KOIRA RAATELI VAUVAN HENGILTÄ

HENGILTÄ

10

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällasta siitä seuraa

"Police have reiterated their warning that dogs should never be left unsupervised with young children."

Juurikin noin.

Ja jos joku ei ymmärtäny lukemaansa, niin tarkottaa ettei niitä penskoja saa jättää keskenään koirien kanssa...!

Eikö ihmiset ikinä opi?

• Kurrur

Minun 9-vuotias narttukoira, joka on bullmastiffin, weimarinseisojan, isovillakoiran ja rhodesiankoiran risteytys, ei ikinä tekisi lapsille mitään pahaa, päinvastoin. Se on läpi elämänsä rakastanut lapsia yli kaiken. Mitä kaikkea koirat parhaillaan pystyvät lasten hyväksi ja mieliksi tekemään, niin minun koirani niitä mitä parhaiten.

• koirasta joka on pikku laps...
        Kurrur kirjoitti:

Minun 9-vuotias narttukoira, joka on bullmastiffin, weimarinseisojan, isovillakoiran ja rhodesiankoiran risteytys, ei ikinä tekisi lapsille mitään pahaa, päinvastoin. Se on läpi elämänsä rakastanut lapsia yli kaiken. Mitä kaikkea koirat parhaillaan pystyvät lasten hyväksi ja mieliksi tekemään, niin minun koirani niitä mitä parhaiten.

vauvan kanssa kahdestaan.Siksi nykyisin vanhemmat joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen jos koira perii oman lapsen eli linnaa pukkaa lapsen menetuksen lisäksi.

• mieltä
        koirasta joka on pikku laps... kirjoitti:

vauvan kanssa kahdestaan.Siksi nykyisin vanhemmat joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen jos koira perii oman lapsen eli linnaa pukkaa lapsen menetuksen lisäksi.

omistan myös tällaisen lasten parhaan kaverin jonka en ikinä uskoisi tekevän mitään, MUTTA kuitenkaan en jätä sitä ikinä lasten kanssa yksin. Mutta niin kauan kun kaikki ihmiset ei tätä tajua saamme lukea vastaavia otsikoita.
        Joukossa tymyys tiivistyy.

• näkee kun sanotaan
        Kurrur kirjoitti:

että "minun koirani ei ikinä tekisi..."

Mistä tiedät?

Onko koirasi sanonut sinulle kenties että kuules äippä, minä muuten en ikinä purisi lapsia...

Luulempahan että ei ole.

Koirat on VAIN koiria, vaikka ne olisi kuinka kilttejä tahansa, koirista EI IKINÄ VOI MENNÄ TAKUUSEEN.

Ikinä ei voi tietää milloin koiran päässä jokin napsahtaa jostakin KÄSITTÄMÄTTÖMÄSTÄ syystä.

Silloin on ihan turha sanoa että "no kun ei se ole koskaan ennenkään".

Juuri tuollaisen vastuuntunnottoman ajattelun takia saadaankin noita lehtiotsikoita.

Pyhä jysäys sentään.

• kuin koirat
        näkee kun sanotaan kirjoitti:

että "minun koirani ei ikinä tekisi..."

Mistä tiedät?

Onko koirasi sanonut sinulle kenties että kuules äippä, minä muuten en ikinä purisi lapsia...

Luulempahan että ei ole.

Koirat on VAIN koiria, vaikka ne olisi kuinka kilttejä tahansa, koirista EI IKINÄ VOI MENNÄ TAKUUSEEN.

Ikinä ei voi tietää milloin koiran päässä jokin napsahtaa jostakin KÄSITTÄMÄTTÖMÄSTÄ syystä.

Silloin on ihan turha sanoa että "no kun ei se ole koskaan ennenkään".

Juuri tuollaisen vastuuntunnottoman ajattelun takia saadaankin noita lehtiotsikoita.

Pyhä jysäys sentään.

Koirat ovat vielä ihmisiäkin luotettavampia lasten seurassa. Ihmiset aiheuttavat maailmassa useammin ihmiskuolemia kuin koirat. Ihmisiltä palaa helposti pinna niin, että ne raivostuvat lapsille. Mutta koirat osaavat olla keskimääräisesti kärsivällisempiä.

