Mokkulassa

ennen vihreä

vilkkuva valo .Tänään sininen kokoajan palava valo .Mikä muutos tuohon nyt on tullut .Kumpi on parempi .kun en huomaa mitään muutosta????Kuka tietää ???

8

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luettaja

Käyttöohjeen lukemalla viisastuisit sen verran, että ymmärtäisit sinisen valon indikoivan 3G-verkkoa. Sinivihreä ilmoittaa mokkulan toimivan edge-modella ja vihreä gprs:llä.

• pienellä

kirjoitettua tekstiä .Niin on paljon vaivattomampaa kysyä täältä ,ja saa näin heti oikean vastauksen ,niin kuin minä nyt sinulta .Josta paljon kiitoksia.
        Kyllä tämä nopeampi nyt on ,kun olen sitä testannut tässä vähän aikaa .

• Tikuttaja

Minun 169 tikussa menee vihreä gprs ja edge. Tummasininen oli kaiketi hspda ja vaalea sininen wcdma. nopeudet 56k 237k ja siniset 7,2M. tosin nopeus tökkää 384k joka on maksettu.

• Luettaja
        Tikuttaja kirjoitti:

Minun 169 tikussa menee vihreä gprs ja edge. Tummasininen oli kaiketi hspda ja vaalea sininen wcdma. nopeudet 56k 237k ja siniset 7,2M. tosin nopeus tökkää 384k joka on maksettu.

Joo, luettelin nuo (huonosta) ulkomuistista. Tässä faktaa ainakin Huawei E960:n osalta:

• Vilkahtaa kahdesti vihreänä: Verkkoa haetaan
        • Vilkkuu vihreänä: Normaali 2G-verkko
        • Palaa vihreänä: GPRS/EDGE-datapalvelu käytössä
        • Vilkkuu nopeasti vihreänä: Lataa laajennustilaa
        • Vilkkuu sinisenä: Normaali WCDMA-verkko
        • Palaa sinisenä: WCDMA-datapalvelu käytössä
        • Palaa sinivihreänä: HSDPA-datapalvelu käytössä
        • Huomaa: Kun yhdyskäytävä käynnistetään, merkkivalo palaa vihreänä kolmen sekunnin ajan.

• Saunaliitttymä
        Tikuttaja kirjoitti:

Minulla on Huawei 169 ja sopimus 384. Nopeus vain on testattu olevan 550 kBit/sek, mikä on hyvä. Maksan siis vain 9,8 eur/kk. Syrjäkylällä nopeus tippuu jopa alle 500 tavun/sek.

• mokkulan merkillä
        Saunaliitttymä kirjoitti:

Minulla on Huawei 169 ja sopimus 384. Nopeus vain on testattu olevan 550 kBit/sek, mikä on hyvä. Maksan siis vain 9,8 eur/kk. Syrjäkylällä nopeus tippuu jopa alle 500 tavun/sek.

ole mitään tekemistä nopeuden kanssa. Nopeus riippuu kokonaan käytettävästä kaistasta.

• Ermeli
        mokkulan merkillä kirjoitti:

ole mitään tekemistä nopeuden kanssa. Nopeus riippuu kokonaan käytettävästä kaistasta.

Ei ihan pidä paikkaansa, 2 megan liittymällä(jolla pitäisi näkyä jotain 1,75MBit/s) bitti kulki 2,3MBit/s, reippaasti yli minkä pitäis olla. Nyt toi härveli taas hidastelee, tummansininen valo. Vaaleensinisellä bitti kulkee parhaiten. Tällä nopeuksien rajulla vaihtelulla on ihan vaasti jotain tekemistä kuun ja tähtien asennoilla ;) DNA liittymä.

• Ermeli
        Luettaja kirjoitti:

Joo, luettelin nuo (huonosta) ulkomuistista. Tässä faktaa ainakin Huawei E960:n osalta:

• Vilkahtaa kahdesti vihreänä: Verkkoa haetaan
        • Vilkkuu vihreänä: Normaali 2G-verkko
        • Palaa vihreänä: GPRS/EDGE-datapalvelu käytössä
        • Vilkkuu nopeasti vihreänä: Lataa laajennustilaa
        • Vilkkuu sinisenä: Normaali WCDMA-verkko
        • Palaa sinisenä: WCDMA-datapalvelu käytössä
        • Palaa sinivihreänä: HSDPA-datapalvelu käytössä
        • Huomaa: Kun yhdyskäytävä käynnistetään, merkkivalo palaa vihreänä kolmen sekunnin ajan.

Sinivihreä - pidin sitä vaaleansinisenä ;) Laitteen käyttöjärestelmä on unix-tyylinen. Sen syövereihin pääsee telnetillä, osoite on 192.168.1.1 tunnus admin salasana admin...Siitä sitten rikkomaan järjestelmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe