Hopeista huomenta joka-ainoalle ihmiselle! Uskomaton näky ulkona ; tuuli ja tuisku kadonnut , ties minne , pari pientä pilven hattaraa ja kirkkaita tähtiä taivas täynnä. Ja sitten SE HOPEINEN KUU (täys!täydellinen), aivan ko olisi hopeaa heitelty pitkin tunturien hankia , sini-valko-hopea- väri kaikkialla , siinä silmä ja sielu lepää!Toivon kaikille samanlaista rauhallista tiistai päivää ja jos sattuu pilveilemään , niin , ajattele , net tähdet ja kuu , ovat siellä pilven takana odottamassa esille pääsyä!Minä lähden iloisin mielin nyt töihin .
Hopeaa , hopeaa
15
312
Vastaukset
- Meriläinen
ja hyvää työpäivää sinulle.
Minä katselin sitä upeaa kuuta eilen tullessani iltavuorosta, kaoottisen, kiireisen illan jälkeen. Oli upeaa päästä portista ulos siihen kauneuteen, unohtui kaikki.
Nyt on upea auringon paiste, koivut vähän huuruisia. 1 aste pakkasta.
Minä lähden taas illaksi.- PAKKASAKKA
Kiitos , kiitos , työt sujuvat ko tanssi(en kyllä näillä pihti/pahkura jaloilla kovin kummosesti ennää ossaa , vaan ennen...).Mitäköhän Sie teket työkses ko oli kaoottinen ja kiirus ilta??? Arvelen hoito-alaa tai huvi puolta?Se loppu se ilon aihe , mutta nyt iloitaan taas uudestaan tuulesta ja tuiskusta(kukahan se säätelee noita tuulia , meinaan , että kilpasillako se aikoo loppu talven minun kanssa olla.. olkoon , katotaan...) Iloista ilta työtä Sinulle ja jos meno vallan villiksi (tai kaoottisemmaksi )mennee ; uhkaa ; pakkasakka tullee ja näyttä nästin näpykkäät(?)).MOIPS!
- Meriläinen
PAKKASAKKA kirjoitti:
Kiitos , kiitos , työt sujuvat ko tanssi(en kyllä näillä pihti/pahkura jaloilla kovin kummosesti ennää ossaa , vaan ennen...).Mitäköhän Sie teket työkses ko oli kaoottinen ja kiirus ilta??? Arvelen hoito-alaa tai huvi puolta?Se loppu se ilon aihe , mutta nyt iloitaan taas uudestaan tuulesta ja tuiskusta(kukahan se säätelee noita tuulia , meinaan , että kilpasillako se aikoo loppu talven minun kanssa olla.. olkoon , katotaan...) Iloista ilta työtä Sinulle ja jos meno vallan villiksi (tai kaoottisemmaksi )mennee ; uhkaa ; pakkasakka tullee ja näyttä nästin näpykkäät(?)).MOIPS!
olen tehtaalla töissä ja silloin kun koneet toimii elämä on helppoa ja hauskaa.
Mutta kun vuoro on sellainen kun eilen eli yksikään kone ei pelittänyt ja koko ajan sai laitosmiehiä vaivata ja kutsua paikalle, silloin ei istuta vaan kaaos on ihan oikea sana.
Mulle tulikin lyhyt päivä tänään ku työpaikalle pääsin niin ei kun vessaan ja työterveyteen.
Maha sekaisin ja tässä sitä nyt pyristellään.
Onneks kotona jo juoksuttakoon nyt sitte vaikka kuin.
- Heikunkeikku
...aivan mahtava ilma ulkona.
Lähden minäkin sitä ilmaa ulos nuuhkimaan, jahka tässä on muutamat jutut hoidettu.
