, kuten niin montaa muutakin, jos kodin evästys on olut heikkoa.
- tanja 77
eiköös. kirjoitti:
maailma opeta, kuten niin montaa muutakin, jos kodin evästys on olut heikkoa.
totta turiset,ystävä hyvä=)
- ovat
tanja 77 kirjoitti:
totta turiset,ystävä hyvä=)
kaikki kuolleet.
- tanja 77
ovat kirjoitti:
kaikki kuolleet.
just joo..vaikka en olekaan nähnyt pitkää aikaa niin toi ei ihan mene läpi.Kiitos vitusti ihmisille jotka on noin idiootteja.
- aggressiivisella asenteella
tanja 77 kirjoitti:
just joo..vaikka en olekaan nähnyt pitkää aikaa niin toi ei ihan mene läpi.Kiitos vitusti ihmisille jotka on noin idiootteja.
en yhtään ihmettele, jos kukaan ei imoittaudu. Psykoottista tohua, Tanja. Jätä meidät jo rauhaan.
- tanja 77
aggressiivisella asenteella kirjoitti:
en yhtään ihmettele, jos kukaan ei imoittaudu. Psykoottista tohua, Tanja. Jätä meidät jo rauhaan.
haistakaa P***a kaikki muka kaverit ja "kiitos" maileista. Tiedänpä ainakin että Tuijan mies on puutteessa.
- jotta,
tanja 77 kirjoitti:
haistakaa P***a kaikki muka kaverit ja "kiitos" maileista. Tiedänpä ainakin että Tuijan mies on puutteessa.
oma rakkaustarinasi säilyisi hienona,
kun käyttäydyt täällä netissä tuolla tavoin, se voi levitä perheen piiriin,
eikä siitä hyvää seuraa.
voi kertoa että yksi pitkä tarina on hienompi kuin pussillinen pätkätarinoita,
saa aina yhdessä muistella sitä aikaa ennen lasten tuloa ja
sitä kun tuli ensimmäinen lastenlapsi,
ei tarvitse varoa sanojaan mitä voi puhua mitä ei,
sillä aina se toista luokkaa jos edellisiä suhteita puhuu tai muistelee.
aina on uudessa suhteessa, ainakin puolet vanhojen suhteiden murheista
ja aina on joka suhteessa omatkin murheet. - edellinen oli hyvä neuvo
jotta, kirjoitti:
oma rakkaustarinasi säilyisi hienona,
kun käyttäydyt täällä netissä tuolla tavoin, se voi levitä perheen piiriin,
eikä siitä hyvää seuraa.
voi kertoa että yksi pitkä tarina on hienompi kuin pussillinen pätkätarinoita,
saa aina yhdessä muistella sitä aikaa ennen lasten tuloa ja
sitä kun tuli ensimmäinen lastenlapsi,
ei tarvitse varoa sanojaan mitä voi puhua mitä ei,
sillä aina se toista luokkaa jos edellisiä suhteita puhuu tai muistelee.
aina on uudessa suhteessa, ainakin puolet vanhojen suhteiden murheista
ja aina on joka suhteessa omatkin murheet.Sun toimet alkaa (taas) mennä stalkkauksen puolelle.
Viimekertainen yrityksesi pari vuotta sitten ei saanut aikaan kuin surua ja murhetta. - tanja 77
edellinen oli hyvä neuvo kirjoitti:
Sun toimet alkaa (taas) mennä stalkkauksen puolelle.
Viimekertainen yrityksesi pari vuotta sitten ei saanut aikaan kuin surua ja murhetta.tota mulla ei ole mitää hajua mitä täällä kirjoitellaan et ilmeisesti joku toinen tanja vastailee mun alkuperäisee kirjoituksee koska mulla ei ole perhettä esim,tää tuija juttu on jotain ihan outoa ja nää kiroiluviestit ei ole multa et mä kyllä etsin vaan niitä ystäviä ja tästä lopusta en tiedä mitä sekoilua mahtaa olla.
- 24v perheellinen
tanja 77 kirjoitti:
tota mulla ei ole mitää hajua mitä täällä kirjoitellaan et ilmeisesti joku toinen tanja vastailee mun alkuperäisee kirjoituksee koska mulla ei ole perhettä esim,tää tuija juttu on jotain ihan outoa ja nää kiroiluviestit ei ole multa et mä kyllä etsin vaan niitä ystäviä ja tästä lopusta en tiedä mitä sekoilua mahtaa olla.
"koska mulla ei ole perhettä"
ole fiksumpi, älä kirjoittele muiden nimiä,
eivät varmaan pidä siitä, täällä tuntee kaikki kaikki. - Tanjaa!
24v perheellinen kirjoitti:
"koska mulla ei ole perhettä"
ole fiksumpi, älä kirjoittele muiden nimiä,
eivät varmaan pidä siitä, täällä tuntee kaikki kaikki.Aivan vitun hullu ämmä. Tuli meillekin vanhojen aikojen muistoksi vaikkei edes aikoinaan tunnettu, oltiin vaan rinnakkaisluokalla. Lapset itkee vieläkin, jos sanon Tanja ääneen kun erehdyin jättämään ne Tanjan kanssa kolmisteen kun hain tälle yllätysvieraalle pullaa kaupasta.
- tanja 77
Tanjaa! kirjoitti:
Aivan vitun hullu ämmä. Tuli meillekin vanhojen aikojen muistoksi vaikkei edes aikoinaan tunnettu, oltiin vaan rinnakkaisluokalla. Lapset itkee vieläkin, jos sanon Tanja ääneen kun erehdyin jättämään ne Tanjan kanssa kolmisteen kun hain tälle yllätysvieraalle pullaa kaupasta.
mikä teitä ihmisiä vaivaa,nyt on kysees joku ihan muu koska asuin siel aikuisena pari vuotta enkä ikinä kyllä koulua siellä käyny saati pelotellu kenenkään lapsia.
- ei.
tanja 77 kirjoitti:
mikä teitä ihmisiä vaivaa,nyt on kysees joku ihan muu koska asuin siel aikuisena pari vuotta enkä ikinä kyllä koulua siellä käyny saati pelotellu kenenkään lapsia.
"mikä teitä ihmisiä vaivaa",
siis meitä vaivaa, kukas tämän ketjun aloitti,
minäkin arvailen kuka olet. - tanja 77
ei. kirjoitti:
"mikä teitä ihmisiä vaivaa",
siis meitä vaivaa, kukas tämän ketjun aloitti,
minäkin arvailen kuka olet.Tiedän että monet tuntee mut, olin aikas sosiaalinen silloin. Taidan tietää mistä vainoamisesta vihjailette mutta siitä ei mitään tuomiota tullut niin että olen syytön. Lopettakaa jo mun asioiden utelu ja eläkää omaa elämäänne!
- Tuija 72
Kiitti vitusti.
- tanja 77
jos ihmiset laittaa mulle outoja maileja? en edes tunne sua. enkä halua!
ei enempää yhteydenottoja forssalaisilta, kiitos!
[email protected] - tanja 77
tanja 77 kirjoitti:
jos ihmiset laittaa mulle outoja maileja? en edes tunne sua. enkä halua!
ei enempää yhteydenottoja forssalaisilta, kiitos!
[email protected]kirjoittaa joku toisten nimimerkillä,ei vois olla lapsellisempaa..kaikki nää ns säädylliset viestit on oikealta tanjalta ja mut ihan joltain muulta..
- ON.
tanja 77 kirjoitti:
kirjoittaa joku toisten nimimerkillä,ei vois olla lapsellisempaa..kaikki nää ns säädylliset viestit on oikealta tanjalta ja mut ihan joltain muulta..
kiusoittelevat vaan, etkös tajua......lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481