tällä Vaasa-palstalla. Koko Pohjanmaa häpeää!! Kun nyt Närpiötä näin haukutaan ja panetellaan, sivistmättömiä muka, ja kehutaan Klamydian kuuluisuutta ja sivistystä, ja minä panen ehdolle pari, kolme nimeä Närpiöstä, sekä kulttuurin että elinkeinoelämän saralta, niin heti sensuroidaan. Alkaa jo muistuttaa Hitlerin Saksaa!!!!!
Klamydia on minun mittapuuni mukaan vähintään yhtä tautinen kuin nimensäkin, ei edusta mitään, edes vaasalaista sivistneisyyttä!
Tusinoittain löytyy Närpiöstä maailmanluokan vaikuttajia, kuulun mielestäni itsekin niihin, mutta kun vaivaiset neljä nimeä pannaan ehdolle, niin heti iskee sensuuri (Heil Hitler?????)!!
Siis ensimmäisenä mainitsin Dani Strömbäckin. Kuka vaasalainen on esiintynyt Carnegie Hallissa ja Sydneyn oopperatalossa. Arvaan, ettei kukaan, Mutta Danipa (Donald) on! Ja monessa muussakin paikassa. Sitten mainitsin Vincent Manngårdin, Tjärlaxin kalastajakylän kasvatin, jolla on rakennusbisneksiä New Yorkissa ja osti huvikseen Tampereen Ilveksen vapaa-ajan harrastukseksi, kun NY Islanders:ssa ja NY Rangers:ssa pelaavat entiset Ilveksen kasvatit kävivä itkemässä Ilveksen heikkoa taloutta. Sitten taisin vielä mainita Johan Beckerin ja Lasse Erikssonin.
Käykäähän Googlessa ja kehuskelkaa siten sitä pohjanoteerausta, niin musiikillisesti kuin lyyrisesti, nimeltään Klamydia. Hyi helvettiä!!
Mutta, vaasalaisten onneksi, onhan siellä se vaasalais-närpiöläinen Sturm und Drang!!!
Mutta tämä sensuuri etsii kyllä vertaansa Hitlerin Saksasta!!!
Ennennäkemätön
60
1406
Vastaukset
- kurkku&tomaatti
onko sulla joku alemmuus kompleksi kun pitää heittää jotain "melkein sukua julkkikselle" legendaa? Sekä mitä ihmeelistä siinä on että joku pianonvirittäjä on ollut jossain Sydneyssä?
- ettei yksikään
Klamydian jäsen osaa pianoa virittää!! Joten se siitä vähättelystä. Kerro milloin Klamydia esiintyi Carnegie Hall:ssa yhdysvalloista tai Sydneyn oopperatalossa, tai monessa muussa vastaavassa paikassa. Lyön vetoa, ettei koskaan, eikä tule koskaan esiintymäänkään!!
Vaasalainen sivistys!! Olen kauan odottanut, että Dani tulisi virittämään minun pianoa, mutta turhaan, aika ei riitä. Ja kuka vaasalainen on kelpuutettu Steinwaylle töihin. Ei ketään. Ja koska sinä et tiedä, juntti, mikä on Steinway, niin kerron, että se on maailman paras ja kuuluisin flyygelimerkki, konserttien aatelia. Ja Dani on niitä virittänyt mm. Valkoisessa Talossa U.S.A.:ssa, joten vähättelylläsi paljastat vain omaa tyhmyyttäsi ja sivistymättömyytesi. Oliko muita kysymyksiä?? - Tomaatti&kurkku
ettei yksikään kirjoitti:
Klamydian jäsen osaa pianoa virittää!! Joten se siitä vähättelystä. Kerro milloin Klamydia esiintyi Carnegie Hall:ssa yhdysvalloista tai Sydneyn oopperatalossa, tai monessa muussa vastaavassa paikassa. Lyön vetoa, ettei koskaan, eikä tule koskaan esiintymäänkään!!
Vaasalainen sivistys!! Olen kauan odottanut, että Dani tulisi virittämään minun pianoa, mutta turhaan, aika ei riitä. Ja kuka vaasalainen on kelpuutettu Steinwaylle töihin. Ei ketään. Ja koska sinä et tiedä, juntti, mikä on Steinway, niin kerron, että se on maailman paras ja kuuluisin flyygelimerkki, konserttien aatelia. Ja Dani on niitä virittänyt mm. Valkoisessa Talossa U.S.A.:ssa, joten vähättelylläsi paljastat vain omaa tyhmyyttäsi ja sivistymättömyytesi. Oliko muita kysymyksiä??Unohdit mainita sukulaisuus suhteesi noihin kuuluisuuksiin. Onks Danny muuten virittänyt sun hanuria?
- on..
Tomaatti&kurkku kirjoitti:
Unohdit mainita sukulaisuus suhteesi noihin kuuluisuuksiin. Onks Danny muuten virittänyt sun hanuria?
danny virittäny,väljää hanuria ei saa vireeseen.näin väittävät närpiön ASIANTUNTIJAT.
- puhuvat
on.. kirjoitti:
danny virittäny,väljää hanuria ei saa vireeseen.näin väittävät närpiön ASIANTUNTIJAT.
omasta mielestään "sivistyneet" vaasalaiset. "Sivistys" on näköjään Klamydian tasoa!
- kurkku hanurissasi
puhuvat kirjoitti:
omasta mielestään "sivistyneet" vaasalaiset. "Sivistys" on näköjään Klamydian tasoa!
me ei olla sivistyneitä koska vain sivistyneet osaavat ruotsia. Siis kun emme osaa ruotsia niin emme voi olla sivistyneitä. Jännä juttu muuten kun sä tiedät Klamydian mutta kukaan ei tiedä täällä sun pianonvirittäjästä yhtään mitään
- johtuu??
kurkku hanurissasi kirjoitti:
me ei olla sivistyneitä koska vain sivistyneet osaavat ruotsia. Siis kun emme osaa ruotsia niin emme voi olla sivistyneitä. Jännä juttu muuten kun sä tiedät Klamydian mutta kukaan ei tiedä täällä sun pianonvirittäjästä yhtään mitään
Taisit itse juuri vastata siihen, eikä kenellekään jäänyt epäselväksi (paitsi ehkä sinulle, koska kana-aivosi kapasiteetti ei siihen riitä)!!!!!!!!
- älyä..
johtuu?? kirjoitti:
Taisit itse juuri vastata siihen, eikä kenellekään jäänyt epäselväksi (paitsi ehkä sinulle, koska kana-aivosi kapasiteetti ei siihen riitä)!!!!!!!!
mistä sitä sinulle saataisiin?
- sinulta!!
älyä.. kirjoitti:
mistä sitä sinulle saataisiin?
Sinullako älyä?? Anna minun kestää!!
- leikkaa?
sinulta!! kirjoitti:
Sinullako älyä?? Anna minun kestää!!
kun et ymmärrä sarkasmia?
olet jo uusi esimerkki siitä, kuinka tyhmä "ihminen" voi olla. - Kurkku&Herppes
leikkaa? kirjoitti:
kun et ymmärrä sarkasmia?
olet jo uusi esimerkki siitä, kuinka tyhmä "ihminen" voi olla.Ei se reppana ymmärrä koko juttua vaikka Närpiöläiset äärifundamentalistit hokevat tuota sivistys kriteeriä. Sille pitäis varmaan vääntää rautalangasta koko asia.
- kuule "reppana"
Kurkku&Herppes kirjoitti:
Ei se reppana ymmärrä koko juttua vaikka Närpiöläiset äärifundamentalistit hokevat tuota sivistys kriteeriä. Sille pitäis varmaan vääntää rautalangasta koko asia.
tajuuuuuuuuu ! Käytä poju kuparilankaa niin jaxat taivutella sitä !
- sinulle...
kuule "reppana" kirjoitti:
tajuuuuuuuuu ! Käytä poju kuparilankaa niin jaxat taivutella sitä !
tuolla järjenkäytöllä on sama, vedätkö sen korviesi läpi vai kaulasi ymärille.
- pitkä liuta
sinulle... kirjoitti:
tuolla järjenkäytöllä on sama, vedätkö sen korviesi läpi vai kaulasi ymärille.
"fiksuja" ja "sivistyneitä" viestejä. Kyllä te vaasalaiset annatte viimeisen päälle "fiksun" kuvan itsestänne!!!!!! (eipä missään muualla ole tähän mennessä vastaavia ääliöitä tavattu!!!!!!!)
- viestejä...
pitkä liuta kirjoitti:
"fiksuja" ja "sivistyneitä" viestejä. Kyllä te vaasalaiset annatte viimeisen päälle "fiksun" kuvan itsestänne!!!!!! (eipä missään muualla ole tähän mennessä vastaavia ääliöitä tavattu!!!!!!!)
jokainen Vaasalaisen kirjoittama viesti on asiallisempi kuin närpiöläisetn svennomaanien.
tsekkaa vaikkapa tätä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=2000000000000008&posting=22000000041781022
- juttua :
vanhan Kustaa Vaasan kuvan alta
- se Kustaa
pahan virheen teki, kun Vaasan perusti! Voi hyvänen aika! Onneksi ei tarvinnut elää ja nähdä!!
- sitten oli ?
Maan päällä ei ole koskaan kävellyt en nimistä henkilöä ! Yritä vielä kerran !!
- sinäkin, edes
kerran elämässäsi perustellun argumentin, eikä pelkästään tyhjänpäiväistä hölynpölyä. Viet vain muiden aikaa turhuuksiesi takia!!
- nyt hikeenny
sinäkin, edes kirjoitti:
kerran elämässäsi perustellun argumentin, eikä pelkästään tyhjänpäiväistä hölynpölyä. Viet vain muiden aikaa turhuuksiesi takia!!
Ole hyvä ja kerro mikä se sellainen Kustaa oli ??
Onko sekin vitsi ?? Eihän ihmisiä saa Kusta silmiin ja kexiä uusia nimiä esim. Kustaa ! - loppuun...
nyt hikeenny kirjoitti:
Ole hyvä ja kerro mikä se sellainen Kustaa oli ??
Onko sekin vitsi ?? Eihän ihmisiä saa Kusta silmiin ja kexiä uusia nimiä esim. Kustaa !..niin kyllä se ennen alakoulun kuudetta luokkaa selviää.
- lässytä
sinäkin, edes kirjoitti:
vaan vastaa kysymykseen !!
Jäimme porukalla odottelemaan !! - sitten on
loppuun... kirjoitti:
..niin kyllä se ennen alakoulun kuudetta luokkaa selviää.
taas! Etkös edes tajua että sinut on huijattu !!
Ei tommosella koulutuksella ole mitään virkaa! Siinä sitten huudellaan ja mainitaan kaikenkarvaisia nimiä ja muu maailma ei tiedä mistä sä puhut! Vaadi koulustasi vahingonkorvausta edes !! - leikkaa???
sitten on kirjoitti:
taas! Etkös edes tajua että sinut on huijattu !!
Ei tommosella koulutuksella ole mitään virkaa! Siinä sitten huudellaan ja mainitaan kaikenkarvaisia nimiä ja muu maailma ei tiedä mistä sä puhut! Vaadi koulustasi vahingonkorvausta edes !!kyllä minä tiedän, ketä tarkoitetaan kustaalla. Jos sinä et tiedä, niin vika on sinun koulutuksessasi, ei minun.
- latominen...
lässytä kirjoitti:
vaan vastaa kysymykseen !!
Jäimme porukalla odottelemaan !!..on sama, kuin heittäisi helmiä sioille.
jos et tiedä mistä on kysymys, koulunpenkille mars!!! - tiedän
latominen... kirjoitti:
..on sama, kuin heittäisi helmiä sioille.
jos et tiedä mistä on kysymys, koulunpenkille mars!!!mutta sinä et, valitettavasti !
- riitä se
leikkaa??? kirjoitti:
kyllä minä tiedän, ketä tarkoitetaan kustaalla. Jos sinä et tiedä, niin vika on sinun koulutuksessasi, ei minun.
esim. sinä tiedät! Oletkos yksin täällä maapallolla?
Ei kukaan voinut käsittää että Kalle Anka oli Kalevi Sorsa ! Tämä yhtä tyhmäää ! - vieläkään?
tiedän kirjoitti:
mutta sinä et, valitettavasti !
no, jos sinulla ei ole varaa peiliin, niin pyydä sellainen SPRrältä tai kirkolta. niillähän riittää rahaa jaettavaksi maahanmuuttajillekin.
- tajua...
riitä se kirjoitti:
esim. sinä tiedät! Oletkos yksin täällä maapallolla?
Ei kukaan voinut käsittää että Kalle Anka oli Kalevi Sorsa ! Tämä yhtä tyhmäää !..niin silloin on varustettuna ameeban älykkyystasolla.
Eikä teitä voi olla kovinkaan montaa. ei edes närpiössä.
- kateellinen?
Kerro nyt meille, mistä tämä sinun kateus johtuu Vaasalaisia kohtaan?
- kai ?
Kun ei saanut ostaa Reweliä, kaupungilla oli etuosto-oikeus. Tämä on mun villi arvaus. ;)
Nythän Pikipruukki omistaa nekin osakkeet torilla! - yhdelläkään
maapallon aukkaalla olisi aihetta olla kateellinen vaasalaishinteille???? Kerro sinä meille! Nauru pidentää ikää!!!
- kateus...
yhdelläkään kirjoitti:
maapallon aukkaalla olisi aihetta olla kateellinen vaasalaishinteille???? Kerro sinä meille! Nauru pidentää ikää!!!
..paistaa läpi jokaisessa kirjoittamassasi tavussa.
Sinun kannattaa vedota närpiön valtuustoon, että se pyytäisi Vaasaa ottamaan närpiön osakseen.
RKPn äänillä se voikin mennä läpi... - suhtautuminen
vaasalaisiin on säälivä!! Ei todellakaan kateellinen! Menkää nyt töihin ja perustakaa kansainvälisiä yrityksiä, niin kuin mekin teemme!!
- yritän sinult
yhdelläkään kirjoitti:
kysyä!
Olen kyllä huomannut, ettei sinulta saa vastausta mihinkään kysymykseen. - "yritys"
suhtautuminen kirjoitti:
vaasalaisiin on säälivä!! Ei todellakaan kateellinen! Menkää nyt töihin ja perustakaa kansainvälisiä yrityksiä, niin kuin mekin teemme!!
veronmaksajien rahoilla pyörivä kurkkutarha, jossa on puolalaisia poimijoita...
- jo...
yritän sinult kirjoitti:
kysyä!
Olen kyllä huomannut, ettei sinulta saa vastausta mihinkään kysymykseen.eikö järki riitä ymmärtämään vastausta?
parempi kun jatkat sitä kurkkujen vetämistä aukkoosi... - riittää ja
"yritys" kirjoitti:
veronmaksajien rahoilla pyörivä kurkkutarha, jossa on puolalaisia poimijoita...
sinäkin olet tervetullut poimimaan!! Ja jopa kasvihuoneyrittäjäksi. Mutta onko sinusta jompaankumpaan..... Vastaus lienee itsestään selvä... Ei kumpaankaan.... Oletko surkimus... Päättele itse!!!!
- puolalaisia
riittää ja kirjoitti:
sinäkin olet tervetullut poimimaan!! Ja jopa kasvihuoneyrittäjäksi. Mutta onko sinusta jompaankumpaan..... Vastaus lienee itsestään selvä... Ei kumpaankaan.... Oletko surkimus... Päättele itse!!!!
närpiön naapuripitäjässä, eli kauhajoella on työttämä melkein joka kymmenes. miksei heitä ole työllistetty?
eikö suomnekielinen työvoima kelpaa?
minun itsellä on hyvä työpaikka, jopa niin, että voin kirjoitella tänne keskellä päivää, että kiitos vain....
- nyt faktoja
Pöytään!! Tätä tyhjänpäiväistä hölynpölyä on ollut enemmän kuin riittävästi. Eli kertokaa nyt, rehellisesti, kuka vaasalainen taiteilija, kaikki kelpuutetaan, sekä klassisen, että populaarin musiikin alueelta, on esiintynyt Carnegie Hallissa, Yhdysvaltain arvostetuin esiintymistila ja Sydneyn maailmankuuluisassa oopperatalossa??? Oikea vastaus: ensimmäistäkään ei ole päästetty lähietäisyydelläkään, toisin kuin närpiöläisiä, jotka esiintyvät tuon tuokiostakin!! Vetäkää vanha välly korvien ympäri ja menkää piiloon!! Ja miksi ajaminen Närpiöstä Teuvalle tuo mieleen siirtymisen Itärajan ylitse tai siirtymisen La Jollasta Tihuanaan U.S.A:n ja Meksikon rajalla?? No, tottakai, et pysty kyvittelemaankaan, koska et ole koskaan ollut Vaasan ulkopuolella, mutta sittenkin. Palsta on perseestä, täyttä paskaa!!
- ab tomaatti oy
Kuka kuuntelee sellaista musiikkia jollaista esitetään jossain Carnegie hall konserttitalossa tai Sydneyn oopperatalossa? Sun pitäis varmaan kuulle mennä johonki 60 palstalle hakeen sympatiaa.
Joko sä lopetit veneiden valmistuksen Darling Harbourissa ja siirryit takaisin jenkkeihin? - narutetaan...
no laitetaan sitten kylmää faktaa. Artistin suosio näkyy suoraan levymyynnissä. Klamydia on myynyt yli puoli miljoonaa levyä. Montako tämä sinun "taiteilijasi"?
Lisätään vaikeusatetta: Klamydian kielialueella hänen levynsä löytyy joka kymmeneltä ihmiseltä. Entäpä kuinka monelta ruotsinkieliseltä, (ruotsihan on kansainvälinen kieli. sitä puhutaan Ålandin ja närpiön lisäksi,,,, no ainakin ruotsissa ;) )
löytyy jotain närpiöläisartistienn tuotoksia?
suhdeluku jää huomattavasti alemmas...
Närpiön ja Teuvan raja on hyvä esimerkki siitä, kuinka paljon RKP nyhtää valtiolta rahaa ruotsinkielisten alueiden kehittämiseen. Jos Teuvaan jaettaisiin yhtä paljon tukirahoja, niin Myös Teuva olisi täynnä kasvihuoneita.
Kun pääsemme eroon RKPstä, niin Närpiön ja Teuvan erot tasoittuvat saman tien.... - on se
narutetaan... kirjoitti:
no laitetaan sitten kylmää faktaa. Artistin suosio näkyy suoraan levymyynnissä. Klamydia on myynyt yli puoli miljoonaa levyä. Montako tämä sinun "taiteilijasi"?
Lisätään vaikeusatetta: Klamydian kielialueella hänen levynsä löytyy joka kymmeneltä ihmiseltä. Entäpä kuinka monelta ruotsinkieliseltä, (ruotsihan on kansainvälinen kieli. sitä puhutaan Ålandin ja närpiön lisäksi,,,, no ainakin ruotsissa ;) )
löytyy jotain närpiöläisartistienn tuotoksia?
suhdeluku jää huomattavasti alemmas...
Närpiön ja Teuvan raja on hyvä esimerkki siitä, kuinka paljon RKP nyhtää valtiolta rahaa ruotsinkielisten alueiden kehittämiseen. Jos Teuvaan jaettaisiin yhtä paljon tukirahoja, niin Myös Teuva olisi täynnä kasvihuoneita.
Kun pääsemme eroon RKPstä, niin Närpiön ja Teuvan erot tasoittuvat saman tien...."Teuvan" alkuperäisnimi ?? Leikkaako !!?
- vastaamatta...
on se kirjoitti:
"Teuvan" alkuperäisnimi ?? Leikkaako !!?
eli kuinka paljon enemmän klamydia on myynyt kuin yksikään närpiläinen artisti.
palataan sitten senjälkeen tuohon aiheeseen. - on tauti
vastaamatta... kirjoitti:
eli kuinka paljon enemmän klamydia on myynyt kuin yksikään närpiläinen artisti.
palataan sitten senjälkeen tuohon aiheeseen.en harrasta sitä !!
- muita
on tauti kirjoitti:
en harrasta sitä !!
tauteja, kuten skisofreniaa?
- närpiön
on se kirjoitti:
"Teuvan" alkuperäisnimi ?? Leikkaako !!?
alkunimi? leikkaako. Luuletko että närpiöläiset, joille on laitettu kieli suuhun länsinaapurimme ruotsinmaan sanelemana, paljon sen jälkeen kun "närpiö" on jo ollut, ovat keksineet nimen paikalle.
- tuota poju
närpiön kirjoitti:
alkunimi? leikkaako. Luuletko että närpiöläiset, joille on laitettu kieli suuhun länsinaapurimme ruotsinmaan sanelemana, paljon sen jälkeen kun "närpiö" on jo ollut, ovat keksineet nimen paikalle.
se on hieman sekavaa tekstiä!
"Närpiö" on viimeinen nimi tälle ruotsinkieliselle kaupungille !
Alkuperäisnimi on n. 7-800 luvulta ! - ihmeessä kotiin
närpiön kirjoitti:
selviämään!! Tuosta sekavasta soperruksesta ei ota pirukaan selvää!! Onko lääkitys kohdallaan???
- HISstoryland
tuota poju kirjoitti:
se on hieman sekavaa tekstiä!
"Närpiö" on viimeinen nimi tälle ruotsinkieliselle kaupungille !
Alkuperäisnimi on n. 7-800 luvulta !700 luvulla närpiö oli meren alla, siis se närpiö jossa sinä luulet asuvasi. Jurvan närvänkylästä lähtevä närvijoki laskee närpijokeen, hokshoks.
Närpiö kun ottaa tarkeeksi pakolaisia niin pian siellä romuttuu ruotsinmaan alulle laittama ruotsinmielisisyys kun paikalliset alkavat näyttää enemmän afrikkalaisilta, kuin ruotsia puhuvilta suomalaisilta. - sitä, vaan
muita kirjoitti:
tauteja, kuten skisofreniaa?
lähes kaikilla vaasalaisilla tuntuu olevan tämä klamydia. Siinä seitys, minkä takia vältämme teitä kuin ruttoa!!
- närpes?
sitä, vaan kirjoitti:
lähes kaikilla vaasalaisilla tuntuu olevan tämä klamydia. Siinä seitys, minkä takia vältämme teitä kuin ruttoa!!
ja näpiöläisillä on sitten herpers ja kuppa?
- a.p.
nähdä, että kirjoitukseni herätti näin paljon, joskin sekavia, tunteita!!! Merkille pantavaksi kuitenkin jäi, että yksikään vastaus ei ollut vastaus alkuperäiseen viestiini, vaan täysin sekopäistä soperrusta aiheen vierestä. Menkää nyt ihmeessä peilin eteen! Toivotan teille menestystä, ja ennen kaikkea hyvää (mielen)terveyttä!!
- sanoen,
vaasalaisten ennennäkemätön raukkamaisuus pysyy voimassa, nyt ja ehkä ikuisesti!!!!!
- samanlainen.....
vastaus. muu olis kuin helmien antamista sioille.
- oli aloituksessa
samanlainen..... kirjoitti:
vastaus. muu olis kuin helmien antamista sioille.
sekopäistä, muuta kuin se sensuurin moittiminen. Sen ohella ainoa sekopäinen yhteisö lienee Klamydia, minun mittapuuni mukaan, eivät närpiöläiset, maailmanlaajuisesti arvostetut artistit!!
- ketju oli
oli aloituksessa kirjoitti:
sekopäistä, muuta kuin se sensuurin moittiminen. Sen ohella ainoa sekopäinen yhteisö lienee Klamydia, minun mittapuuni mukaan, eivät närpiöläiset, maailmanlaajuisesti arvostetut artistit!!
kokonaisuudessaan täysin sekopäiden hallinnassa, siis ei aloitus, vaan muut viestit. Ikävää, että vaasalaiset ovat näin sekopäisiä, ja vielä avautuvat valtakunnallisesti sekopäinä!!
- saksan..
sensuurista on ruotsalaisilla kokemusta nehän sitä rahotti (närpiöläisten sielunveljet)
- puusi
soveltuu lähinnä kurkkujen poimiseen.
Levymyynti mitta artistin suosion, muulla ei ole väliä. - nostaa..
ketju oli kirjoitti:
kokonaisuudessaan täysin sekopäiden hallinnassa, siis ei aloitus, vaan muut viestit. Ikävää, että vaasalaiset ovat näin sekopäisiä, ja vielä avautuvat valtakunnallisesti sekopäinä!!
ellei kissa itse. vai olet niin pelle, että kehut omaa aloitustasi? tollo!!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261