Toinen ja kolmas nimi Niilolle hakusessa.
KIITOS vastaamaan vaivautuville :D
NIILO
13
962
Vastaukset
- ehdotus
Niilo Matti Juhani
Niilo Juhani Eevind
Niilo Matti Aukusti
Niilo Eino Tapani
Niilo Taneli Oskari
muista kommentoida =)- ap....
Niilo Matti Juhani
- En itse pidä, vähän turhan tavallisia nuo toiset nimet..
Niilo Juhani Eevind
- Tuo Eevind on taasen vähän turhan erikoinen, eikä tuo Juhanikaan hirveämmin iske.
Niilo Matti Aukusti
- Aukusti on ihan kiva mutta taasen tuo Matti
Niilo Eino Tapani
- Eino on pappani nimi ja Tapani olisi lapsen isän toinen nimi, mutta... Serkkuni jonka pappa on myös Eino, antaa tämän nimen toiseksi nimeksi tulevalle lapselleen.. joten sen varaan ei uskalla laskea?
Niilo Taneli Oskari
- Nämä eivät mielestäni rimmaa, pelkkä Niilo Oskari olisi parempi. - ,,,
ap.... kirjoitti:
Niilo Matti Juhani
- En itse pidä, vähän turhan tavallisia nuo toiset nimet..
Niilo Juhani Eevind
- Tuo Eevind on taasen vähän turhan erikoinen, eikä tuo Juhanikaan hirveämmin iske.
Niilo Matti Aukusti
- Aukusti on ihan kiva mutta taasen tuo Matti
Niilo Eino Tapani
- Eino on pappani nimi ja Tapani olisi lapsen isän toinen nimi, mutta... Serkkuni jonka pappa on myös Eino, antaa tämän nimen toiseksi nimeksi tulevalle lapselleen.. joten sen varaan ei uskalla laskea?
Niilo Taneli Oskari
- Nämä eivät mielestäni rimmaa, pelkkä Niilo Oskari olisi parempi.Niilo Eino Tapani
No eikö tuo sitten olisi hyvä valinta jos nimet tulevat suvusta? Mielestäni ei haittaa jos toisella sukulaislapsella toinen nimi sama. Itsekin annoin lapselleni toiseksi nimeksi saman kun sisareni lapsella, johtuen siitä että kyseinen nimi on lapsen isän toinen nimi.
Muutenkin tuo nimi kuulostaa hyvältä :)
- Primrose
Niilo Oiva Iisakki
Niilo Kalle Santeri
Niilo Juho Ernesti
Niilo Armas Aukusti- ap....
Niilo Oiva Iisakki
- Ei kiitos, jostain syystä iski heti.
Niilo Kalle Santeri
- Kallesta en pidä, Santeri ihan mukava.
Niilo Juho Ernesti
- Juho ihan kiva, Ernestistä en taasen pidä.
Niilo Armas Aukusti
- Armas, ei. Aukustista pidän
tässähän täytyy muistaa ottaa sitten huomioon myös isän mieltymykset, nämä kun ovat vain minun mielipiteitäni.
- ..................
Niilo Juho/Juha Aukusti/Ilmari/Kalevi
- ehdotus
Niilo Eerik Johannes
Niilo Olavi Väinämö
Niilo Antti Kustaa
Niilo Veli Johannes
Niilo Veijo-Eemeli
muista taas kommentoida =) - Täti
Niilo Ville Oleksi
Niilo Nuutti Nestori
Niilo Jaakko Eevert
Niilo Mika Oliver
Niilo Lauri Matias
Niilo Perttu Elias - Mauriina
Niilo Nestor Ananias
- sibyllavon
Niilo Antti Juhana, Niilo Vesa Petteri tai Niilo Esa Anselmi
- ap.....
eí kyllä nyt iske mikään noista nimistä.. :D näinköhän meidän lapsi saa muita kuin niilo nimen? :D
- äiti*3
Loistavan nimen olette lapsellenne valinneet!
Itse en laittaisi kuin yhden toisen nimen, mutta kyllä se kolmaskin sieltä tulee.
Nimet erittäin perinteisiä, ihan jokainen eli paras nimi tulee tässä:
Niilo Sakari (Johannes)
Minusta pelkkä NS iskee paremmin kuin tuo NSJ.
ps. et ikinä arvaa, mikä meidän pojan nimi on ;) - ------------------------
Vinkki sulle...katsoppa netistä nimipäiväkalenteri,sieltä varmaan keksitte ihan itse nimet!!
Ps. Niilo ihan kiva nimi mutta mahtaakohan poika itse tykätä varttuessaan (meillä se on kissan nimenä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544816
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333983
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993084
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172524