Sää maaliskuussa

matkaaja -09

Millainen sää on Soussessa maaliskuun puolivälissä? Onko tuolloin vielä viileää, kannattaako Tunisiaan silloin matkustaa? Ovatko huoneistot / hotellihuoneet kylmiä? Varsinaista aurinkolomaa en lomalla kaipaa, mutta toppatakki päälläkään ei olisi kiva olla...

4

2631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maaliskuuskin

Tosi kylmää on, pakkaselle mennään.

• Suhina67

Maaliskuu on kevättä kauneimmillaan, hedelmäpuut kukassa ja luonto muutoinkin vehreimmillään. Ilmat ovat vaihtelevat ja tuulet saattavat olla ajoittain navakoita, mutta aurinkoisina päivinä, kuten tänään, lämpötila kohoaa 22 ja kylmimmillään ollaan jossain 15 asteessa. Yöt ovat viileitä, 10 asteen yläpuolella tosin.

Lähes kaikissa hotelleissa on lämmityslaitteet.

• tunisiassa....

Tunisia on sekoitus sekä Välimeren että Afrikan ilmastoa.

Pohjois-Tunisia
      Pohjois-Tunisiassa on tyypillinen Välimeren ilmasto: sateeton ja lämmin kesä ja leuto talvi. Lämpötila on korkeimmillaan heinä-elokuussa, 35 astetta. Aurinkoa on 12 tuntia päivässä.

Etelä-Tunisia
      Etelä-Tunisiassa on lämpimänpää. Lämpötila on jopa yli 45 astetta. Talvella on aurinkoa noin 5-6 tuntia päivässä ja lämpötila on noin 10-20 astetta.
      Autiomaa-alueet
      Autiomaassa on aina jokunen aste lämpimänpää kuin muualla Tunisiassa. Sademäärä
      on pohjoisessa 1000 ml ja etelässä 150 ml.

Lämpötila Päivä Yö Vesi
      Tammikuu 19 8 14
      Helmikuu 20 9 15
      Maaliskuu 22 11 16
      Huhtikuu 24 13 18
      Toukokuu 25 15 19
      Kesäkuu 28 17 23
      Heinäkuu 30 20 25
      Elokuu 32 20 27
      Syyskuu 30 20 25
      Lokakuu 28 16 23
      Marraskuu 22 14 17
      Joulukuu 18 10 14

• MuuLukija

Vaikka en olekaan kysyjä, kiitos silti hyvästä viitteitä antavasta vastauksesta. Kopioin tuon tulevaisuutta ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe