Onko täällä kukaan ollut lasten kanssa Riu Palace Mexicossa? Olen kuullut vähän ristiriitaista tietoa siitä, että onko siellä lastenkerhoa, lastenohjelmaa iltaisin jne, onko joku ihan viime aikoina käynyt, mikä oli tilanne? Vai kannattaako suosiolla mennä iltaisin Tequilaan?
Lasten kanssa
6
855
Vastaukset
- carmen-fani
Olen ollut pari kertaa Riu Palace Mexicossa ja kerran Riu Yucatanissa joten Riu -hotellit ja niiden iltaohjelma on tullut tutuksi.
Palacessa lapset ovat kyllä huomattava vähemmistö verrattuna muihin Playacarin Riu-hotelleihin. Palacessa on ehkä vähän iäkkäämpää väkeä, isoja jenkkiseurueita tai sitten häämatkalaisia verrattuna muihin. Tequila ja Yucatan ovat kyllä enemmän lapsiperheiden suosiossa. Itse en ehkä menisi lasten kanssa Palaceen, vaikka toki siellä on iltaohjelmaa lapsille joskus seiskan aikaan aina ennen kuin aikuisten ohjelma alkaa. Mutta oli se jotenkin pakkopullan näköistä eikä ne vähätkään lapset näyttäneet kovin innokkailta.. Uskaltaisin väittää että Palace on aikuisten valinta. - lasten kanssa
Me oltiin Palacessa lasten kanssa ja oli oikein ihana reissu! Lapset oli paljon päivisin miniclubissa ja iltaisin tanssivat minidiscossa. Tykkäsivät kovasti! Käytiin myös Tequilassa, ja oli sekin ok, mutta mielestämme liiankin vilkas. Me kyllä tykättiin Palacesta ehdottomasti enemmän ja mennään kyllä toistekin!
- mexico-77
Antakaa aikuisten olla jossakin rauhassa...pliiiss!!
- Perhehotelli
ehkä kannattaisi mennä adults only-hotelliin, please!!!
- lasten ja nuorten kiusaamis...
Perhehotelli kirjoitti:
ehkä kannattaisi mennä adults only-hotelliin, please!!!
Kyllä siellä erittäin suuri enemmistö asiakaskunnasta on pariskuntia (häämatkalaiset) sekä vanhemmat ihmiset, pariskunnat ja isot jenkkiseurueet. Meno on jäykänpuoleista. Itse en veisi missään nimessä sinne pikkulapsia, ei mielestäni lapsille viihtyisä lomaympäristö verrattuna naapurihotelleihin.
Samoin teini-ikäiset kaipaavat mielestäni vähän muuta, testasin tämän ihan oman teini-ikäseni kanssa tänä talvena. Oma teinini viihtyi enemmän naapurihotelleissa kuin Palacessa. Kyllähän Riu Palace "hieno" hotelli on, ja palvelu varmana sen mukaista, mutta ehkä lapsille ja nuorille liian jäykkä paikka. - palacessa
lasten ja nuorten kiusaamis... kirjoitti:
Kyllä siellä erittäin suuri enemmistö asiakaskunnasta on pariskuntia (häämatkalaiset) sekä vanhemmat ihmiset, pariskunnat ja isot jenkkiseurueet. Meno on jäykänpuoleista. Itse en veisi missään nimessä sinne pikkulapsia, ei mielestäni lapsille viihtyisä lomaympäristö verrattuna naapurihotelleihin.
Samoin teini-ikäiset kaipaavat mielestäni vähän muuta, testasin tämän ihan oman teini-ikäseni kanssa tänä talvena. Oma teinini viihtyi enemmän naapurihotelleissa kuin Palacessa. Kyllähän Riu Palace "hieno" hotelli on, ja palvelu varmana sen mukaista, mutta ehkä lapsille ja nuorille liian jäykkä paikka.Me oltiin kouluikäisten lasten kanssa Palacessa tänä talvena, ja he kyllä ainakin viihtyivät tosi hyvin. Siellä oli silloin paljon muitakin lapsia, olivat joka päivä miniclubissa ja iltaisin tanssivat minidiscossa. Ainoa mistä valittivat oli, että vesi oli kuulemma kylmempää kuin muissa Riu-hotelleissa (?). Itse en eroa huomannut. Kyllä meidän perheelle ainakin oli aivan loistava paikka, mutta varmaan riippuu lapsistakin. Itse kuitenkin voin hyvin suositella tätä lapsiperheille, paljon oli tekemistä ja hyvin viihdyttiin :). Ja ihan "virallisestikin" Palace on myös perhehotelli, lapset ovat sinne tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722