Onko kokemusta tästä sairaalasta,kuinka iso sairaala ja onko useita henkilöitä yleesä smassa huoneessa?
Kertokaa kokemuksia ja yleensä muistakin sairaaloista joissa olette saaneet hoitoa.
TÖÖLÖNSAIRAALA
4
308
Vastaukset
- olet menossa.
siis Tööölön sairaalaan, itse olen ollut kolmella eri osastolla. On ollut yhden hengen huone, kahden ja useamman.
- vielä kirjallista
kutsua sinne ,tutkimukset tehtiin eri sairaalassa mutta leikkaus Töölössä ehkä pian tulee kutsu.
Siellä useita osastoja ja onko vaikea liikkua eksymättä ja löytää takaisin huoneeseen?
siis ovatko kaikki osastot toistensa peilikuvia
olen jo iäkäskin ja helposti menen käytävillä eksyksiin.
Olen ollut monessa sairaalassa mutta Töölöön en tätä ennen ole joutunut.
Sillätavalla mielenkiintoinen että on ollut sota-aikaan sotasairaalana. - Töölössä...
osasto jolla oli - oli hyvin yksioikoinen... huoneet molemmilla puolin yhtä käytävää. Hyvin vanha ja kulunut sairaala mutta toisaalta huokuu jotain aikojen paatosta. Itse sairaala on hiukan monimutkainen mutta löysin hyvin kanttiiniin ja kessupaikalle. Painaa vaan mieleen missä kerroksessa makoilee..
Itse olin 4 hengenhuoneessa jossa ei ollut muistaakseni kuin kaksi potilasta. mutta itse leikkauksen jälkeen lähdin melkeen heti kävelemään että en paljon viihtynyt ja en ollutkaan kun yhden yön kun vaadin siirtoa hotelliin;) (Toinen potilas huusi ja paapatti koko yön) Ite koin masentavaksi sen että kyseisessä sairaalassa ei ole etes kirjastoa tai en ainakaan tullu tietämään siitä ja isossa huoneessa vain yksi televisio jota ei pystynyt kääntämään.
MUTTA MAAILMAN PARASTA PALVELUA olen siellä saanut ja kirurgi joka leikkasi oli uskomattoman taitava!!! SUOSITTELEN.
terveisiä vain töölöön ja tsemppiä leikkaukseen.- .....
et sairaaloissa on vielä kessupaikkoja? Siis saa polttaa sairaala - alueella? sisätiloissa tuskin missään..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286