Turha valittaa

Jos jäit liputta

Konserttiin oli mahdollista saada jopa A-katsomon lippuja. Ei tosin sillä tavalla, että saapui lippujonoon kello kahdeksan aamulla.

Tosifanit jonottivat lippuja koko yön ja se palkittiin.

Tottakai kaikki ostivat suuriman mahdolisimman määrän lippuja, ja huutonetissä ylimääräisistä lipuista saa vähän vaivanpalkkaa yön yli seisoskelusta.

Ottakaa tai jättäkää. Kenenkään ei ole pakko maksaa isoa summaa nettihuutokaupassa eikä kenenkään ole pakko mennä Madonnan konserttiin. Se on ihan oma valinta. Oma valinta oli myös se, että nukuitte omassa lämpimässä sängyssänne sillä aikaa kun tosifanit jonottivat koko yön pakkasessa.

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...joo

      Joo mut olin ekana jonossa, mut jäin silti ilman lipun lippuu perkele!

    • cwire81

      tosifanit taitavat myös kaupitella ylimääräisiä lippujaan kiskurihintaan huuto.netissä

    • tosifaneja

      oli ympäri Suomea R-kiskojen edessä makuupussissa yön yli odottamassa aamun lippuja, joita ei koskaan tullut! Tosifani soitti jo edellisellä viikolla Helsingin lippupisteeseen, onko oikeasti mahdollista saada samalla systeemillä lippu R-kioskilta ja vastaus oli, että on! Tosifaneja on nyt Lippupiste kusettanut pahasti! Tosiasia on, että lippuja sai tuurilla ja eivät läheskään kaikki, jotka odottelivat eri puolella Suomea jonossa ensimmäisinä. Ja tosifanit eivät ole niin paskamaisia, että ostavat ylimääräisiä lippuja vain sen takia, että saavat myydä niitä kiskurihintaan huutonetissä!! Koko myynti oli täysfiasko ja täyttä lottoarvontaa alusta loppuun!

      • Jos jäit ilman

        Minulle oli ainakin täysin selvää, minne lippuja kannattaa mennä jonottamaan. Ottamalla asioista selvää sinullakin voisi olla A-katsomon, liput hintaan 119 euroa.

        Lippupisteen myyntipaikoissa on eri järjestelmät kuin R-kioskeissa, se tuli ainakin minulle harvinaisen selväksi vaikken todellakaan saanut mitään sisäpiiritietoa.

        Vanha sananlasku on, että tyhmyydestä sakotetaan. nyt sinua ja muita kaltaisiasi odottaa joko se, että maksat minulle huuto.netissä lipusta vähän kipurahaa, koska jonotin pakkasessa koko yön ja otin asioista selvää, enkä laukannut sokeana ja typeränä kioskille(!?) ostamaan lippuja.

        Toinen vaihtoehto on olla ilman. Voithan vaikka ajankuluksesi haaveilla, että Madonna tekee toisen keikan Suomeen. Kovin todennäköistä se ei kylläkään ole ja sen tiedät itsekin.

        Itse aion ainakin nauttia upeasta konserttoelämyksestä ja suurimman idolini näkemisestä täysin rinnoin elokuussa - lähietäisyydeltä.

        Madonnakin on muuten aika kova bisnesnainen...


      • tosifanit nyt
        Jos jäit ilman kirjoitti:

        Minulle oli ainakin täysin selvää, minne lippuja kannattaa mennä jonottamaan. Ottamalla asioista selvää sinullakin voisi olla A-katsomon, liput hintaan 119 euroa.

        Lippupisteen myyntipaikoissa on eri järjestelmät kuin R-kioskeissa, se tuli ainakin minulle harvinaisen selväksi vaikken todellakaan saanut mitään sisäpiiritietoa.

        Vanha sananlasku on, että tyhmyydestä sakotetaan. nyt sinua ja muita kaltaisiasi odottaa joko se, että maksat minulle huuto.netissä lipusta vähän kipurahaa, koska jonotin pakkasessa koko yön ja otin asioista selvää, enkä laukannut sokeana ja typeränä kioskille(!?) ostamaan lippuja.

        Toinen vaihtoehto on olla ilman. Voithan vaikka ajankuluksesi haaveilla, että Madonna tekee toisen keikan Suomeen. Kovin todennäköistä se ei kylläkään ole ja sen tiedät itsekin.

        Itse aion ainakin nauttia upeasta konserttoelämyksestä ja suurimman idolini näkemisestä täysin rinnoin elokuussa - lähietäisyydeltä.

        Madonnakin on muuten aika kova bisnesnainen...

        menisivät sen verran itseensä eivätkä ostaisi sinulta niitä ylimääräisiä ja ylihintaisia lippujasi, vaan ne palaisivat limaiseen kouraasi!


      • Mitäs luulet
        tosifanit nyt kirjoitti:

        menisivät sen verran itseensä eivätkä ostaisi sinulta niitä ylimääräisiä ja ylihintaisia lippujasi, vaan ne palaisivat limaiseen kouraasi!

        Voi kun kaduttaa, en mä varmaan niitä kaupaksi saa....ketäs sinne nyt haluaisi. Ääliö!

        Miks mä myisin ton vaivannäon jälkeen jollekin tuntemattomalle mun lippuni pikkurahalla. Jonotin niitä lippuja 11 tuntia, yöllä, pakkasessa. Kyllä siitä jonotuksesta voi ottaa hiukan tuntipalkkaa itelleen. Ja kuten sanoin, jokainen olisi voinut tehdä niin, mut eipä siellä ketään muita näkynyt ennen aamukuutta. Turha valittaa.


      • ä ainakin
        Mitäs luulet kirjoitti:

        Voi kun kaduttaa, en mä varmaan niitä kaupaksi saa....ketäs sinne nyt haluaisi. Ääliö!

        Miks mä myisin ton vaivannäon jälkeen jollekin tuntemattomalle mun lippuni pikkurahalla. Jonotin niitä lippuja 11 tuntia, yöllä, pakkasessa. Kyllä siitä jonotuksesta voi ottaa hiukan tuntipalkkaa itelleen. Ja kuten sanoin, jokainen olisi voinut tehdä niin, mut eipä siellä ketään muita näkynyt ennen aamukuutta. Turha valittaa.

        Mä ainakin myisin samalla hinnalla, kun oon ostanutkin. Pitäishän fanien olla lojaaleja toisillee!!!!!!!!!!! Haloo! Tosi törkeetä pyytää ylimäärästä niistä lipuista!


    • Veera

      Ei mee hyvin elämässä kun tuollasella pitää rahastaa. Suosittelisin ihan kunnon rehellistä työtä sinullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8375
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1373
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1116
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      960
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      768
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe