kirjotin tänne ihan avuntarpeessa, kun olen jo
pitkään miettinyt mikä vialla ku koulu pielessä?
olen ollut itsetuhoisien ajatusten takia mielenterveys osastolla ja tuntui että sieltä en saanut tarpeellista apua vaikka siellä käsiteltiin paljon mun kouluasioita. niin ja minulla ei ole ollenkaan itsehillintää. eli jos mulle huomautetaan ihan normi asiasta esim: ota pipo pois. niin siitä tulee hirvee show.. ja yleensä hermostun kun mulle vähänkin valitan ja heitän hanskat tiskiin?! miks ?
mulla menee kaikki hyvin, paitsi koulu.. ja mä oon tosi alakuloinen ja ajattelen edelleen itsaria ja viiltelen, ja vain siksi koska mua ärsyttää ja mulla ei oo mitää syytä. mulla on kaikki muuten OK, mut tuntuu siltä että mullan on joku masennus (testien mukaan ei) tai joku mielialan häiriö?? anteeksi huono selitykseni, toivottavasti jotku ees tajus ja osaa vähän neuvoakkin missä vika. :)) kiitos sille joka ymmärsi :''DDD
koulu pielessä, vika mielessä?
3
402
Vastaukset
- Ritu..
niin mullakin oli kun olin 14-16v. Sitä sanotaan myös murrosiäksi. Pian sen päätyttyä koulu alkaa taas tuntumaan ihan jees-hommalta. Pojilla muurrosikä on ilmeisesti pari vuotta myöhemmin.
Mulla murrosikä teki sen tempun että lopetin koulun ja menin tsuppariksi. Kaksi vuotta myöhemmin aloin käydä iltalukiota työn ohessa - se on tosi raskas tie, mutta myös varsin opettavainen ja lisää rajusti sisua. Minä olen viime syksyn ylioppilaita - siitä onnittelen itseäni!!!!. Nyt olen työn ohessa valmennuskurssilla, mikä on TÖRKEÄN kallis, mutta vanhemmat bonsaa sen.
Tuskin sinulla päässä on muuta vikaa kuin se, että ruumiisi on muuttumassa aikuisuuteen - LYKKYÄ TYKÖ siihen koulun käyntiin, eikä tämä minun lopettamisratkaisukaan ollut lainkaan pahasta eli muutama välivuosi kypsytti sopivasti. - iuyioy
Voisit luonnollisesti uudestaan puhua tunteistasi ammatilaiselle.
Älä viiltele.
Jos tulee semmonen fiilis niin mene mielummin puhumaan.
Puhuminen auttaa tuomaan tunteet esille ja muutenkin helpottaa oloa.- kerjäät
huomiota vaikka et sitä pysty itsellesi myöntämään
siksi mene juttelemaan ammattilaisen kanssa
silloin saat huomiota ja alitajuntasikin huomaa sen
oli ehkä tyhmä selitys
ennen ei ollut tällaisia lieveilmiöitä
mutta ennen oli suurperheet ja ihmiset eivät saaneet oikein koskaan olla yksi
oli työtä ja lyhytkoulu
nykyisin on menty toiseen ääripäähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763