Moikka kaikki!
Tallentuuko kaikki netistä ladattavat jutut ja ite tekemät talot ja yhteisötontit ja perheet ja kaikki samaan downloads kansioon?
tallennukset?
6
191
Vastaukset
- Yavanna
Ensinnäkin sinne downloads kansioon menee vain tavarat, hiukset, asut kurut sun muut sellaiset.
Simit menee Saved Sims kansioon ja tontit ja talot vastaavasti Lot Catalogiin.
Ja ennen kuin sä laitat mitään mihinkään, niin ne on purettava ensin ja siihen tarviit purkuohjelman kuten WinRarin tai WinZipin, jonka löydät googlettamalla.
Mutta siis kaikki tavarat, genetiikka, meikit/maskit/korut, lattiat, maapeitteet, rakennuskamat, seinät yms mahuvat kyllä kaikki sinne Downloads kansioon mainiaosti, riippuen toki siitä että sulla on tilaa siellä sun koneellasi tarpeeksi.
Toisinaan vaikka tilaa olisikin, niin jos olet ladannut tavaroita yms todella paljon niin peli saattaa hidastella ja siksi (onnistuu jos sulla on peruspelin ja YO:n lisäksi Yöelämä tai sitä uudempi lisäri/kamasetti) kannattaa järjestellä ladattunsa alikansioihin sinne Downloadsiin.
Näin sun on helpompi käydä roinat läpi ja löytää mahdollinen bugittava yms haittaa aiheuttava tavara ja poistaa se.
Tällöin pysyy lisäksi ajan tasalla siitä mitä on sinne kansioonsa työntänyt.
Jos ei muuta niin defaulteille kannattaa laittaa se oma kansio sinne Downloadsiin, niin sun on helppo poistella niitä, jos sä et niitä haluakaan peliisi syystä tai toisesta.
Lisää tietoa, neuvoja ja ohjeita linkkejä ladattaviin löydät http://www.radosims.com tai radolasta. - Kookospallo
- Tavarat, vaatteet, meikit, korut, ym. bodyshop osat menevät Downloads -kansioon.
- Talot ja tontit menevät Lot Catalog -kansioon.
- Naapurustot SC4 Terrains -kansioon.
- Lemmikit PetBreeds -kansioon- Nel.ly
Mä oon tunkenu lemmikitkin Downloadsiin, eikä oo mittää tullu? :/
- gggghhgg
Nel.ly kirjoitti:
Mä oon tunkenu lemmikitkin Downloadsiin, eikä oo mittää tullu? :/
Kyllä lemmikitkin ja talot on saanut toimimaan downloads kansiosta, ainakin jos ovat olleet sims2pack vai mitä olivatkaan tiedostoja, niin olen saanut toimimaan, mutta naapurustot menevät tuonne naapurustokansioon kuten edellä jo mainittiinkin.
- Kookospallo
gggghhgg kirjoitti:
Kyllä lemmikitkin ja talot on saanut toimimaan downloads kansiosta, ainakin jos ovat olleet sims2pack vai mitä olivatkaan tiedostoja, niin olen saanut toimimaan, mutta naapurustot menevät tuonne naapurustokansioon kuten edellä jo mainittiinkin.
Kun asennetaan taloja joko kaksoisklikkaamalla Sims2Pack tiedostoa tai Clean Installerilla, niin ne eivät mene Downloads -kansioon vaan Teleport -kansioon, jossa talot ovat siihen asti kunnes ne otetaan käyttöön pelissä. Tämän näkee hyvin varsinkin Clean Installeria käyttäessä.
Lemmikit toimivat myös Downloads -kansiosta käsin.:-)
- ne hävisivät??
Mä tein sillee, et otin koko the sims 2 kansion talteen ja asensin pelin ja kaikki lisäosat uusiks. Sitten siirsin KAIKKI kansiot takas.. mut nyt vaan tavarat ja vaatteet on tallessa. Missä on ne mun simit ja naapurustot ja talot????!!
Osaako joku ihana ihminen auttaa??
Kun poistin pelin se kysy et poistetaanko tallennukset ja valitsin EI. Mut silti niitä ei ole. Mistä ne vielä vois löytyy?
t. surullinen ;-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406