eikö porvoossa ole enää ollenkaan soneran myymälöitä ?? tuntuu oudolta, onko yhteistyöyritykset kämmänneet pahastikkin kun soneran edustus on lähtenyt koko kylästä?
SONERA PISTE ???
20
3744
Vastaukset
- kljlkj
Tele Ring Teollisuustiellä luulisin
- nmtgsm
varmaan ryssiny jotain ? eikä oo tomsolutionkaan soneran asiamies - enää.
- Jepujee---
Kartta, jos toimii
http://maps.google.com/maps?hl=fi&lr=&ie=UTF-8&q=Sonera, porvoo&fb=1&split=1&cid=2178646840598333273&li=lmd&z=14&t=m- harmillista
kartta, ei ole virallinen sonera piste enää - ei.
Nimbuksen myymäläkin lopetettu - on. - Ajat muuttuu...
harmillista kirjoitti:
Nimbuksen myymäläkin lopetettu - on.Itse olin Soneran asiakas vuonna miekka ja kivi, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja olemassa. Silloin nimi oli vielä Tele. Vaihdoin välittömästi Radiolinjaan (nyk. Elisa) ja vaihtoehtojen sittemmin lisääntyessä on käyty monta firmaa läpi, tällä hetkellä kierroksessa on Saunalahti, ei ehkä luotettavin, mutta edullisin. Soneraan ja Elisaan päin en enää kusekaan, ovat pirun kallita sen lisäksi että ne ovat monellakin tasolla jälkeen jääneitä.
- Jepujee---
harmillista kirjoitti:
Nimbuksen myymäläkin lopetettu - on.Viime viikolla oli siellä Teollisuustiellä Soneran logossa pari lamppua rikki ja eilen huomasin että se oli korjattu. Oliko siis järkeä korjata jos siellä ei ole toimintaa.
Tiedän että Nimbuksen myymälä on lopetettu aikoja sitten. - mää vaan
Ajat muuttuu... kirjoitti:
Itse olin Soneran asiakas vuonna miekka ja kivi, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja olemassa. Silloin nimi oli vielä Tele. Vaihdoin välittömästi Radiolinjaan (nyk. Elisa) ja vaihtoehtojen sittemmin lisääntyessä on käyty monta firmaa läpi, tällä hetkellä kierroksessa on Saunalahti, ei ehkä luotettavin, mutta edullisin. Soneraan ja Elisaan päin en enää kusekaan, ovat pirun kallita sen lisäksi että ne ovat monellakin tasolla jälkeen jääneitä.
Saunalahden omistaa Elisa.
- faktaako?
Ajat muuttuu... kirjoitti:
Itse olin Soneran asiakas vuonna miekka ja kivi, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja olemassa. Silloin nimi oli vielä Tele. Vaihdoin välittömästi Radiolinjaan (nyk. Elisa) ja vaihtoehtojen sittemmin lisääntyessä on käyty monta firmaa läpi, tällä hetkellä kierroksessa on Saunalahti, ei ehkä luotettavin, mutta edullisin. Soneraan ja Elisaan päin en enää kusekaan, ovat pirun kallita sen lisäksi että ne ovat monellakin tasolla jälkeen jääneitä.
Perustele väitteesi. :P
- 40 talist
faktaako? kirjoitti:
Perustele väitteesi. :P
Niin se vaan on!Ei tarvitse perustella faktaa!
- etsilleee
sanottiin mulle, kun kysyin soneralta.
- Jostain lukenut
Jostain luin, että Sonera lopettaa kaikki Sonerapisteet ja näin ollen Porvoon keskustan liikekin lopetettiin ja sen toiminta yhdistettiin Tarmolaan. Eli sieltä löytyy edelleen Soneran edustus.
- haminpaikka
kävin kysymässä
- Lähin kai
haminpaikka kirjoitti:
kävin kysymässä
Loviisassa Maariankadulla Roswall, matkaa 36 km.
- Töläinen minäkin.....
haminpaikka kirjoitti:
kävin kysymässä
Mä kuljen joka aamu ja ilta siitä edestä eli Teollisuustiellä. Onko se kauppa sitten tyhjä vai ? vai miksi he korjasivat ne lamput mitkä on siinä logossa.
C.E Lindgren on vieressä.
- Tarmolassa...
Teollisuus alueella Soneran edustus, ja liikkeen nimi nykyisin TeleCenter. Itse Sonera Piste löytyy ainakin Espoon Sellosta.
- Myyjä-Sonerapiste
Porvoon Citymarketin yläkerrasta löytyy Sonerapiste, Niinkuin monesta muustakin Suomen Citymarketista.
t. Sonerapisteen myyjä- hätistettiin ihan tarmo
laan josta löytyikin sitten palvelua :)
- Ei enää Soneraa
Miksi ihmeessä joku etsii Sonera Pistettä??? Eiks Sonera oo ihan out. Pisteessä varmaan palvelu on ihan ok mutta soitappa Soneralle. Eipä tee mieli enää etsiä Sonerapistettä
- Tyytyväinen Soneran asiakas
Sonerapisteellä ennenkuin puhut, Nimittäin Porvoon Citymarketin työntekijät ovat ainakin ystävällisiä ja tietoisia tarjoamista palveluistaan.
- multa-asiakas
Viikolla ilmestyneen lehden mukaan uusi Sonerapiste avataan siihen Lundinkadun ja Rauhankadun kulmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364