http://opendotdotdot.blogspot.com/2009/02/fedora-as-basis-of-russias-operating.html
Kirjoituksen ydin on tämä: VENÄJÄ PYRKII SAAMAAN RIIPPUMATTOMAN AVOIMEEN LÄHDEKOODIIN JA GNU/LINUXIIN PERUSTUVAN KÄYTTÖJÄRJESTELMÄN. VENÄJÄN VIRANOMAISET OVAT PUHUNEET SUORASTAAN "KANSALLISESTA JÄRJESTELMÄSTÄ".
"The meeting discussed a wide range of issues related to market development of free software (ACT) and its practical applications in existing systems. Separately, the importance of establishing a Russian community of developers Russian Fedora, which could serve as a step toward the creation of the domestic operating system. The Minister noted: «We believe that the intellectual potential of Russian experts is that Russia can not only build, but a full-fledged development of the code».]
This seems to be a reference to the call for an independent Russian operating system, based on GNU/Linux, that I wrote about last month. The suggestion in the above post is that a step towards such an operating system would be establishing a Russian Fedora project, which would then allow Russian coders to contribute on a much larger scale than hitherto."
huomautus: ERÄIDEN ARVIOIDEN MUKAAN JOPA 95% VENÄJÄLLÄ KÄYTETTÄVISSÄ OLEVISTA WINDOWS-KÄYTTÖJÄRJESTELMISTÄ OLISI PIRAATTIKOPIOITA.
Venäjä haluaa GNU/Linuxin
8
296
Vastaukset
- Hieman.
On oikeastaan ihmeellistä, että sellaiset suurvallat kuin Kiina ja Venäjä on yleensä suostuneet käyttämään amerikkalaista systeemiä.
Se on oikeastaan käsittämätöntä.
Loput osaattekin pätellä itse?- Ubuntu 8.04
...piraattiversioita?
- Mennä jakeluun.
Ubuntu 8.04 kirjoitti:
...piraattiversioita?
Piratismilla ei ole asian kanssa mitään jakoa.
Arvaa uudestaan.
- V.P. Lehto
Free Tibet! Save the whales!
- V.P. Lehto
Äläkä postaile minun merkilläni.
- Onnistutte?
V.P. Lehto kirjoitti:
Äläkä postaile minun merkilläni.
Tuo on minulle arvoitus.
Jos kirjoitan jonkin, minkä tahansa yleisen saman nimimerkiksi niin heti tulee huomautus: "Nimimerkki on jo käytössä". - Wittgenstein
Onnistutte? kirjoitti:
Tuo on minulle arvoitus.
Jos kirjoitan jonkin, minkä tahansa yleisen saman nimimerkiksi niin heti tulee huomautus: "Nimimerkki on jo käytössä"....ei hissi nouse ylös asti.
- Ja heikkoja
Wittgenstein kirjoitti:
...ei hissi nouse ylös asti.
Sorretaan aina.
Parasta asua pohjakerroksessa niin ei putoa hissin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872