Invataksi on tilattu puoli kahdeksi, veljeni lähtee äitini kanssa Seinäjoelle kaihileikkaukseen. Kovin pitkä jonot täällä Vaasan keskussairaalassa, joten äiti viedään nyt Seinäjoelle, että voisi nauttia niistä pienistä asioista, joista hän pitää. Lukeminen on hänelle erittäin tärkeää. Myös ristikkojen täyttö.
Töissä on tänään ryhmätunteja ja aloitan vähän myöhempään työt, joten ehdin mennä tuonne ulos siirtelemään töppöstä töppösen eteen.
Kivaa päivää jok ikiselle Vaasasta :)- ent.tehtaantyttö
jospa, vihdoin ensi kesänä...päästäisiin täältä Stadista sinne Vaasaan käymään. Äitini oli kotoisin Vaasasta, koskaan en ole vain siellä Vaasassa käynyt. Jospa nyt vihdoinkin...kerropa sitten missä siellä kandee käydä, jookos? Nuo kaihileikkaukset ovat hyväjuttu, meiltäkin monelta vanhemmalta ihmisiltä jolta tuo kaihi on leikattu nuo kaihileikkaukset ovat onnistuneet tosi hyvin..ja näkökyky on parantunut huomattavasti...lähes poikkeuksista entiselleen..toivotan Onnea äidillesi leikkaukseen.
Aurinkoista päivää;
t.friidu - PAKKASAKKA
Olen onnellinen äitisi puolesta , mukava ko saa hoitoa , edes jostain.Miekkii olen varsinainen luku toukka ja ristikot mennee hujauksessa, siis ymmärrän hyvi , jos näkö ei pellaa. "Lykkä tiil ,Mama heikunkeikku! _Ope minua pisuttaa, saanko mie mennä? - ... osuko arvaus sinnepäinkään , jos ei , niin ei mitään , koetan joskus uudelleen! Ilosita ryhmistä ja antoisaa(ei paljon hälinää , jos saa tilata)!MOIPS!
- ent.tehtaantyttö
voihan vinde, mitkä maisemat sinulla;) Hyvää työpäivää vaan sinulle.
t.friidu- PAKKASAKKA,taas
Heissan Friidu! Joo , työt on osittain jo tehty , jatkuu illan kulmilla pikkasen ! Mulla sellainen huiman hauska työ , että jakaantuu eri osiin! Sitoo paljon , mutta kivenpi ko 8.sasta 4.jään. Se lopu se maisema sellaisena just ko silmä tottu , ja taas valtasi tuo tuuli ja tuisku alaa! Mistäköhän sekkii aina rymistellee tänne , ei haittaa ! Pittää muistaa niitä ranskalaisia , niillä se tuuli vasta vieraileekkii nyt. Oli se hyvä ,ko en sittenkään lähtenyt Pariisiin(mieli teki!) , siellä oisin ja ties millon kotio pääsis!No , kyllä mie tuolle tuulelle näytän Pakkasakan merkit , menköön sitten taas välillä mihin halvaa! MOIPS:
- ent.tehtaantyttö
PAKKASAKKA,taas kirjoitti:
Heissan Friidu! Joo , työt on osittain jo tehty , jatkuu illan kulmilla pikkasen ! Mulla sellainen huiman hauska työ , että jakaantuu eri osiin! Sitoo paljon , mutta kivenpi ko 8.sasta 4.jään. Se lopu se maisema sellaisena just ko silmä tottu , ja taas valtasi tuo tuuli ja tuisku alaa! Mistäköhän sekkii aina rymistellee tänne , ei haittaa ! Pittää muistaa niitä ranskalaisia , niillä se tuuli vasta vieraileekkii nyt. Oli se hyvä ,ko en sittenkään lähtenyt Pariisiin(mieli teki!) , siellä oisin ja ties millon kotio pääsis!No , kyllä mie tuolle tuulelle näytän Pakkasakan merkit , menköön sitten taas välillä mihin halvaa! MOIPS:
eihän meistä naisista koskaan tiedä, joudetaan me vielä sinne Parisiin;)...jos, oikein sählätään...eihän sitä elämästä tiedä...