Jos lapsia saa antaa ihmisten kosketeltaviksi, niin miksi ei koirien? Ihmisistä ei koskaan tiedä sen enempää kuin koiristakaan.

• koiria...
        kuin koirat kirjoitti:

Koirat ovat vielä ihmisiäkin luotettavampia lasten seurassa. Ihmiset aiheuttavat maailmassa useammin ihmiskuolemia kuin koirat. Ihmisiltä palaa helposti pinna niin, että ne raivostuvat lapsille. Mutta koirat osaavat olla keskimääräisesti kärsivällisempiä.

Jos lapsia saa antaa ihmisten kosketeltaviksi, niin miksi ei koirien? Ihmisistä ei koskaan tiedä sen enempää kuin koiristakaan.

yhtään yrittää puolustella! Petoeläin se on aina ollut ja tulee aina olemaan! Ja aika huono vertaus ihmisten aiheuttamiin kuolemiin verrattuna koirien aiheuttamiin. Oletko koskaan ajatellut kuinka paljon ihmisiä kuitenkin on enemmän kuin koiria? Koiraan ei ole luottamista, oli se kuinka kiltti vaan, aina voi jostain syystä napsahtaa päässä!

• laumassa

ja ovat metsästyskoiria jossa lapsen ääntely (terrierit rakastaa vinkuleluja ja pyrkivät tappamaan niitä ja laumassa metsästys aina vahvistuu)on ehkä saanut vaistot heräämään surullinen juttu kaikin puolin. ja toivottavasti opettaa meille ettei lapsia pidä jättää koiran kanssa kaksin pieniä ollessaan ..minkään rotuisen. Tämä on toinen staffi joka näin on tehnyt ja eka jack luulisin...
      :(

• Otterhound

Paljon on jackrussellinterriereitä, jotka ovat niin aggressiivisia ja hermostuneita, että olisivat raadelleet lapsia hengiltä, jos olisivat viisi kertaa isompia/painavampia. Pieni koko on estänyt tämän rotuisia koiria ehtimästä vahingoittamaa lapsia vakavasti.

En kumminkaan tarkoittanut sitä, etteikö olisi myös lapsirakkaita jackrussellinterriereitä.

• haukun omistaja minäkin...
        Otterhound kirjoitti:

Paljon on jackrussellinterriereitä, jotka ovat niin aggressiivisia ja hermostuneita, että olisivat raadelleet lapsia hengiltä, jos olisivat viisi kertaa isompia/painavampia. Pieni koko on estänyt tämän rotuisia koiria ehtimästä vahingoittamaa lapsia vakavasti.

En kumminkaan tarkoittanut sitä, etteikö olisi myös lapsirakkaita jackrussellinterriereitä.

heippa

meillä koira myös ja muksuja... no, samaahan nämä muut on kirjotellu tänne ettei kannata jättää koiraa ja lasta keskenään...
        mulla nuorin viis vuotias ja koira on päälle vuoden. ja tosi lapsirakasta sorttia.
        en siltikään jätä koiraa ja nuorinta kaksin. tuli muuten mieleen että tuttavani soitteli koirasta joka annettiin pois. koira oli jotain neljän vuoden.. no, tällä tutullani on semmonen parin vuoden ikäinen lapsi ja mietti tälle koiran antajalle että kun on niin nuori lapsi ja vieras koira.....
        tämä "viisas" koiran antaja sanoi tutulleni että hän TAKAA 100% tämän koiran että tulee lasten kanssa toimeen. minä jos joutuisin luopumaan koirastani en ikinä menisi takuuseen koirasta kenen kanssa tulisi toimeen ja kenen kanssa ei, lapsetkin on kuitenkin erilaisia....
        olen siis samaa mieltä asiasta OLI KOIRA KUINKA LAPSIRAKAS TAHANSA ÄLÄ JÄTÄ LAPSEN KANSSA KAHDEN... kiitos..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      408
      5984
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      81
      5323
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4344
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3931
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3719
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      165
      3429
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      107
      3188
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      53
      3173
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49