♥
kahdeksan vuotta olen torunut koiraa
rappusissa - ei vedä, nätisti, taakse
se kuulee jäniksen askeleet pihalta
unensa läpi, ei minun sanojani
kaaduttuani rapuissa, se ymmärsi
miksi niissä täytyi liikkua vetämättä
nyt se vahtii ja touhuaa ympärilläni
huolissaan kulkiessani rappusissa
takkuisten karvojensa
sisällä se rakastaa minua
- ei halua minulle pahaa
ihan niinkuin minäkin rakastaessani
Sinua haluan toimia parhaaksesi
niin että olisit onnellinen
minusta ja minun pienistä
aamusuukoistani
♥
haluan toimia parhaaksesi
4
183
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Toivottavasti ei jäänyt mitään 'kolotuksia' siitä ilmalennosta siellä rapusilla!!
Jos totta puhutaan, ja miksi emme puhuisi, niin minusta ihmisen vertaaminen koiraan on hieman mieliä jakava, mutta sekin on tieten yksilökohtaista, kuinka sen mieltää.
Sinä tarkoitat uskollisuutta ja tiettyä varjelua, hoitamista, kun joku voi ajatella 'koirana olemista' kytkettynä, narunpäässä juoksemista, nöyrää palvelijaa.
Tässähän on nyt jälleen saatu lukea eri mielipiteitä ja mielipiteitä runovastuauksita ym. siitä mitä saa ja mitä ei, eli erittäin hyvä esimerkki jälleen millaisia eri ihmisiä sitä onkaan mielipiteineen.
Laitoin muuten 'silmän taakse' kun kerroit käyväsi hihittelemässä minun vastauksissa..
No, kiitos sinulle jos olet jaksanut niitä lukea, jos olen tuonut hyvää mieltä noilla 'kohelluksillani' sehän onkin yksi funktioni, tuoda jotain muuta, iloa ehkä, omien mielipiteiden lisäksi vastauksiini. Ja toki, toisen huomioonottamista!
'Nutturatyllit' on tieten erimieltä.. mutta sitähän se on..jokaisella omat mielipiteensä, suotakoon se heille. :)
Mutta nyt sitten marssijärjestykseen eli mukvaa pvää tiistain padme_ ! :)- käyttämääsi
sanaa 'nutturatyllit' mieltää myös positiiviseksi ilmaukseksi?:)
- padme_amidala
..sanopas tuo mun karvaturrille. Uskollinen se veitikka on ja rakastaa kaiken sähläyksen takana omaa "laumaansa".
No erehdyin minäkin mukaan keskusteluun tällä kertaa puolustamaan vapautta tällä palstalla. EIhän täällä ole mitään muita ääntöjä, kuin että runon pitää olla rakkaudesta kertova, eikä mikään törkyruno. Ei täällä kenelläkään ole oikeutta sanoe kuinka palautepuolella pitää käyttäytyä. Jos ei kestä huumoripitoisia vastauksia, niin voi jättää ne palautteet lukematta. Oma hiiri on se, jolla luettava täällä valitaan. Eivät nämä viestit itsekseen avaudu.
Minusta on mukavaa, kun täällä palstalla on erilaisia runoja. Ettei kaikki ole saman muotin mukaan valettuja. Ja vaikka on hetkiä, jolloin monet kirjoittavat samasta aiheesta, niin silloinkin aiheen käsittelytapa on yksilöllinen.
Runoilemassahan täällä ollaan, purkamassa tuntoja sanojen muotoon. Ei tämä mikään kilpailukenttä ole tyyliin "kenellä päivän paras runo", "kuka on paras runoilija". Enemmän pitäisi keskittyä itse asiaan, kuin joutavanpäiväiseen toisten tekemisten arvostelemiseen.
Nutturat on ihan kivannäköisiä, kunhan niitä ei ole sidottu niin tiukalle, että on paha olla.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : ) - padme_amidala
käyttämääsi kirjoitti:
sanaa 'nutturatyllit' mieltää myös positiiviseksi ilmaukseksi?:)
..kaihoilee nutturaa, josta ilkikurisesti pilkistää hiustupsu. Tiukka harmaa jakkupuku, paksut silmälasit ja karttakeppi *nauraa*
Joku voi pitää opettajatyylistäkin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838