Ostaisin nuoren käsinkasvatetun neitokakadu
naaraan uros neitokakadulleni seuraksi.Lintu
voisi olla väriltään jokin muu kuin perus harmaa
ja maksaisin linnusta 250mk.Toivottavasti asuisit
Etelä-Suomessa.Itse asun Vantaalla.
Ostetaan neitokakadu!
5
1503
Vastaukset
- Lintujen ystävä
Tiedätkö, miten suuri työ on kasvattaa lintu käsin? Ruokinta muutaman
tunnin välein, alkuvaiheessa jopa yöllä. Suuresta papukaijasta ihmiset
ovat valmiita maksamaan tuhansia markkoja, mutta käsinkasvatettu
neitokakadu pitäisi saada parilla satasella. Työ on kuitenkin sama
riippumatta linnun koosta.
Monet neitokakadujen kasvattajat ovat ratkaisseet tämän ongelman
käsittelemällä lintuja
riittävän paljon poikasvaiheessa. Silloin linnut tottuvat ihmiseen
pienestä pitäen, mutta ihminen säästyy käsinruokinnan vaivalta. Aivan yhtä
kesyjä ei linnuista ehkä tule, mutta riittävän kesyjä kuitenkin.
Jotkut ovat myös "puoliksi" kasvattaneet poikasensa käsin. Olen kuullut,
että joku on ottanut poikaset päivällä käsinruokintaan, mutta palauttanut
sen sitten taas emojen huostaan. Tässä on vain se vaara, että jos emot
häiriintyvät liikaa, ne voivat jopa hyökätä poikastensa kimppuun.
Eläinkaupassa (Helsingissä) villin erikoisen värisen neitokakadun hinta on
lähempänä seitsemääsataa. Tältä pohjalta väittäisin, ettei tonnikaan olisi
paha hinta käsinkasvatetusta linnusta kun ajattelee millainen työ sen
kasvattamisessa on.- neitokakadu haaveileva
Haluaisin ostaa neitokakadu poikasen. Harmaan pojan, asun vantaalla ja hinnasta voimme keskustella :). minulla on kokemusta linnuista , minulla on ollut ennestään 3 undulaattia, neitokakaduja minulle ei ole vielä olleet joten harmaasta pojasta tulee minun ensimmäinen myöhemmin tänä vuonna ostan sille ystävän. jos haluat myydä minulle niin ensin sähköpostitse >> [email protected] >> puh: 0404151397
- sarmiola
Minulla olisi 3kpl neitokaduita 2kpl naanaita yksi uros kaksi 7kk ja yksi 2v lisäksi iso häkki.
myisin kaikki 300e linnut ovat espoossa. linnut ovat rengastettu ja hyvässä kunnossa hyvin seurallisia.
Myydään siksi koska olemme vaimonkanssa paljon pois kotoa. Puh. 05066749 sarmiola sakari
sähköposti sakari.sarmiolakolumbus.fi - sarmiola
Minulla on 3kpl yksi uros ja iso häkki myyn kaikki 300€ linnut ovat espoossa hyvin vireitä ja hyvin hoidettu.
myydään koska olen paljon poissa.
Puh, 05066749 - NP___
hahahaaa tyyppi ollut taas kännissä kuin käki. Olitko kesälomalla, hahahahaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116