hoi pääkaupunkiseutu

kiva daami

En tiedä kuinka kaukaa haettua on laittaa tää tänne, mut laitanpa kuitenkin..
Täällä siis olis tyttönen joka haluais löytää miehen jonka kanssa vois harrastaa mukavaa arkiliikuntaa. Koira on, joten sen kanssa lenkkeilystä ja ulkoilusta ylipäätään olis vähän niinkuin pakko pitää. Mut haluisin myös saada seuraa salille muutamana iltana viikossa ja näin talvisin vaikka lisäksi esim.luistelemaan, ja mitä kivaa nyt tulis mieleen. Hölkkälenkkiä tai sen sellaista. Elämä kun on pääasiassa arkea työn koiran salin parissa, niin olis kiva jakaa sitä mukavan tyypin kanssa. Olen vajaa kolmevitonen, pitkä, eikä miehet yleensä voi pahoin mua nähdessään, joten voisin rohkaista ottamaan yhteyttä ihan reippaasti jos tällainen arki-hyöty-elämäntapaliikkuja tuntuis omalta. Pää on kunnossa ja älyäkin löytyy, se olis toiveena myös sulta. Samoin hieman särmää luonteessa, mahdottoman kiltit ja ujot ei ole mua varten. Ulkomuodosta sen verran, että jotakuinkin "omaa kaliiperia" hakisin, eli ei tarvi olla hunks-kroppa mutta ihan hinteläkään ei mielellään. Lihasten lisäksi lihaa saa olla sopivasti ihmisessä, pelkällä dieetillä elävät ei varmaankaan mulle sopis. Pituuttakin vähintään sen 175, ettei ihan jättiläis-olo tule mulle. Että tämmöistä haeskelisin. Kokeillaan josko tätä kautta sitten törmäis niihin tyyppeihin, joka aina lenkkipolulla vaan juoksee mun ohi.. ;) Ilmoittaudu tähän jos innostuit, niin katsellaan niitä yhteystietoja!

13

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sulla

      Kovat on vaatimukset.. Ensinnäkään ne lihaksikkaat ei juokse sun ohi lenkkipolulla, heidän kuntonsa ei kestä mihinkään!

      • ulosantini oli selvästi huonoa

        Niin, siis ilmaisin itseäni ilmeisesti epäselvästi. Luin oman tekstini uudelleen ja jos olin epäselvä, yritän korjata asian! EN siis ole todellakaan hakemassa mitään Hunks-lihaskimppua(yritin olla hauska..huonolla menestyksellä.. ), ne tyypit ovat aivan ääripäästä hyväkuntoisia. Vaan ihan tavallista miestä joka tykkää liikkua. Tosi hintelästä miehestä taas tulisi mulle iso olo, koska en ole itse siro ja pieni rakenteeltani, vaikken mikään kauhea amatsonikaan. Joten kun olen itse ihan tavallinen, normaalipainoinen kuntoliikkuja enkä huippukuntoinen fitness-nainen, etsin samaa kaliiperia olevaa miestä. Iso osa vastaantulevista miehistä voisi täyttää nämä kriteerit! Joten rohkeasti vaan juttelemaan kanssani, sinäkin joka et taida olla Hunksien jäsen! ;)


    • Kysyisin

      Helsinki, Espoo vai Vantaa? Meinaan hyvin harva Länsiespoolainen jaksaa mennä juoksemaan itä-helsinkiin.

      • kysyjälle!

        Asun itse keskellä Helsinkiä, kehä1:n tuntumassa ja erittäin hyvien ulkoilureittien ääressä. Olet oikeassa että välimatka pääkaupunkiseudulla voi olla ns.turhan pitkä paikasta toiseen. En halunnut rajata mitään aluetta koska voihan olla että vaikka jostakin päin Espoota on lyhyempi matkustus tänne kuin jostain päin Helsinkiä. Tosi hyvät ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet aivan mun ulottuvilla kuitenkin on, jos saa mainostaa.. ;)


      • Laitetaas
        kysyjälle! kirjoitti:

        Asun itse keskellä Helsinkiä, kehä1:n tuntumassa ja erittäin hyvien ulkoilureittien ääressä. Olet oikeassa että välimatka pääkaupunkiseudulla voi olla ns.turhan pitkä paikasta toiseen. En halunnut rajata mitään aluetta koska voihan olla että vaikka jostakin päin Espoota on lyhyempi matkustus tänne kuin jostain päin Helsinkiä. Tosi hyvät ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet aivan mun ulottuvilla kuitenkin on, jos saa mainostaa.. ;)

        Laitan viestiä silti iästäni huolimatta :) Kirjoittele mulle [email protected]

        Olisin kiinnostunut jutskaamaan kaikkea, mutta en ole myöskään lihaskimppu :/ Ainakaan vielä.


      • oletpa,,,
        Laitetaas kirjoitti:

        Laitan viestiä silti iästäni huolimatta :) Kirjoittele mulle [email protected]

        Olisin kiinnostunut jutskaamaan kaikkea, mutta en ole myöskään lihaskimppu :/ Ainakaan vielä.

        varsin mielikuvituksellinen.
        Kunhan kokeilin, kuinka helppo teitä epätoivoisia miehiä on vedättää.


      • aito ja alkuperäinen
        oletpa,,, kirjoitti:

        varsin mielikuvituksellinen.
        Kunhan kokeilin, kuinka helppo teitä epätoivoisia miehiä on vedättää.

        Sanoudun siis irti edellisestä kommentista. Joku vitsikäs provosoi täällä..


    • Mies 44

      Itse olen Espoosta

      • aito ja alkuperäinen

        ..en paljasta täällä missä salilla käyn tai muutakaan vastaavaa tietoa. Pahoittelen! :)


      • mies 44
        aito ja alkuperäinen kirjoitti:

        ..en paljasta täällä missä salilla käyn tai muutakaan vastaavaa tietoa. Pahoittelen! :)

        Minut löydät niin halutessasi galleriasta nimimerkillä north.star.

        Bodya ja semppiä joka tapauksessa !


    • selailij@

      ilmoituksesi on aivan loistava, erittäin hyvin kirjoitettu!!

      • aito ja alkuperäinen

        ..palautteesta! :) Salskea lenkkiseuralainen tosin puuttuupi edelleen..


      • suorine
        aito ja alkuperäinen kirjoitti:

        ..palautteesta! :) Salskea lenkkiseuralainen tosin puuttuupi edelleen..

        laitappa mieliä jos puuttuu arki ja liikunta seuraa...
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe