elikä kaikki on muuten pirun hyvin mutta f secure sinisen kuvakeen päälä koneen oikeassa alakulmassa vilkuu sellainen punainben huuto merkki ja herjaa että virus tunisteet ovat eritäin vanhoja sitten windowsin omassa tieto turva keskuksessa on kohdassa virusten torjunta ni sieläkin punotaa ja lukee että vanhentunut vaikka olen laitanut kaikki asetukset sillä tavalla että pitäisi automaatisesti asentua ja päivitellä koneen kaikki ni mites nyttten pitäisi tehdä kiitos
f secure huutaa leipää
8
482
Vastaukset
- täsä
Ota verkkopiuha irti, poista f-securen asennus, pistä windowsin palomuuri päälle ja verkkopiuha kiinni, hae uusi f-securen asennuspaketti ja asenna.
Lisenssinumerohan sinulla onkin tallessa? jos ei ole niin senhän taitaa nähdä f-securen jostain asetuksista (eli kopsaa talteen ennen poistamista). - Peter,
F-Securen pitää päivittää manuaalisesti jos se ei sitä automaattisesti tee, ongelma on aina ohjelman asennuksen jälkeen kun päivtyksiä tulee runsaasti.
- joitakin levyn siivous ohje...
joku osio poistuu viirusturvasta.kokeile korjausta eli ohjauspaneli ja lisää poista sovellus ja sieltä klikkaat f-securea tulee myös vaihtoehto korjaa ja tee ohjeiden mukaan.
- Peter,
joitakin levyn siivous ohje... kirjoitti:
joku osio poistuu viirusturvasta.kokeile korjausta eli ohjauspaneli ja lisää poista sovellus ja sieltä klikkaat f-securea tulee myös vaihtoehto korjaa ja tee ohjeiden mukaan.
Asennuksen jälkeen ittellä on aina joutunut päivitämisen hoitaan manuaalisesti, myöhemmin päivitys toimii automaattisesti niiku pitäkin.
Putsarit saattaa tosiaan poistaa jotain mitä ei tarvitsisi. - kantapäät puhki
Peter, kirjoitti:
Asennuksen jälkeen ittellä on aina joutunut päivitämisen hoitaan manuaalisesti, myöhemmin päivitys toimii automaattisesti niiku pitäkin.
Putsarit saattaa tosiaan poistaa jotain mitä ei tarvitsisi.F-secure tulee mulla piuhan kautta eli palomuurit ja kaikki. Kone on vista. Pistin spypotin tarkistamaan ja totesin tarkistuksen jälkeen että oli hävinnyt palomuurit virus turvat...??? Eli poistin spypotin ja asentelin ed. mainituin tavoin s-fecuret takaisin. Nyt kone mollaa windows one caren suorittamista...ei ole turvallinen näillä asetuksilla ja eikä sitten itsepäisesti lähde edes käyntiin...pah..
- piuhan kautta
kantapäät puhki kirjoitti:
F-secure tulee mulla piuhan kautta eli palomuurit ja kaikki. Kone on vista. Pistin spypotin tarkistamaan ja totesin tarkistuksen jälkeen että oli hävinnyt palomuurit virus turvat...??? Eli poistin spypotin ja asentelin ed. mainituin tavoin s-fecuret takaisin. Nyt kone mollaa windows one caren suorittamista...ei ole turvallinen näillä asetuksilla ja eikä sitten itsepäisesti lähde edes käyntiin...pah..
Mitä tuolla tarkoitat?
"F-secure tulee mulla piuhan kautta eli palomuurit ja kaikki." - piuhan kautta???
piuhan kautta kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitat?
"F-secure tulee mulla piuhan kautta eli palomuurit ja kaikki."Niin, eli s-fecure tulee ns. piuhan kautta. Huono sanonta varmaan, suonette anteeksi. Siis f-secure on sieltä palvelimen kautta ostettu kuukausimaksuin. Vuosi mallia 2009
- sinulla on
piuhan kautta??? kirjoitti:
Niin, eli s-fecure tulee ns. piuhan kautta. Huono sanonta varmaan, suonette anteeksi. Siis f-secure on sieltä palvelimen kautta ostettu kuukausimaksuin. Vuosi mallia 2009
liittymäntarjoan myymä ohjelmisto liittymän kylkiäisenä, tyyliin Sonera nettiturva, vai mikä se nykyään onkin jonka maksat liittymän laskun mukana?
Mitä minä olen asentanut sekä myyntiversioita että liittymän kylkiäisenä tulevia F-securen nettiturvaohjelmia, ovat ne kyllä päivittäneet itsensä ihan automaattisesti asennuksen jälkeen, ensimmäisellä kerralla se voi viedä aikaa kun se lataa kaikki uudet ohjelmaversiot ja vermeet. Kerran olen törmännyt sellaiseen joka ei päivittänyt mutta se ratkesi juuri tuolla että poistin vanhan asennuksen ja hain uuden asennuspaketin ja asensin sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784