SONERA PISTE ???

nmtgsm

eikö porvoossa ole enää ollenkaan soneran myymälöitä ?? tuntuu oudolta, onko yhteistyöyritykset kämmänneet pahastikkin kun soneran edustus on lähtenyt koko kylästä?

20

3744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljlkj

Tele Ring Teollisuustiellä luulisin

• nmtgsm

varmaan ryssiny jotain ? eikä oo tomsolutionkaan soneran asiamies - enää.

• Jepujee---
      • harmillista

kartta, ei ole virallinen sonera piste enää - ei.
        Nimbuksen myymäläkin lopetettu - on.

• Ajat muuttuu...
        harmillista kirjoitti:

Itse olin Soneran asiakas vuonna miekka ja kivi, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja olemassa. Silloin nimi oli vielä Tele. Vaihdoin välittömästi Radiolinjaan (nyk. Elisa) ja vaihtoehtojen sittemmin lisääntyessä on käyty monta firmaa läpi, tällä hetkellä kierroksessa on Saunalahti, ei ehkä luotettavin, mutta edullisin. Soneraan ja Elisaan päin en enää kusekaan, ovat pirun kallita sen lisäksi että ne ovat monellakin tasolla jälkeen jääneitä.

• Jepujee---
        harmillista kirjoitti:

Viime viikolla oli siellä Teollisuustiellä Soneran logossa pari lamppua rikki ja eilen huomasin että se oli korjattu. Oliko siis järkeä korjata jos siellä ei ole toimintaa.

Tiedän että Nimbuksen myymälä on lopetettu aikoja sitten.

• mää vaan
        Ajat muuttuu... kirjoitti:

Itse olin Soneran asiakas vuonna miekka ja kivi, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja olemassa. Silloin nimi oli vielä Tele. Vaihdoin välittömästi Radiolinjaan (nyk. Elisa) ja vaihtoehtojen sittemmin lisääntyessä on käyty monta firmaa läpi, tällä hetkellä kierroksessa on Saunalahti, ei ehkä luotettavin, mutta edullisin. Soneraan ja Elisaan päin en enää kusekaan, ovat pirun kallita sen lisäksi että ne ovat monellakin tasolla jälkeen jääneitä.

Saunalahden omistaa Elisa.

• faktaako?
        Ajat muuttuu... kirjoitti:

Perustele väitteesi. :P

• 40 talist
        faktaako? kirjoitti:

Perustele väitteesi. :P

Niin se vaan on!Ei tarvitse perustella faktaa!

• etsilleee

sanottiin mulle, kun kysyin soneralta.

• Jostain lukenut

Jostain luin, että Sonera lopettaa kaikki Sonerapisteet ja näin ollen Porvoon keskustan liikekin lopetettiin ja sen toiminta yhdistettiin Tarmolaan. Eli sieltä löytyy edelleen Soneran edustus.

• haminpaikka

kävin kysymässä

• Lähin kai
        haminpaikka kirjoitti:

kävin kysymässä

Loviisassa Maariankadulla Roswall, matkaa 36 km.

• Töläinen minäkin.....
        haminpaikka kirjoitti:

kävin kysymässä

Mä kuljen joka aamu ja ilta siitä edestä eli Teollisuustiellä. Onko se kauppa sitten tyhjä vai ? vai miksi he korjasivat ne lamput mitkä on siinä logossa.

C.E Lindgren on vieressä.

• Tarmolassa...

Teollisuus alueella Soneran edustus, ja liikkeen nimi nykyisin TeleCenter. Itse Sonera Piste löytyy ainakin Espoon Sellosta.

• Myyjä-Sonerapiste

Porvoon Citymarketin yläkerrasta löytyy Sonerapiste, Niinkuin monesta muustakin Suomen Citymarketista.

t. Sonerapisteen myyjä

• hätistettiin ihan tarmo

laan josta löytyikin sitten palvelua :)

• Ei enää Soneraa

Miksi ihmeessä joku etsii Sonera Pistettä??? Eiks Sonera oo ihan out. Pisteessä varmaan palvelu on ihan ok mutta soitappa Soneralle. Eipä tee mieli enää etsiä Sonerapistettä

• Tyytyväinen Soneran asiakas

Sonerapisteellä ennenkuin puhut, Nimittäin Porvoon Citymarketin työntekijät ovat ainakin ystävällisiä ja tietoisia tarjoamista palveluistaan.

• multa-asiakas

Viikolla ilmestyneen lehden mukaan uusi Sonerapiste avataan siihen Lundinkadun ja Rauhankadun kulmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe