tässä siitä työvoima politiikasta.tätä on jatkunut kymmeniä vuosia. Huonekaluverhoilijan koulutus (nro 609402)
Paikkakunta Kajaani
Kouluttaja Suomi-Soffa Tehdas Oy
Koulutus alkaa 23.03.2009 Kesto 6 kk
Haku päättyy 26.02.2009 Opisk.paikkoja 10
Kuvaus Suomi-Soffa Tehdas Oy hakee uusia työntekijöitä koulutettavaksi HUONEKALUVERHOILIJAN työhön.
Tavoitteena on kouluttaa omatoimiseen urakkatyöskentelyyn kykeneviä ammattitaitoisia työntekijöitä. Alalle sopiva ammatillinen koulutus ja työkokemus ovat eduksi, mutta ei välttämätöntä. Työ tehtaalla vaatii hyvää fyysistä ja psyykkistä terveyttä, hahmotuskykyä sekä erityisesti hyvän selän ja käsien kunnon. Työ on pehmeiden huonekalujen teollisuusverhoilua.
Työnantaja työllistää kaikki koulutuksen hyväksytysti suorittaneet.
Koulutuksen alussa on 20 päivän aloitusjakso, jonka jälkeen työnantaja tekee lopullisen opiskelijavalinnan. Opiskelijavalinta hakemuksen ja haastattelun perusteella.
Lisätiedot TUTUSTUMINEN SUOMI-SOFFAN JA WOOD MASTERIN TEHTAISIIN JÄRJESTETÄÄN KE 18.2.09 klo 11 ja 15. Ensin tutustutaan Suomi-Soffan tehtaaseen, minkä jälkeen siirrytään Wood Masterin tiloihin (Veistäjänkatu 4). Kokoontuminen Suomi-Soffan tehtaanmyymälään, Veistäjänkatu 1, Kajaani. TERVETULOA!
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ:
* koulutus sisältää pääosin työharjoittelua tehtaalla, teorian osuus on n. kolmannes koulutusajasta
* koulutus järjestetään kiertävässä 2-vuorossa: aamuvuoro klo 7.00 - 14.30 ja iltavuoro klo 15.00 - 22.30.
*yrityksen toiminnan esittely*työturvallisuus*tuotteiden eli sohvien raaka-aineet*tuotteisiin tutustuminen*leikkuu työvaiheena*koneisiin ja laitteisiin tutustuminen*tutustutaan harjoitusmalliin*eri materiaalien työstäminen*edetään malli kerrallaan eteenpäin*työn laatuvaatimukset*opitaan urakkatyön käsite*työnkierrätys
suomi
15
1185
Vastaukset
- myydä jos
käyttää ilmaista työvoimaa.Vai miten on? Jos jatkuvasti vuosikausia "koulutetaan" työntekijöitä,eikös niitä ala jo olemaan tarpeeksi.
Työllistyvätkö kaikki koulutuksen käyneet!? Vastauksia,Kiitos.- Sohvaman
Ihan omasta itseestään se on kiinni työllistytkö sinä vai et!!!Ei tuo ole mikään"suojatyöpaikka" niinkuin monet luulevat.Jos asiallisesti koulutuksen aikana olet niin varmasti työllistyt.
Niinkuin minäkin!!!!!! - juhli kovin railakkaasti
Sohvaman kirjoitti:
Ihan omasta itseestään se on kiinni työllistytkö sinä vai et!!!Ei tuo ole mikään"suojatyöpaikka" niinkuin monet luulevat.Jos asiallisesti koulutuksen aikana olet niin varmasti työllistyt.
Niinkuin minäkin!!!!!!kenkää voi tulla aika äkkiä, siellä harrastetaan työvoiman kierrätystä aika voimallisesti.
- kehtaat
Sohvaman kirjoitti:
Niinkuin minäkin!!!!!!olla sielä töissä niin huonolla palkalla,ennen olen työttömänä.
- erimieltä
juhli kovin railakkaasti kirjoitti:
kenkää voi tulla aika äkkiä, siellä harrastetaan työvoiman kierrätystä aika voimallisesti.
On se vaan kumma kun siellä on kyllä paljon näitä "vanhoja työtekijöitäkin". Eiköhän ne lusmut kierrätä itse itsensä ja tosimiehet/naiset jää.
- IhQdaa...
kehtaat kirjoitti:
olla sielä töissä niin huonolla palkalla,ennen olen työttömänä.
Ole hyvä vaan ja pysy työttömänä jos haluat.Palkka on alkuun ihan asiallinen ja lisää tulee mitä pidempään pysyy firmassa.Sama peli se on muuallakin.
- työttömänä
IhQdaa... kirjoitti:
Ole hyvä vaan ja pysy työttömänä jos haluat.Palkka on alkuun ihan asiallinen ja lisää tulee mitä pidempään pysyy firmassa.Sama peli se on muuallakin.
kuin haukuttavana ja huonolla palkalla töitä tekisin sielä ,tee sinä vaan ja nauti hehehehhehehehe.Minä elelen silti yhtä leviästi kuin sinä,on sen verran hyvät liitonrahat.
- ja papukaijan merkki
työttömänä kirjoitti:
kuin haukuttavana ja huonolla palkalla töitä tekisin sielä ,tee sinä vaan ja nauti hehehehhehehehe.Minä elelen silti yhtä leviästi kuin sinä,on sen verran hyvät liitonrahat.
Eli olet siis tyypillinen lusmu joka ei viitsi töitä tehdä.
Rispektiä työn raskaan raatajille ja risuja tuollaisille vätyksille! - mielummin
ja papukaijan merkki kirjoitti:
Eli olet siis tyypillinen lusmu joka ei viitsi töitä tehdä.
Rispektiä työn raskaan raatajille ja risuja tuollaisille vätyksille!työtön kuin naurunalaisessa töissä,.Käy etelässä hakemassa liitonpäivärahat täyteen, makoilee kesät uimarannalla, nauttii elämästä.Ja lusmu taidat itse olla,vituttaako kun et itse voi niin tehdä et makoilee rannalla kesät.
- sohvaman
juhli kovin railakkaasti kirjoitti:
kenkää voi tulla aika äkkiä, siellä harrastetaan työvoiman kierrätystä aika voimallisesti.
Sattumoisin olen suomi-soffalla ollut töissä jo useamman vuoden.Ja paikkani olen vakuuttanut kyseisessä työpaikassa.
Itse todella tykkään työstäni siellä ja olen todella iloinen että töitä on!!!
Näitä keskusteluja kun täällä seuraa niin useammat eivät TODELLAKAAN tiedä mistä puhuvat.
Tätä juupas eipäs keskustelua voi harrastaa vaikka maailman loppuun asti.Toinen tykkää äitisrä,toinen tyttärestä!!!Ei ole sellaista työpaikkaa missä ei välillä vituttas ja välillä naurattaisi. - sohvaman
työttömänä kirjoitti:
Jos se työttömän elämä on niin mukavata nii eikun vaan jatkat samaan malliin!!!!
Haukuttavana???Huonolla palkalla???
Mistäkähän sinä nämä tietosi olet oikein kerännyt???
Jos saan sinua sen verran sivistää niin tuolla palkka nousee kyllä koko ajan mitä kauemmin olet töissä.Ja ihan kuule omasta itsestäsi on kiinni saatko vittuilua osaksesi.Edelleenkään tuo ei ole mikään suojatyöpaikka missä seisoskellaan aamusta iltaan.Ps.Ja kyllä ne liitonpäivät sinullakin ennen ptkää loppuvat!!
- nusnus.
Wood master on ihan oma yrityksensä että älkääs paskatko tuon paikan mainetta heti! Vasta yhden kurssin ovat pitäneet ja todellakin suomi soffan alihankkija,ei samaa lafkaa.(huonekalurungon valmistaja)
- orjatyövoimaa.....
ne hakee !
- sarana työelämään
vanhoille prosessimiehille.
- JuuEiEhkä
Olen tässä seuraillut tuota kurssien alkamista ja vaihtumista ja huomannut et moni sinne menee asenteella et kunhan nyt jotain.Käydään hetki tai jopa koko kurssi mut oikeisiin töihin ei kiitos!Aika suuri osa sieltä lähtee omasta halusta lorvimaan takaisin kotisohville.Jos nyt vaikka miettii että 10 otetaan sisään ja 5 niistä lopettaa itse,kun ei vaan kiinnosta työteko.Jäljelle jää 5 joista huonolla tuurilla 3 on niin hitaita ja huonoja ettei heitä kannata palkata oikeisiin töihin.Kurssilta siis jäisi 2 työntekijää ja tarvetta työntekijöille olisi enemmän.
Kyllä siellä jos on asiansa osaava ihminen menossa niin töitä on ja pysyy.Onhan eräskin parin kurssipäivän jälkeen palkattu suoraan,ilman 6kk koulutusta.
Jokainen on itse hyvä ja käy kokeilemassa mitä tuo työ vaatii.Kestääkö fysiikka ja voiko rehellisesti väittää pystyvänsä työtahtiin,niin ettei ole koko firmalle tappioksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774