Unimaailma Malmilla?

Uusi Sänky

Tietääkö kukaan k.o liikkeestä mitään, kävimme katsomassa sänkyjä ja ainakin myyjät olivat asiantuntevia. Onko kellään kokemusta Unimaailman tuotteesta Sinfonia?

13

5345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

      Mene sinne ja valitse itsellesi asiantuntevien ja opastavien miesten avulla 10-15 vuoden paras vuode,suosittelen!!!

    • sänky ja Unimaailma

      Ostimme Unimaailmasta Sinfonia sängyn syksyllä ja ainakin meille se oli kuin taivaan lahja!

      Kävimme katsomassa varmasti yli kymmenen vaihtoehtoa ja Sinfonia teki vaikutuksen kotimaisuudellaan, mukavuudellaan ja siksi, että saimme mieheni kanssa molemille sopivan sängyn (koko eroa on paljon).

      Palvelu oli hyvää ja tuotteet tuotiin kotiin asti sovittuna ajankohtana, jopa pakkausjätteeet vietiin pois kyselemättä - jäi hyvä mieli!

      Suosittelen

    • Sängyn

      Moro!

      Ostimme sängyn Unimaailmasta ja ainakin omasta puolestani voin suositella! Hinta/laatu suhde oli kohdallaan ja samoin palvelu.

    • Olli K.

      Kun nyt pari liikettä tuli kierrettyä niin edullisemmin löysin paremman.

      • safir 180

        Ostimme noin vuosisitten tuusulasta Unistudiosta Safir Sinfonia runkosänggyt olemme olleet tosi tyytyväisiä valintaamme. Monet tuttummekin on ostanut sieltä eikä kukaan ole moittinut palvelua eikä hintoja. viime viikolla tilasimme sohvat samasta paikkaa.Myyjät ovat tosi mukavia.


      • Matti S
        safir 180 kirjoitti:

        Ostimme noin vuosisitten tuusulasta Unistudiosta Safir Sinfonia runkosänggyt olemme olleet tosi tyytyväisiä valintaamme. Monet tuttummekin on ostanut sieltä eikä kukaan ole moittinut palvelua eikä hintoja. viime viikolla tilasimme sohvat samasta paikkaa.Myyjät ovat tosi mukavia.

        Minä kävin noin 2.kk, sitten vaimoni kanssa sielä unistudiossa. Myyjä oli tosi päälekäyvä! Ei tullut kauppa, vaikka sängyt olisivat ollet miellytävät. Ostin saman tuotteen muualta.
        Kaikilla on kyllä omat mielipiteet.

        Huom! Minun mielestä asiakas tarvitsee paripäivää aikaa miettiä 2500€ sängyssä!!!!


      • umtfcrs
        Matti S kirjoitti:

        Minä kävin noin 2.kk, sitten vaimoni kanssa sielä unistudiossa. Myyjä oli tosi päälekäyvä! Ei tullut kauppa, vaikka sängyt olisivat ollet miellytävät. Ostin saman tuotteen muualta.
        Kaikilla on kyllä omat mielipiteet.

        Huom! Minun mielestä asiakas tarvitsee paripäivää aikaa miettiä 2500€ sängyssä!!!!

        Unistudio Tuusulassa on todella ikävä paikka. Henkilökunta on erittäin epäåasiallista, jopa halveksivaa asiakkaita kohtaan. Olin ostamassa sohvaa paikasta, mutta kauppoja ei tullut epäasiallisen käytöksen vuoksi. En suosittele.

        Myöskään luvatussa pakettiautokuljetuksessa ei olisi ollut minkäänlaista joustamisen varaa, vaikka auto oli luvattu ja olin varmistanut kaupungin ja osoitteen missä asun. Sanotiin vain tylysti kaupoja tehdessä että se oin se aika, vaikka tiedosa oli jo myyjällä että aikaa tulisi menemään enemmän

        Olen ostamassa moottorisänkyä ja ainakin minut ovat asiakkaanaan menettäneet.

        Tuusulan unistudion myyjät: toivottavasti menette konkkaan ettekä ainkaan pääse enää asiakaspalvelutyöntekijöiksi.


    • By Unico

      Loistava valinta! Ostimme reilu vuosi sitten Kajaanista ja olemme tyytyväisiä!!! Suosi kotimaista se on siinä. Ei tarvitse enenpää perustella.

      • Ota selvää ennen ostoa

        Malmin Unimaailmassa väitettiin, että Unico patjat tehtäisiin räätälintyönä yksilöllisesti puolta halvemmalla, kuin Unikulmassa tehtäisiin. Kun patjat tulivat ne olivat aivan samoja kuin esim. Piscinasta olisi saanut ja hintakin oli listahinta, jopa Unikulman vakiopatjoja kalliimpi. Räätälöinnistä ei ollut tietoakaan. Kun valitin myyjälle hän väitti, ettei ollut puhunut räätälöinnistä mitään. Googletin Unimaailman historian ja selvisi, että edeltäjät Turusta ja Jyväskylästä olivat jo lopettaneet. Kukahan vastaa takuista kun Malmin myymäläkin lopettaa. Tyytyväisyydestä ei ainakaan kukaan välitä.


    • jep jep

      Heh. Ihan samalta liukuhihnalta ne sinfonia sängytki tulee mitä piscinatki. sotkan, askon ja maskun myymälöissä on myynnissä eri nimillä ihan samoja sänkyjä. Kangas vaan ympärillä vaihtuu.

    • Entinenasiakass

      En voi suositella Tuusulan myymälää kenellekään,paskanpuhujia ovat siellä myyjät ja mikään ei toiminu kuten oli sovittu.
      Ja täytyy myös sanoa että todella päälle käyviä ovat joka ahdistaa!

      • Anonyymi

        😂😂😂😂


    • matti883

      Unistudiolla sain todella hyvää asiakaspalvelua kun taas sitten muualla minua katsottiin kuin halpaa makkaraa, mielipiteitä on aina erilaisia mutta itse suosittelen lämpimästi jos joku miettii sohvan tai sängyn ostamista heiltä :) Sain juuri sen mitä halusin ja sopivaan hintaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe