miten sais lisää punnerruksii tehtyy ???

auttakaaäkkiä

moi oon treenaunnu nyt joka 3 kk vatsaa selkää ja rintaa ja melkee kaikkee ja nyt u aloin punnertaa noin 1 kk sitten niin punnerrus tulos ei kasva se on aina se 20 minkä jaksan vetää ja sit on kaikki voimat menny elikkä mikä menee pieleen pidän lepopäivii joka toinenpäivä ja ruokavalipo on kondokses kaikki muut suoritukset /lihakset etenee mukasvasti mutta tää etunojapunnerrus ei kehity ! apua kaivataan kipeästi .. toivoisin pikaisia vastauksia kiitos jo etulkäteen !

3

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjaudu sisään

Kokeileppa pyramidi punnerruksia, esim. ensin viis punnerrusta, sit kymmenen, sit viistoista, sit taas kymmenen, ja lopuks viel viis.

• ksksl

Aika ovela juttu.. vaikea sanoa.. Kuten edellinen kirjoitti vähitellen lisäämällä homma etenee.
        Yksi keino voisi olla tietysti myös, että teet punnernuksia sarjassa, esim. 10 x 5 15 x 5.. eli toisin sanoen toistat 10 punnerruksen sarjaa 5 kertaa pitämällä vaikka muutaman minuutin tauon tai ihan miltä itsestä tuntuu jne.. Kuten olet varmaan tehnytkin? Ja sitten nostat sarjojen ja punnerrusten määrää pikku hiljaa.

Ja toinen vaihto ehto on se, että ottaa jonkun tietyn luvun, esim. 100 leuanvetoa 10 minuutissa ja punnerruksissa se voisi olla hieman enemmän, esim. 300-

Itse ainakin tuolla tavalla saan noin 2-3 viikossa nostettua punnerrusten ja leuanvetojen määrää melkoisesti.
        En harjoittele aktiivisesti, mutta muutamassa viikossa saan itseni kovaan kuntoon mikäli on tarvetta. Punnerrusennätykseni on noin 70-80 alle minuutissa ja leukaa menee putkeen useita kymmeniä, pienellä harjoittelulla. Ohessa revin puhelinluetteloita, jotta sormi ja kämmenlihaksetkin voimistuvat jne. Puhelinluetteloiden repimistä pidetään yleensä kovana hommana, mutta kun osaa tekniikan niin homma onnistuu ihan helposti.

Ja yksi juttu on myös sekin, että pitää tietää mitä tekee ja pitää uskoa siihen että se onnistuu. Itse olen sitä mieltä, että voimailulajeissa tärkeintä ei ole voima, vaan tekniikka yms.

• 97

Mulla ainaki toimii silleen että teen jokapäivä nii paljo ku pystyy kerralteen. Vuos sitte pystyin tekee vaan 10 mut sitten pikkuhiljaa aloin treenaa ja nyt pystyn tekee ihan rennosti 60 putkeen.
      Oon siis 13 v. tyttö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe