Sarvesta härkää

Pii(k)a

----------------------------------------------------
Teksti löytyy hakusanoilla: Seksi Narttu Huora Lutka Isäntä Herra Kurahousut Sadetakki Saappaat Nahka Alistus Piika Piiska
----------------------------------------------------

Keskushermosto koostuu aivoista ja selkäytimestä. ... sensorisista hermoradoista, jotka kuljettavat ärsytyksen aistielimestä keskushermostoon sekä ... Silmäni eivät meinaa pysyä auki, kun yritän lukea tenttiin joka palauttaisi minut arkeen heti maanantaina loman jälkeen. En malta keskittyä lukemiseen sillä olen samaan aikaan väsynyt sekä jännittynyt. Kuulen kuinka ratakisko kolisee junan alla vilkuilen hermostuneesti kelloa sillä juna on jo muutaman minuutin myöhässä. Odottaisiko isäntäni minua asemalla jos myöhästyn jo ensimmäisestä tapaamisestamme.

Syksyllä opiskelu alkoi puuduttaa päätäni ja aikaa seurustellu ei ollut, joten päätin hankkia elämääni virikkeitä. Halusin tehdä jotain mistä ei äidin kanssa keskusteltaisi. Olin muuttanut satojen kilometrien päähän lapsuudenkodistani opiskelemaan, vaikka kaikki oli uutta niin jostakin syystä tunsin itseni kyllästyneeksi. Juttelin internetin seksi chateissa iltaisin pitkiäkin aikoja aloin ymmärtää, että kaikki chatissa olevat eivät olekaan pervoja vanhuksia tai 14-vuotiaita pikkupoikia tekemässä muille kiusaa. Chatista löytyi useita erittäin mukavia ja kunnollisen oloisia miehiä. Samaisten keskustelujen pohjalta aloin kiinnostua kinkystä ja erilaisista rooleista. Alistuminen tuntui olevan minun juttuni. Kuukauden päivät olin sulatellut ajatusta suhteesta jossa kaikki tehtäisin toisin kuin aiemmin olin tehnyt. Päädyin etsimään itselleni masteria tai oikeastaan valitsemaan sillä tarjontaa oli runsaasti. Puheluiden, sähköpostien ja unettomien öiden jälkeen olen nyt junassa. Kohta perillä isäntäni luona. Turvasana kirkkaana mielessä. Olen esittänyt nöyrän toiveeni, että koulutus alkaisi heti saavuttuani asemalle. En halunnut tutustua Marttiin ystävänä tai kaverina, hän on isäntäni ja minä seksilelu. Sitä halusin. Kyllä minulla ystäviä oli muuallakin, eikä meillä Martin kanssa ole juuri muuta yhteistä kuin että hänen lapsensa ovat suurinpiirtein 20vuotiaita siis minun ikäisiäni.

Junan kovaäänisistä kuului kuulutus "seuraavaksi Kajaani" havahduin ajatuksistani sillä muutaman minuutin päästä elämäni muuttuisi ainakin täksi viikonlopuksi. Jos olisin menossa normaaleille treffeille panikoisin ulkonäöstäni, nyt en jännitänyt sitä. Martti oli varmasti nähnyt ja kokenut monenlaista ja olin varma, että blondeilla hiuksilla ja söpöllä hymylläni sulattaisin tuon miehen. Niinkun monet monet nuoremmatkin miehet aikaisemmin. Vilkaisin vielä puhelimestani hänen kuvaa ja valmistauduin nousemaan junasta.

"Piia?" "Kyllä". Nopea ja voimakas käden puristus ja samassa olimmekin jo matkalla kohti hänen uudehkoa tummaa isoa volvoaan. Istun mukavalla nahkaiselle etupenkille ja vieressäni tämä jäykän oloinen hieman karu mies käynnistää auton ja asema jää hetkessä taaksemme. Hän katsoo välillä tietä, välillä minua kuin arvioiden ulkoista olemustani. Odotan että hän kommentoisi jotain kivaa minusta.. Kommentoi kyllä, mutta ei niin kivaa mitä odotin. Ompas siulla iso perse ja pienet tissit, hän tokaisee. Jatkaen että olitko lähettämäni kuvat varmasti aitoja minun kuvia. Olivat ne. Kyllähän sinä vielä eilen toistelit chatissa kuinka kauniilta näytän, sanoin. Saatoin sanoakin, mutta vasta tästä hetkestä eteenpäin se mitä sanon myös tarkoittaa sitä.

Matkan aikana Martti latelee minulle sääntöjä sekä määräyksiä ja ohjeita viikonloppua varten. Häntä tulisin kutsumaan Herraksi ja Isännäksi itse olen piika tai lutka. Toisin sanoen olen sitä mitä haluan, ja Isäntä tahtoo. Isätntä kertoo, että huomenna lauantaina hänen lapsensa ovat tulossa vapunpäivän kahville, mikä hän on saanut minulle perus tottelevaisuuden opetettu siihen menessä saisin kunnian tarjoilla heille. Kaikkia vieraita joita talolle mahdollisesti tulee tervenhdin niiaten ja nöyrästi esittäydyn talon piikana. Ohjeeksi saan, että Herran luona käyn ensimmäisenä suihkussa ja sen jälkeen odotan alasti lupaa laittaa palveluspuvun päälle.

Olen intoa täynnä kun lämmin vesi valuu alastonta vartaloani pitkin suihkunlattialle ja siitä ritilän välistä kaivoon. Aikaa ei ole jäädä nautiskelemaan sillä suihkuun minulle oli aikaa varattu neljä minuuttia. Pesen meikit naamasta kuivaan hiuksia ja vartaloani. Vilkaisen peiliin ja ajattelen näyttäväni hyvältä. "Pienet" c-rintani eivät roiku yhtään vaan kiimaa täynnä terhakkaana ovat valmiina ottamaan vastaan haasteita. Kuin myös minä.

Isäntä luo jälleen katseita minuun samalla kun kiinnittää kaulaani mustan nahkaisen kaulapannan jossa on takana hyvin pieni lukku. Pantaa tulisin pitämään päivällä ja yöllä. Täällä ja kotona niin kauan kuin olen piika. Isännän mukaan tämä on fyysinen merkki siitä, että olen omistuksessa. Pantaa minun ei tulisi hävetä vaan nöyränä ja kunnioituksella kantaa. Minun tulisi olla onnellinen, että saan koulutusta ja kuria. Miehen pitää päättää asioistani sillä itse olen kurja kiimainen narttu joka ei vielä ymmärrä omaa paikkaansa maailmassa.

Ensimmäiseksi saan kuulla kunniani siitä, että olin myöhässä. Yrittäessäni selittää myöhästymistä junan myöhästymisellä saan kuulla, että tein virheen. Virheistä ei tulee syyttää muita vaan nöyrtyä tunnustamaan virheensä ja ottaa vastaan rangaistus jolla virheen saa hyvitettyä. Olisi pitänyt tulla aikaisemmalla junalla ja odottaa isäntää asemalla. En ole aikaisemmin saanut piiskaa ja siksi isäntä laittaa minulle suuhun kumisen pallon josta hihnat menevät niskan taakse. Tuntuu vaikealta hengittää, mutta ainakaan en pysty kivusta tai nautinnosta puremaan kieleeni samassa kun ensimmäinen isku avokämmenellä läpsähtää paljaalle takapuolelleni. Sitä seuraa toinen,kolmas, neljäs, kyynel, viides, kyynel, kuudes..Itku.. Kymmenes. Ja näin rangaistus on kärsitty. Takapuoleni on kauttaaltaan läpsitty punaiseksi ja käveleminen on hieman kivuliasta. Istumista en pääse edes kokeilemaan.

Perjantai-ilta alkaa jo hämärtyä kun kello saavuttaa seitsemän. Isäntä komentaa minut lähtemään kauppaa ostamaan ruokaa ja tarvikkeita huomista päivää varten. Alan jo tottua kovaan kuriin ja lähes joka kerta muistan puhutella Isäntääni oikein. Olen jo useasti tänään tunnustanut olevani tyhmä ja ymmärtämätön. Olen kiimainen narttu jota pitää komentaa. Isäntä kaivaa pöytälaatikosta pienen hopeisen puhelimen sekä kondomin. Ihmetys on valtava kun hän rullaa kondomin auki ja venyttää sen pienen matkapuhelimen päälle. Tämän jälkeen hän komentaa minut polvilleen maahan ja rauhallisesti hän työntää puhelimen kostaan pilluuni. Puhelin uppoaa kondomin kanssa sisääni helposti, tuntuu kyllä todella oudolta, mutta se ei juurikaan satu. Onhan uusi simpukkapuhelin jopa pienempi mitä käyttämäni dildot. Nousen seisomaan jolloin puhelin tuntuu kummalliselta sisälläni, eniten sen tuntuu kummalliselta siksi, että minulla ei ole mitään käsitystä siitä miksi se pillussani on. Mutta enhän sitä voisi tietääkään, koska olen ymmärtämätön narttu. Saan luvan kokeilla kävelemistä, kävellessä esine asettuu ihan mukavasti jopa lähes huomaamattomasti paikoilleen. Samassa ymmärrän miksi se siellä on.. Martti näppäilee omaa puhelintansa ja samassa etäkäyttö vibraattorini alkaa täristä sisälläni. Pelästyn ja meinaan huutaa, mutta ääni jää vain pieneksi voihkaisuksi. Juuri kun värinä alkaa tuntua nautinnolliselta hän painaa punaista luuria ja värinä sisälläni lakkaa. Nerokasta ajattelen, tämä mies osaa yllättää.

Seuraavaksi Isäntä kiinniittää minut siveysvyöllä ja varmistaa, että en poista vibraattoria sisältäni kauppareissun aikana. Martti käskee minut ikkunaan katsomaan minkälainen pyöräily sää ulkona on. Ei sada, mutta tie on keväisen märkä. Niinkuin minäkin. Ahh se on siis kurakeli vastaa Isäntä. Ja ojentaa minulle tyttäreltään jääneet vaaleanpunaiset rukka olkaikurahousut. Lasten isoin koko mahtuu minulle juuri sopivasti. Sadetakkini on tummemman punainen ja rukkaset samaa väriä. Eteisessä puen keltaiset kumisaappaat jalkaani ja olen valmiina lähtöön. Mukaan vielä kauppalista ja pyöräilykypärä. Nöyränä astun ulos kuravaatteet alastoman vartaloni suojana. Onneksi ei ole kovin kylmä.

Pyöräilyn aikana värisen muutaman kerran. En kylmästä vaan.. tiedätte kyllä. Värinä saa minut kiihottumaan entisestään ja poljen mahdollisimman nopeasti kaupalle välittämättä nuorisosta jotka tuijottavat ensiksi pitkään ja sitten vielä vilehtävät perään. Saavun kaupalle ja pihassa näen tutun auton.. volvo.. Isäntä on suutari liikkeen edessä seisomassa, saavun hänen luokseen ja niiaan nätisti. Kestipäs se polkeminen.. Yritin kyllä olla reipas. Suutari liikkeessä Isäntä avasu kaulapantani lukon ja antoi pannan myyjämiehelle joka kiinnitti nahkaiseen pantaan pienen laatan. "Piika". Panta takaisin paikoilleen ja ruoka kaupan kautta kotiin..

Jatkuuko?

Nöyrä Piika

9

8022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopas olikin

Ihan soopaa, älä jatka missään ihmeessä... täyttä pjasnaa

• SoKinky

Niin se vaan menee!

• SoKinky

Mielyttävän jännittävää sekä idearikasta!

• pliis

odotan innolla. Minua ainakin kiihotti..

• Haalaripoika

Jatka vain.

• kiihottunut

tää on jotain mitä täytyy välttämättömästi jatkaa... hyvä! aaaaahh!

• en jaksa oottaa

en malta oottaa että kirjotat lisää. se oli niin hyvä toi alaku että sun on pakko kirjottaa lisää ja pian...

• Pii(k)a

Jatko on kirjoitettu.. käykääs lukeen ja kommaan

• mä-.-
        Pii(k)a kirjoitti:

Jatko on kirjoitettu.. käykääs lukeen ja kommaan

mist löytyy????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe