Naisten hakkaajat TOP5-lista?

Pako

Häpeän ja kivun tuntenut minäkin. Vihjeitä, vinkkejä, tunnistetietoja, missä päin Hämeenlinnaa nuo elukat kiusaavat naisia? Ei koko nimiä, kiitos! Minä pääsin viimein helvetistä EROON!! Tsemppiä NAISET, jossain on joku, joka välittää :)

13

3585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki. jotka

melkein kaikki bodarit jotka vielä käyttävät vähä hormooneja, eli melkein kaikki. ja varsinkin nää jättiläis kokoset vähä älyiset portsarit. ne kun saa vähä alkoholia ,niin homma on valmis. jasit jotkut pehmittää aivojaan vielä jollain kovemmilla aineilla!!!

"kun järki loppuu ,otetaan voima käyttöön"

• mirah_012

Tää on niin totta!

• eiss....

Mitähä se sinä mahdat vetää, pulkan ohella?
        On meinaan niin täys kirjotusvirheitä tuo sun viestis, että ei voi ku ihmetellä.
        Yleensä en kiinnitä moisiin huomiota, mutta tää alkaa olemaan jo huippu.

Hyvin sä vedät :D

• PÅIVI
        eiss.... kirjoitti:

On meinaan niin täys kirjotusvirheitä tuo sun viestis, että ei voi ku ihmetellä.

Opettelehan pikku poika itse ku ku ku kirjoittamaan.

• Joiku-ku
        eiss.... kirjoitti:

Täällähän piti puhua naistenhakkaajista, eikä kirjoitusvirheistä. Päivi taisi olla oikeassa, tuli selväksi: Oletko sinä juuri sellainen eiss? Säälittävää!

• oman keskustelun.
        eiss.... kirjoitti:

jossa pädet kirjoitus virheillä!! vai eikö älä riitä??
        T:salihousu

• kulissit

Ne top 50:kin jää varmasti löytymättä.
      Valtakunnan korkeimmasta johdostakin niitä on tavattu.
      Mitä komiampi talo ja kalliimpi auto, sitä varmimmin tällaiset asiat piilotetaan.
      Ei kannata etsiä.

• Pako

Ei niitä etsitä, vaan yritetään välttää! Jokaisen naisen elämä on elämisen arvoinen ja toivon sydämestäni, että jokainen väkivaltaa kokenut Nainen puhuisi heti ystävilleen ja lopettaisi suhhteen HETI. Ilman anteeksiantoa! kun väkivälta tulee kuvioon. Minä jäin ja alistuin heikkona "suhteeseen". Sitten HÄN tuli, Ystävä: HÄN veti minut suosta ylös päin! Tänään pelkään, mutta olen suojassa. Tänään tiedän, että en ole yksin! Nyt on aika eheytyä ja oppia luottamaan, Rakastamaan! Jonain päivänä, minä kävelen ja olen ehyt!

• en hakkaa

mutta en myöskään naisia kiinnosta, kas siinäpä pulma.

• naisia hakkaa

mutta pari kertaa on nainen vetäny multa nenän poskelle ku oon nähny äijän hakkaavan sitä ja menny väliin niin sen jälkeen oon monoo tullu ja sama on käyny myös parille kaverillekin

• ...ja mies paransi tapansa

Muutamien vuosien satunnaisten nyrkiniskujen ja poliisin soittojen jälkeen mies on parantanut tapansa. Oliskohan putkareissut tehneet tehtävänsä.

• Eronnut ja karannut muista ...

Olen samaa mieltä siitä, että muijiaan hakkaavat miehet on säälittäviä persläpiä. Voiko olla 'Spedempiä' äijiä kuin nuo, jotka juuri sitä fyysisesti heikompaa osapuolta paiskovat turpaan. Oli sitten professori tai ammattikoulun käynyt, vajaita ovat päästään. Minä luokittelen itsehillinnän puutteen sekä tyhmyydeksi, yksinkertaisuudeksi ja sairaudeksi. MUTTA!

Samoin epäilen aina muijia, jotka ajautuvat suhteeseen tällaisten aasien kanssa. Eikö agressiivisuudesta mukamas näy mitään tunnuspiirteitä jo ennen hakkaamista? Eikö käytöksessä näy mitään piilevää räjähdysherkkyyttä, vai eivätkö naiset halua sitä nähdä. En halua yleistää, mutta moni nainen tuntuu vain näkevän asiat aina vaalenpunaisten silmälasien läpi 'Kun toi on niin ihana kovaluonteinen äijä ja kun mä sitä niiiiin rakastan! Sitten tuleekin pataan ihan kun salama kirkkaalta taivaalta. Jotenkin tuntuu siltä, että osa muijista löytää aine itselleen uuden samanlaisen aasin, joka jatkaa siitä, mihin edellinen turpaanpaiskoja lopetti.

Nämä hormoonien pumppaajat ja narkkarit ovatkin sitten aivan oma ryhmänsä. Sen todistaa käsittääkseni lääketiede, mitä päässä saattaa tapahtua, kun aineiden vaikuttaessa otetaan viinaa.

Jos iskut tulee täytenä yllätyksenä ensimmäisen kerran, luulisi hälytyskellojen soivan, että lisää on myöhemmin tulossa. Jos minä olisin nainen, pakkaisin kamat sen sileän tien, kun ekan kerran nenä tummuu.

• on yks huippu
        Eronnut ja karannut muista ... kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että muijiaan hakkaavat miehet on säälittäviä persläpiä. Voiko olla 'Spedempiä' äijiä kuin nuo, jotka juuri sitä fyysisesti heikompaa osapuolta paiskovat turpaan. Oli sitten professori tai ammattikoulun käynyt, vajaita ovat päästään. Minä luokittelen itsehillinnän puutteen sekä tyhmyydeksi, yksinkertaisuudeksi ja sairaudeksi. MUTTA!

Samoin epäilen aina muijia, jotka ajautuvat suhteeseen tällaisten aasien kanssa. Eikö agressiivisuudesta mukamas näy mitään tunnuspiirteitä jo ennen hakkaamista? Eikö käytöksessä näy mitään piilevää räjähdysherkkyyttä, vai eivätkö naiset halua sitä nähdä. En halua yleistää, mutta moni nainen tuntuu vain näkevän asiat aina vaalenpunaisten silmälasien läpi 'Kun toi on niin ihana kovaluonteinen äijä ja kun mä sitä niiiiin rakastan! Sitten tuleekin pataan ihan kun salama kirkkaalta taivaalta. Jotenkin tuntuu siltä, että osa muijista löytää aine itselleen uuden samanlaisen aasin, joka jatkaa siitä, mihin edellinen turpaanpaiskoja lopetti.

Nämä hormoonien pumppaajat ja narkkarit ovatkin sitten aivan oma ryhmänsä. Sen todistaa käsittääkseni lääketiede, mitä päässä saattaa tapahtua, kun aineiden vaikuttaessa otetaan viinaa.

Jos iskut tulee täytenä yllätyksenä ensimmäisen kerran, luulisi hälytyskellojen soivan, että lisää on myöhemmin tulossa. Jos minä olisin nainen, pakkaisin kamat sen sileän tien, kun ekan kerran nenä tummuu.

mutta se lopettaa ennen ku lumet sulaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      295
      5505
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      71
      5069
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe