levyn siivousta 2

jatkoa..

Huomenta ja kiitos vastauksista edelliselle sivulle.

Eheytys kesti jonnekin pikkutunneille. Plus poisteltiin kamaa itse, eli näyttää nyt että tilaa on 29%.

Mutta toosa meni jos mahdollista vieläkin hitaammaksi =?!

Levyn koko 112 GT.
Ja vanha konehan tää on..

Valokuvia on vieläkin aiiikaa paljon, mutta on niitäkin poisteltu.

Viekö roskiksessa olevat tilaa? Tyhjensin kyllä nyt senkin.

Ja omatekoisia näytönsäästäjiä oli, nekin siirsin tikulle.

Viekö kaikki tavallaan tilaa, on ne sitten sähköpostissa, työpöydällä, roskiksessa..? (kyseleepi tosiaan yks untamo;)

Juu, ja vielä: on luukku s-posti, ja se on herjannut kuukausikausia välillä että "undefined:undefined", ja herja täytyy poistaa x:stä tuon tuostakin..

Niin, eikä tunneta yhtään tieskaneroa, joka jelppis paikan päällä. Liikkeeseen vienti maksaa sitten mansikoita..

8

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin?

Jos haluat kiittää, ole reilu ja käytä edes samaa nimimerkkiä jota on aiemmin autettu. Ei pitäisi olla vaikeaa.

Tarvitset selvästi uuden, isomman kovalevyn, sehän on selvää. Valokuvien poisteleminen tilan saamiseksi kuulostaa aivan älyttömältä!

• edellinen..

Joo sori, olin kirjoittanut nimmariksi "toivoton tappaus";) (jota kai olen näissä asioissa - vielä)

Kuvittelin itsekkyydessäni (?) että johan te kaikki varmaan osaatte yhdistää..

No, mää mokasin. Ei ole rekattua nimimerkkiä.

Siinä edellissivun kirjotuksessa totesin että ei tosiaan olla kovin experttejä ei tosiaan.
        Eikä kovin kummosia tehdä tällä koneella, siis mitään "suurta ja hienoa."

Hyvä ja kiva, ja tarpeenkin!, olis osata jotain enemmänkin. Ja justiinsa menisin jonkin sortin kurssille tms, jos vaan olis aikaa. On vaan tällä haavaa sen sortin vuorotyö, että ei voi aloittaa oikein mitään. Atk-ajokortti tuli käytyä reippa 10v sitten, ja sillä nyt ei pitkälle pötkitä.

Kysyin että mikä kaikki ja missä vie tilaa. Siis äsken.
        Kun olen untamo niin minkäpä sille nyt yhtäkkiä tässä voin;) Siis näissä tieska-asioissa.

Kun poisteltiin elokuvia niin tilaa vapautui. Ongelman alussa tilaa oli 18%, nyt siis 29%.

Ei tiedetä mikä tämän on tukkinut, kun ne elokuvatkin on olleet jo "sata" vuotta siellä.

Eikö kauheat kuvamäärät vie tilaa?

Juu, varmaan kuulostaa älyttömältä. Mähän jo olen itseäni tässä nimitellyt minkä suinkin olen ehtinyt.
        Mutta kiitos vastauksista edelleen.
        Mistäs sitä apuja sais jos ei teiltä.

Että jos tätä vielä sais lisää siistattua niin tekisin sen.
        Kun ei rahatkaan oikein kasva puussa.

Kun siis vaikuttaa tosiaan siltä, että tää vaan hidastui entisestään =?

Ja on virustorjuntapaketti. Kaveri hommannut sellaisen, vaikka tiedän että osaavat saavat semmoiset suojaukset ilmatteeksi.

• millainen kone on
        edellinen.. kirjoitti:

Joo sori, olin kirjoittanut nimmariksi "toivoton tappaus";) (jota kai olen näissä asioissa - vielä)

Siinä edellissivun kirjotuksessa totesin että ei tosiaan olla kovin experttejä ei tosiaan.

Hyvä ja kiva, ja tarpeenkin!, olis osata jotain enemmänkin. Ja justiinsa menisin jonkin sortin kurssille tms, jos vaan olis aikaa. On vaan tällä haavaa sen sortin vuorotyö, että ei voi aloittaa oikein mitään. Atk-ajokortti tuli käytyä reippa 10v sitten, ja sillä nyt ei pitkälle pötkitä.

Kun olen untamo niin minkäpä sille nyt yhtäkkiä tässä voin;) Siis näissä tieska-asioissa.

Kun poisteltiin elokuvia niin tilaa vapautui. Ongelman alussa tilaa oli 18%, nyt siis 29%.

Ei tiedetä mikä tämän on tukkinut, kun ne elokuvatkin on olleet jo "sata" vuotta siellä.

Juu, varmaan kuulostaa älyttömältä. Mähän jo olen itseäni tässä nimitellyt minkä suinkin olen ehtinyt.

Ja on virustorjuntapaketti. Kaveri hommannut sellaisen, vaikka tiedän että osaavat saavat semmoiset suojaukset ilmatteeksi.

>Atk-ajokortti tuli käytyä reippa 10v sitten, ja
        sillä nyt ei pitkälle pötkitä.<

Kävitkö tosiaan atk -kurrsin, mitä siellä teit kun
        tiedot ovat tuollaiset!

• -----+
        edellinen.. kirjoitti:

"Ja on virustorjuntapaketti. Kaveri hommannut sellaisen, vaikka tiedän että osaavat saavat semmoiset suojaukset ilmatteeksi."

Veikkaan, että tuossa jarrupaketissa on koko jutun juoni.

Sammuta hetkeksi se virustorjuntapakettisi, ja tule suoraan tänne takaisin, niin todennäköisesti eron huomaat välittömästi.

Kun eron olet tajunnut, se maksullinen paketti ikävä kyllä pitäisi hävittää, ja ottaa tuosta yksi kevyt ilmainen:

AVG Free
        http://free.avg.com/download-avg-anti-virus-free-edition

Avast
        http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Avira Antivir Personal
        http://www.free-av.com/en/download/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.html

• ... .. +???
        millainen kone on kirjoitti:

>Atk-ajokortti tuli käytyä reippa 10v sitten, ja
        sillä nyt ei pitkälle pötkitä.<

Kävitkö tosiaan atk -kurrsin, mitä siellä teit kun
        tiedot ovat tuollaiset!

No voi, kiitos nyt oikein kauheasti.

Kävin kohta 13v sitten atk-ajokortin. Sen koommin en ole tarvinnut en exceliä, accesia..

Olen lähinnä kirjoitellut erilaisia tekstiä, meilannut, googlettanut milloin mitäkin, tallentanut kuvia..

Olen jo riittävästi harrastanut tautologiaa, mutta sanotaan nyt vielä kerran:
        jos osaisin, en täällä asiantuntevilta kyselisi.

Se kurssi ei kyllä, ainakaan silloin "muinoin", antanut eväitä kertomieni tilanteiden ratkaisuun, anteeksi nyt vain.

Luulin kyllä tälle palstalle tullessani, että täällä saa fiksuja kommentteja ja saa kysyä ns "tyhmiäkin." Vaan niin sitä on ihminen joskus erehtyväinen:)

• tunnetaan mutta

"Niin, eikä tunneta yhtään tieskaneroa, joka jelppis paikan päällä. Liikkeeseen vienti maksaa sitten mansikoita.."

Vain lähialueilta.
      Vaikutan Turun etelälaidalla.
      Missä sinä?

• edellinen. .

Valitettavasti ollaan ihan eri puolella tätä armasta Suomen maata. Mun tuuria..;)

• Poro1

tuo luukku herjaa jos käytät firefoxin 2 versiota. Tuki antoi ohjeet asentaa uudempi 3 versio jolloin se herjaaminen loppuu...

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe