kaikkien ryhtyä kirjottamaan nimimerkeillä niin saa sitten helpommin ja nopeimmin noiden häirikköjen kirjoitukset poistettua... niin kyllästyisivät häiriköt sitten häiritsemästä ja kiusaamasta uusia tulokkaita ja palstalaisia... Kun muuten tänne ei kohta kukaan halua tulla kirjoittamaan mitään kun on noita häirikköjä täällä...
Kannattaisikohan...
10
339
Vastaukset
- koska monivuotisen
häirikön kohdalla on kyse niin häiriintyneestä ihmisestä, että ei häntä saa lopettamaan muu kuin rikosilmoitus ja sitä hänestä ei ilmeisesti kukaan ole koskaan tehnyt. Täytyy olla sairaalloinen pakkomielle roikkua häiriköimässä tiettyä palstaa vuosia ihan vain siksi, että oma elämä on niin sanoinkuvaamattoman köyhää.
Satunnaiset ilkeilijät nyt ovat mitä ovat, ei kiinnosta, näkeehän tuon älykkyyden ja tiedon puutteen kirjoituksista sokeakin otsallaan, kuten vanha sanonta kuuluu. Ei tarvitse välittää moisista. - pysy pois
niin silloin on itsevarmat häiriköt pois
- fag
paraskin mailman parantaja. Kyllä sinun menneisyys paistaa kirjoituksistasi, että et ole mikään enkeli ollut
- kun voi puskea
omaa pahaa oloaan aivan vieraisiin ihmisiin, joita ei edes tunne (esim. Horse).
Outoa, että ihminen voi kirjoitella ventovieraista noinkin katkeransävyistä ja ikävää tekstiä. Vähän niinkuin olisi jopa kateellinen jostain toiselle.....
Pahaa on helppo tehdä, hyvän tekemiseen joutuu laittamaan itsensä likoon. - Painu moukka
helvettiin täältä kun et kerran kestä itseäsi viisaampien kirjoituksia. Ala-arvoiset luuserit eivät kestä itseään henkisesti vahvempien kirjoituksia, koska niistä huokuva vahva energia latistaa luuserin vielä heikommaksi kuin hän on ennestään.
- Kerro nyt edes
mitä sanaa sä tuolla nimmarilla tarkoitit?
Flag? Vai mitä?
En usko ollenkaan, että ymmärtäisit englantia niin hyvin, että käyttäisit tuotakaan sanaa samassa merkityksessä kuin syntyperäinen kielenkäyttäjä.
Pilkku ja sanaväli lyhenteen yhteydessä...
Ettet itse ole oppimisongelmainen, vaikka siitä toisia täällä haukutkin. Siis muiden mielestähän se ei mikään haukkumisen aihe olekaan, paitsi tuollaisen ällö luuserin. - ressukkaa..
Kerro nyt edes kirjoitti:
mitä sanaa sä tuolla nimmarilla tarkoitit?
Flag? Vai mitä?
En usko ollenkaan, että ymmärtäisit englantia niin hyvin, että käyttäisit tuotakaan sanaa samassa merkityksessä kuin syntyperäinen kielenkäyttäjä.
Pilkku ja sanaväli lyhenteen yhteydessä...
Ettet itse ole oppimisongelmainen, vaikka siitä toisia täällä haukutkin. Siis muiden mielestähän se ei mikään haukkumisen aihe olekaan, paitsi tuollaisen ällö luuserin.Keskittyisit mielummin pohtimaan sitä, mitä kaikkea olet onnistunut vanhempana töpeksimään kuin arvioimaan muiden oikeinkirjoitustaitoja. Ihminen, joka ei edes omille lapsilleen osaa antaa hyvää kotia, ei ole pätevä arvostelemaan oikeastaan yhtään mitään!
- edellinen
ressukkaa.. kirjoitti:
Keskittyisit mielummin pohtimaan sitä, mitä kaikkea olet onnistunut vanhempana töpeksimään kuin arvioimaan muiden oikeinkirjoitustaitoja. Ihminen, joka ei edes omille lapsilleen osaa antaa hyvää kotia, ei ole pätevä arvostelemaan oikeastaan yhtään mitään!
olevansa huostavanhempi vai keksitkö sen ihan itse?
- koska
haluat jatkuvasti mollata toisten mielipiteitä ja sitten vielä siivoilet pois toisten kirjoittamia mielipiteitä. Sinulla ei useinkaan ole mitään sanottavaa ja sitten laitat tänne niitä linkkejäsi.
Yrittäisit vähän ymmärtää muidenkin tilanteita, etkä peilaisi niitä omaasi: minä,minä,minä.- Horse66
Minä en ole toisten kirjoituksia mollannut vaan itse häirikkö..Vai sinäkö olet se kyseinen? Ja siivosin häirikön kirjoituksia minua mollaamasta..asiattomista kirjoituksista jotka eivät kuulu koko keskusteluun vaan ne oli minuun kohdistettuja. Siinä saattoi mennä muutama asiallinenkin kirjoitus jotka asiallisesti ottivat kantaa mielipiteelleni..pahoittelen sitä mutta tämän saa aikaan itse HÄIRIKKÖ jolla ei tunnu muuta tekemistä olevan kuin minua tai muita haukkua ja solvata niin ihmettelen miten nuo haukkumiset ja solvaamiset voi olla asiallista kirjoitusta? Ja se että eivät edes liity aloituksen aiheeseen mitenkään. Eli HÄIRIKÖLLÄ itsellään tunnu olevan asiaa en ole ainakaan minä huomannut että olisi häirikkö maininnut omat kokemuksensa siitä kun on lapsi sijoitettu pois perheestään...
Miksi yleensä olet tällä palstalla jos et ymmärrä mistä täällä keskustellaan ja miksi noita linkkejä joskus tuomme ja huom! Minä en ole ainoa palstalainen joka tuo tänne linkkejä! Ja noista linkeistä on aina joillekkin hyötyä ja apua omaan asiaan ja auttavat meitä muitakin näkemään missä mennään tänä päivänä...
Välillä tuntuu että olet joko sijari tai joku muu joka näistä asioista ei juuri mitään tiedä. Minäkö en ole muita ottanut huomioon?? Miten niin minä,minä? Mutta jos sinä olet kyseinen häirikkö niin juuri sinä et ota muita palstalaisia huomioon! Kun täällä yritetään asiallisesti keskustella niin eikö häirikkö sitten sotke hyvää keskustelun alkua...
Minun ei tarvitse peiliin tuijottaa...olen sentään elämää nähnyt ja kokenut... ja ymmärrän kuinka erillaisia ovat ihmisten kokemukset ja näkemykset asioista.. mutta tuollaista haukkumista ja solvaamista en ymmärrä eikä varmaan moni muukaan. Mikä siis on niin vaikeaa olla haukkumasta ja solvaamasta? Mikä on niin vaikeaa ymmärtää että kokennut ihminen tietää hiukka enemmän asioista kuin kokematon?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764