Limakalvo-ongelmat ja PCOS
Osaako joku auttaa, onko kellään muulla samankaltaista?
Mua on niin pitkään vaivannut limakalvo-ongelmat. Pco todettu 2007 ja lasta on siitä asti yritetty, mutta yritykseksi on jäänyt.. mutta tosiaan, koko ajan on ollu jotain häikkää tuolla alhaalla, kirvelee ja kutisee.. kävin monesti lääkärillä kun luulin että se on hiivaa. sain hiivalääkityksen ihan pelkällä lääkärin vilkaisulla. Kun lopulta pääsin yksityiselle lapsettomuusgynelle ja luulin silloinkin että on hiivaa, se sanoi että siksikö sitä on sanottu, onko tutkittu? No ei oltu. Yhdyntä onnistuu ehkä muutaman kerran kuussa irvistämättä jos hyvä tuuri käy, muuten on aina hajalla paikat. Nytkin kirvelee ja kutisee ja tulee valkovuotoa, joka tuntuu entisestään rikkovan paikkoja.. Ceridal on kokeiltu ja saattaa auttaa hetkellisesti, en pese koskaan saippualla alapäätä, käytän vain puuvillaisia alushousuja, tuuletan usein (nukun ilman housuja), mutta mikään ei tunnu auttavan, aconin liukkarinkin kanssa tekee monesti kipeää ja touhu loppuu lyhyeen.. mikä avuksi?? Voiko tämä johtua liian runsaasta testosteronin tuotannosta, joka kai on yleistä pco:ssa..eli siis estrogeenin puutteesta..
Kaikki sukupuolitaudit on tutkittu, ei voi johtua niistä..
limakalvo-ongelmat, pcos
3
1155
Vastaukset
- Kivuton
Voisit käydä lukemassa vaihdevuosi-palstalta viestin "tasapainoaisti ja hormonieritys".
- pco:n hoitokeino
Tuohon tilaasi auttaisi karppaus eli vähähiilihydraattinen dieetti. Dieetti vähentää tiettyjen mekanismien avulla testosteronin tuotantoa jolloin palaat jälleen naiseksi.
Vähähiilihydraattinen dieetti on PCOS:n virallinen hoitokeino!
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=26053&sid=5a565332d8d3f917a10fa9c66e69363e- eräs alapää vaivainen:)
mulla vähän samantyyppisiä oireita.. mulla myös pcos todettu 2008 alkukeväästä (ja lasta ollaan tehty 2007 alkusyksystä asti, ilman tulosta)..
kirvelyä ja kutinaa, ajoittain runsasta valkovuotoa ja haavoja tulee aina välilä alapäähän, myös yhdyntä on aina välillä kivuliasta (oireet on aina pahempia pari päivää yhdynnän jälkeen).. mulla myös tutkittu kaikki sukupuolitaudit eikä sellaisia ollut..
hiivaksi lääkärit sanoi mullakin sitä melkein vuoden päivät ja käytin turhaan hiivalääkkeitä kun ei niistä mitään apua ollut mutta oletin että kyllä ne lääkärit tietää.. sitten joku fiksu lääkäri tiesi ihan oikeasti että mikä on vikana..
mulla on ns."karkkipimppa":) eli alapään ph arvo on liian emäksinen.. siihen auttaa ainakin Lactal ja sit lääkäri puhu kotikonstein tehtävästä hoidosta eli olisko ollut että 1rkl ruokasoodaa litraan vettä ja sillä liuoksella huuhdellaa alapää n. viikon ajan aamuin illoin..
itselläni Lactal on auttanu ja yhdynnöissä jos tarvii liukkaria käytetään Ceridalia.. muutenkin laitan Ceridal öljyä yhdynnän/suihkun jälkeen.. pesen alapääni intiimialuille tarkoitetulla saippualla.. mulle auttaa kaikkein parhaiten Ceridal ja jos limakalvot menee hiukan rikki niin laitan Bepanthenia..
ton ph arvo homman saa selville vissiin jotenkin papa kokeista, koska mulle lääkäri sano et papa kokeista selvis tuollainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376