Huumeita kultin autossa
8
479
Vastaukset
- minä vain
Jep, pilveehän siellä näytti olevan. ACD, nyt tarvitaan kuules kommentti tästä "kirkon" toiminnasta!
- Huhahhhei
taitaa olla jokin Narcononin juttu, hiukan samaan tyyliin kuin jo semilegendaarinen sceidojen tupakanpolttomantra. Hehän paranevat keuhkosyövästä polttamalla enemmän tupakkaa.
- minä ite
Huhahhhei kirjoitti:
taitaa olla jokin Narcononin juttu, hiukan samaan tyyliin kuin jo semilegendaarinen sceidojen tupakanpolttomantra. Hehän paranevat keuhkosyövästä polttamalla enemmän tupakkaa.
Nimenomaan, ihmiset saavat keuhkosyövän, koska eivät polttele tupakkia tarpeeksi. Ihan selkeä juttu!
- ACD
Todennäköisesti anonyymit olivat varastaneet (ottaneet luvattomasti haltuun) tuon vanin. Muussa tapauksessa Kirkon edustaja(t) ja viranomaiset olisivat olleet paikalla. Miten he voivat auton lasin (ja naamareiden) takaa vaittää tietävänsä että vanissa on pot'ia (kannabista) ja jotain "lubea" (varmaankin he tarkoittavat "gay lubea"), elleivät he itse olisi niitä sinne laittaneet?
Noi anonyymit ovat täysin moraalitonta porukkaa, kuten heidän käytöksensä auton äärellä osoittaa. Anonyymit = pelkurit, jotka pelkäävät oman elämän tulemista päivänvaloon. Jos pidät tuota videopätkää varteenotettavana referenssinä, olet moraalisesti samalla tasolla. Voisitko itse toimia samalla tavalla?- Huhahhhei
oikea nimesi muuten ACD? Vai olisiko niin, että esiinnyt anonyyminä?
Scientologi puhumassa moraalista... Hah. - housuusi
Vitsihän tuo video oli, ei kai nyt kukaan jättäisi pottia ja lubea näkyville. Mutta reaktiosi ei yllätä, koska hysteerinen (ja tarpeeton) vastahyökkäys on muuallakin scientologian taktiikkana.
- ACD
Huhahhhei kirjoitti:
oikea nimesi muuten ACD? Vai olisiko niin, että esiinnyt anonyyminä?
Scientologi puhumassa moraalista... Hah....nimesi muuten huhhahhei? Tasoissa ollaan :) Kysymys onkin siitä liikunko kadulla naamari päässä.
- perusteella
ACD kirjoitti:
...nimesi muuten huhhahhei? Tasoissa ollaan :) Kysymys onkin siitä liikunko kadulla naamari päässä.
syytä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428