Kuinka pitkään voit olla ilman orgasmia ja missä vaiheessa olet niin kiimainen et on "pakko" saada orkku.
Kuinka usein masturboit nainen
8
2085
Vastaukset
- Lisa18
Noin parikertaa kuukaudessa masturboin.
Ilman orgasmia mä pärjään noin 3-4 viikkoa ja sit on olo kyl niiiiiin kiimainen et pakko saada orkut. - reba.mmmm
Menkkojen puolivälissä on tosi kovat himot.
Ja jos mies puhuu pervoja :P
plus normaaleina päivinä viikossa pakko ainakin 2-3 kertaa.
Viime syksynä kyllä olin jopa 2kk tekemättä mitään. Syysmasennus vaivasi.. - PR0000
Olen voinut olla ilman orgasmia 18 vuotta.
Hitto ihan ku orkku olis joku "PAKKO NÄHÄ SALKKARIT VÄH. KERRAN PÄIVÄSSÄ!!1"- asdjadljas
Mitä kehuttavaa tuossa muka on?
- Ninnu 13v
Mää sormetan aamulla ennen kouluun lähtöö ja sitte heti kun tuun koulusta ja sitte viel illalla ennen nukkumista 2-3 kertaa. Joskus kyllä tulee sormetettua vieläkin useemmin. Kyllä sormettaminen on tosi ihanaa.
- Typy21.
Pärjään max.3vkoa sit on paineet kyl niin kovat et o pakko saada orkku.
Masturboin noin 2 kertaa kuukaudessa eli kuukautisten jälkeen ja toinen ajankohta on ovulaatio. Masturboin harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Miesystävä löytyy, jonka kanssa seksi sujuu kerran päivässä vähintään.
Joskus tehdään tietysti enemmän ja joskus vähemmän riippuen monestakin asiasta.- Girl--15v
Yleensä koulun jälkeen kerran ja ennen nukkumaan menoo 2 kertaa.. Se rentouttaa saa paremmin unen.. oon jääny siihen koukkuu ja on pakko päivittäin ja jos kattoo joskus yksin kotona videoita netistä niin tulee helpommin.. Tosin en käytä sormia vaan hieron sopivan paksulla kynällä klittaa ja pidän kynää mun patjan alla siellä se on turvassa.. : >>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746