Kokemuksesta tämän vaan tämän kirjoitan..Elämä on täynnä yllätyksiä, silloin kun niitä vähiten odottaa..
Tosi hyvä kun nyt ei siellä olla...miten me oltais takaisin päästy? Voihan hitsi..no, selvitty oltais kumminkii...usot sie?
tsau;
t.friidu - PAKKIS
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
eihän meistä naisista koskaan tiedä, joudetaan me vielä sinne Parisiin;)...jos, oikein sählätään...eihän sitä elämästä tiedä...
Kokemuksesta tämän vaan tämän kirjoitan..Elämä on täynnä yllätyksiä, silloin kun niitä vähiten odottaa..
Tosi hyvä kun nyt ei siellä olla...miten me oltais takaisin päästy? Voihan hitsi..no, selvitty oltais kumminkii...usot sie?
tsau;
t.friiduKyllä varppina takas olis selvitty (tiijä sitten olisimmeko halunnu?). Siinä se elämän juju juuri piileekin , ettei yhtään tiijä mikä se sieltä nurkan takaa ilmestyy (taidankin postin haku reissulla kurkata joka nurkan taakse!).Mutta , arvaas mitä ? Mulla tekis taas mieli Brasiliaan! Alanko sähläämään...? MOIPS!
- ent.tehtaantyttö
PAKKIS kirjoitti:
Kyllä varppina takas olis selvitty (tiijä sitten olisimmeko halunnu?). Siinä se elämän juju juuri piileekin , ettei yhtään tiijä mikä se sieltä nurkan takaa ilmestyy (taidankin postin haku reissulla kurkata joka nurkan taakse!).Mutta , arvaas mitä ? Mulla tekis taas mieli Brasiliaan! Alanko sähläämään...? MOIPS!
aloitetaan jo huomenna sählää;) ja kunnolla! kyllä me sit sinne Brasiliaan päästään...ihan varmasti, oo huoleti...
t.friidu
- Kiitos!
Nyt aurinko paistaa, mutta illan hämärryttyä toivottavasti voin eilisen tapaan ihailla täysikuuta ja lähettää rakkaat ajatukseni toisella paikkakunnalla sairaalassa viruvalle puolisolleni.
Minea44- PAKKASAKKA
Mie toivon kanssa Sinun puolisolle kaikkea hyvää , nyt ja ilalla ja yöllä, ko kattelen sitä sitä hopeista horisonttia! Hoidetaanko teillä potilasjonot toisella paikkakunnalla , vai miksi Hän siellä vieraassa paikassa sairastaa? Vai , onko niin ko meillä , että lähin sairaala on siellä kaukana , kaukana ? Minäpä laitan Sinulle säkillisen (ISON JA VALTAVAN!) voimia jaksaa odotella ja toivoa parasta ! Kyllä se Kuu-ukko välitää kaipaukset ja rakkauden Hänelle!
- valitettavasti
PAKKASAKKA kirjoitti:
Mie toivon kanssa Sinun puolisolle kaikkea hyvää , nyt ja ilalla ja yöllä, ko kattelen sitä sitä hopeista horisonttia! Hoidetaanko teillä potilasjonot toisella paikkakunnalla , vai miksi Hän siellä vieraassa paikassa sairastaa? Vai , onko niin ko meillä , että lähin sairaala on siellä kaukana , kaukana ? Minäpä laitan Sinulle säkillisen (ISON JA VALTAVAN!) voimia jaksaa odotella ja toivoa parasta ! Kyllä se Kuu-ukko välitää kaipaukset ja rakkauden Hänelle!
Hän on niin sairas, errä Helsingissä Meilahdessa vain voidaan auttaa...
Hyppään junaan taas perjantaina...
Kirjoitathan lisää ihania tunnelmia sieltä kaukaa..?
- vvvvvh
uuuuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754