sain kuulla että lähdet
vaikea selittää tunteitani
ei ole mitään anteeksipyydettävää
...tärkeintä on vain rakastaa...
tänään...
8
378
Vastaukset
- sinun tekstisikö?
tekstiäsi, juuri mitä (salaa...)olen odottanutkin! Sanoisitko sen minulle, edes joillain sanoilla, ennenkuin olen täysin lähtenyt....
- fsp
en voi uskoa että luet tätä...kerro joku vinkki...
- yksin yhdessä
fsp kirjoitti:
en voi uskoa että luet tätä...kerro joku vinkki...
että minä se olen, todella! Ei tässä vinkkejä oikein viitsi laittaa, odotan vinkkiä sinulta! Tai sovitaanko että laitat parin päivän sisällä tekstiviestin jossa saa tietty lukea mitä vain!
Luota minuun, se että lähden ei kuitenkaan tarkoita eroa sinusta - eihän?? - fsp
yksin yhdessä kirjoitti:
että minä se olen, todella! Ei tässä vinkkejä oikein viitsi laittaa, odotan vinkkiä sinulta! Tai sovitaanko että laitat parin päivän sisällä tekstiviestin jossa saa tietty lukea mitä vain!
Luota minuun, se että lähden ei kuitenkaan tarkoita eroa sinusta - eihän??olen nyt niin epäileväinen kaikesta. Mielestäni olen viestinyt tarpeeksi. toivoisin että itse viestit minulle kun on aika.
- tärkeintä
on vain se
- vergeet-mij-niet
upea. Toisen päätöksen hyväksyminen, kypsyys, rakkaus toista kohtaan, lähdöstä aiheutuva suru, kaikki tämä välittyy runosi muutamasta lauseesta. Harvalle on suotu kyky tiivistää asia näin kauniiseen kirjalliseen muotoon. Koskettava ja surullinen on runosi.
- fsp
se tuli sydämestä. siksi se oli niin aito.
- vapaita valintoja
Lähdöissä on aina uuden alku. Elämä jatkuu ja tuo uusia tuulia, kun on valmis päästämään menneistä lopullisesti irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094