itselleen elättäjää?
Mitä ovat naiset
39
2258
Vastaukset
- Ajastaikain
Miksi mies haluaa naista?
Miten niin elättäjää? Nykypäivänä ei miehen tarvitse elättää edes perhettään minkä on perustanut.
Mies vastatkoon huutoonsa. - että ei ymmärrä
kuin mitättömien rahojensa päälle. Ei nuorena eikä vielä edes vanhanakaan.
Mikään ei ole niin kuvottavaa kuin kitupiikki vanha ukko. Mies ei kertakaikkiaan osaa elää elämää uuden naisen rinnalla vaan tekee samat virheet kuin edellisessä liitossaankin.- ja nainen
En nyt aivan kokonaan nuori mieheni käy töissä.
Ostelee jopa lahjoja ja kukkia aika usein.
Asunto ja mökki ovat minun, saa asua molemmissa ilmaiseksi.
Hän ostaa, ruokaa kunhan sanoo mitä pitää tuoda.
Tekee myös pieniä remontti ym. hommia.
Uskoisin että olen kuitenkin enemmän elättäjä kun mies.
Onneksi on varaa ja katson sen arvoiseksi. - on totta.
Suurin osa vnhoista äijistä ovat kitupiikkejä.
Ovat mielestään sen arvoisia että pitäisi passata ja syöttää ilmaiseksi.
Yäk.
- naisilla
ole nykyään omat tulot. Itse en ainakaan tunne ketään joka eläisi miehen kustannuksella. Moni mies ei todellakaan elätä edes lapsiaan, siihenkin tarvitaan yhteiskuta avuksi. Sensijaan tiedän useita miehiä, jotka elävät naisen kustannuksella.
- tunnen naisen
joka nuorena meni nuoren miehen perässä opiskelu kaupunkiin ja samaan asuntoon eikä päivääkään oo tehnyt työtä vaan mies on elättänyt yksin koko pertheen. On myös taitavasti miehen eristänyt miehen omasta suvusta.Nainen käyttäytyy edelleen röyhkeästi perheessä kymmenien vuosienkin jälkeen.
- todiste
tunnen naisen kirjoitti:
joka nuorena meni nuoren miehen perässä opiskelu kaupunkiin ja samaan asuntoon eikä päivääkään oo tehnyt työtä vaan mies on elättänyt yksin koko pertheen. On myös taitavasti miehen eristänyt miehen omasta suvusta.Nainen käyttäytyy edelleen röyhkeästi perheessä kymmenien vuosienkin jälkeen.
naisen huonoudesta. Jos nainen käy töissä, on hän huono äiti. Jos taas hoitaa lapset kotona, hän on laiska ja röyhkeä.
Kyllä näitä Eevan rötöksiä saadaan maksella! - niintuli
todiste kirjoitti:
naisen huonoudesta. Jos nainen käy töissä, on hän huono äiti. Jos taas hoitaa lapset kotona, hän on laiska ja röyhkeä.
Kyllä näitä Eevan rötöksiä saadaan maksella!Joo, niin tuli, kertakaikkiaan !
Hyvä et ole milloinkaan, teet töitä niska limassa
tahi passaat perhettäsi vuorokaudet/vuodet ympäriinsä. Aina löytyy murisemista.
Hitto kun loppuis tämä naisenaolemisen helvetillinen´elämä ja kyllä se loppuukin, onneksi on jo niin vanha. Tulis joku naisrutto,
veis naiset mennessään ja jäljelle jäisi vain Arvoisa Herraväki ! Hitto mä vihaan miehiä, ihan jokkaista !
- naiset,,,
jotka pyydystävät itselleen elättäjää ?!
No johan nyt...eihän sellaisia naisia nykyään enää ole montaakaan. Olen ollut aviossa, eikä miehen ole tarvinnut elättää. Joka roposen olen
itse hankkinut ja vielä toisenkin laskuja maksellut. Joo, on näitä miehiä enempi, jotka elävät vaimonsa/naisystävänsä kustannuksella .
Naiset eivät siis etsi elättäjää vaan...
" Jos et rakkaudesta niin säälistä, ota minut
Vihtoriksi ! " Laulun sanoja lainatakseni !- minun
kirjottaa ihan samasta asiasta. No tottahan kai on sen miehen maksettava naisytävän "käytöstä" ei kai ilmasiki;)
- lll
mikä laulu tuo on ja kenen.? oon yrittäny etsiä sitä.? (vähän aiheen vierestä)
- beessisloggi
jotkut pyydystelee?
Minä en saa pyydystettyä edes elättiä, vaikka pyydys on ihan kunnossa ja hyvin naamioitu. Huoh.- Kaimatus
Kyllä taas osasit naurattaa. Eikö useimmat vanhemmat miehet tule juuri elätiksi?
Ja nuorissa naisissa voi olla elätiksi tulijoita, mutta että ME arvokkaat vanhat rouvat?
Tässä iässä osaa arvostaa omaa vapauttaan, jos sellaista on osaksi tullut. - HAAA HAAAAAAAAA
Jos he aavistaa että siellä piilee oikea rotan loukku!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyvinnaamioitu! Koita eri naamiointia!!! HEE HEEEE HAAA Haaa
- beessisloggi
HAAA HAAAAAAAAA kirjoitti:
Jos he aavistaa että siellä piilee oikea rotan loukku!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyvinnaamioitu! Koita eri naamiointia!!! HEE HEEEE HAAA Haaa
järjen jättiläinen ole, mutta sen sentään ymmärrän, etten käytä rotanloukkua, kun en missään nimessä ole rottaa pyydystämässä.
Kyllä mä luulen, että pyydys ja naamiointi on kohtalaisen hyvät, saalistuspaikka voi olla vähän huono.
Saatat kyllä olla vähän oikeassa, ehkä nää mun pyydystysvälineet ei ole ihan parhaat mahdolliset just sitä haluamaani saalista ajatellen.
Pitäis kai jotain uusia vieheitä yms. hankkia. - beessisloggi
Kaimatus kirjoitti:
Kyllä taas osasit naurattaa. Eikö useimmat vanhemmat miehet tule juuri elätiksi?
Ja nuorissa naisissa voi olla elätiksi tulijoita, mutta että ME arvokkaat vanhat rouvat?
Tässä iässä osaa arvostaa omaa vapauttaan, jos sellaista on osaksi tullut.on ne niin suloisia, eikö vain? Arvostan toki vapautta, mutta olisihan sellainen lemmikki ihan kiva.
Se arvokkuus tietysti vähän kärsii, kuten koirankakkapusseja kanniskelevilla lemmikin ulkoiluttajillakin. On niitä kuitenkin niin ihana silitellä ja hemmotella ja ruokkia, että voisin kyllä arvokkuudestani tinkiä.
Tai jos löytäisi arvokkaasti käyttäytyvän rotumirrin päälle ymmärtävän isännän, sepä olisikin ihanneratkaisu! beessisloggi kirjoitti:
järjen jättiläinen ole, mutta sen sentään ymmärrän, etten käytä rotanloukkua, kun en missään nimessä ole rottaa pyydystämässä.
Kyllä mä luulen, että pyydys ja naamiointi on kohtalaisen hyvät, saalistuspaikka voi olla vähän huono.
Saatat kyllä olla vähän oikeassa, ehkä nää mun pyydystysvälineet ei ole ihan parhaat mahdolliset just sitä haluamaani saalista ajatellen.
Pitäis kai jotain uusia vieheitä yms. hankkia."järjen jättiläinen ole, mutta sen sentään ymmärrän, etten käytä rotanloukkua, kun en missään nimessä ole rottaa pyydystämässä."
Hyvin vastattu, oli pakko nauraa ääneen, vaikka tässä ihan yksikseni yskiskelen... Kiitos piristyksestä! :))- täynnä
beessisloggi kirjoitti:
on ne niin suloisia, eikö vain? Arvostan toki vapautta, mutta olisihan sellainen lemmikki ihan kiva.
Se arvokkuus tietysti vähän kärsii, kuten koirankakkapusseja kanniskelevilla lemmikin ulkoiluttajillakin. On niitä kuitenkin niin ihana silitellä ja hemmotella ja ruokkia, että voisin kyllä arvokkuudestani tinkiä.
Tai jos löytäisi arvokkaasti käyttäytyvän rotumirrin päälle ymmärtävän isännän, sepä olisikin ihanneratkaisu!Kuuskymppisii rotumirrejä joilla käsilaukut
pullistelee hynää.
Skaba rakastajista käy kovana, heh heh..
Hoh hoijaa, helppoo meillä äijillä. - veneessä ollaan
täynnä kirjoitti:
Kuuskymppisii rotumirrejä joilla käsilaukut
pullistelee hynää.
Skaba rakastajista käy kovana, heh heh..
Hoh hoijaa, helppoo meillä äijillä.Täällä maaseudulla taas pilvin pimein miehiä, joiden metsärahat odottavat homehtumispisteessä perintöarkussa. Meillä vähillä naisilla on todellakin "rotukissan" päivät, vaikka emme muuten ihan "rotupuhtaita" olisikaan!
- maalta ne
veneessä ollaan kirjoitti:
Täällä maaseudulla taas pilvin pimein miehiä, joiden metsärahat odottavat homehtumispisteessä perintöarkussa. Meillä vähillä naisilla on todellakin "rotukissan" päivät, vaikka emme muuten ihan "rotupuhtaita" olisikaan!
Fyrkat valuu tänne suurenrahan luo pikkuhiljaa.
InterCity tuo.
Meitsin täytyykin käydä sanomassa sisäkölle, käyhän siellä holvissa vähän tonkasemassa
talikolla niitä alimpia etteivät päääse pilaantumaan.
Samalla hae kottarillinen illan "lambada" kemuja varten.
Ne on kuumia pakkauksia noi lähetystöjen vaimot ja tyttäret.
Vanhalta mieheltä järki lähtee. - ihanuus kaupungin
maalta ne kirjoitti:
Fyrkat valuu tänne suurenrahan luo pikkuhiljaa.
InterCity tuo.
Meitsin täytyykin käydä sanomassa sisäkölle, käyhän siellä holvissa vähän tonkasemassa
talikolla niitä alimpia etteivät päääse pilaantumaan.
Samalla hae kottarillinen illan "lambada" kemuja varten.
Ne on kuumia pakkauksia noi lähetystöjen vaimot ja tyttäret.
Vanhalta mieheltä järki lähtee.No lähteehän siinä nyt järki, kun joutuu noin "uhka tiukalle". Etkös Sinä voisi delegoida vaikka Jamekselle tuon lambada-osaston? Ymmärrän, että lähetystöjen äidit ja tyttäret haluat palvella itse takuutyönä.
- He ovat
Helppo vastaus ! He ovat ulkomaalaisia, kauniita
viehkeitä ja sexikkäitä, kulkevat arkisinkin halkiohammeessa ja kymmenen sentin koroissa,
lakkaavat kynsiään ja käyvät shoppailemassa miehen antamilla rahoilla ja vastineeksi
antavat miehille kokovartalohierontaa ja sympatiaa makuukammarissa. Nääs nääs, käykää ukot
kiinni kuin sika limppuun, näitä löytyy ja lissää
tulee ulkomailta, koko ajan !! Naattikaa!!- On jo seuraava kiikarissa
Ja kun yhdeltä ukolta loppuu rahat tai ty, niin on jo seuraava könsikäs kiikarissa. Joten näin nämä kauniit simasuut, nuoret korkokengissä sipsuttavat ulkomaantytöt. Ja kun ei ole yhteistä kielitaitoakaan, niin ei tule suukopua.
- on tosi
rumia suomalaisiaki jotka osaa panna ukkosa matalaksi, ja rumat kuulemma vasta seksikkäitä ovat, isot pojat on kertonu, hi
- mamaupendo
Voi, voi sentään! Nyt tuli ihan huono oma-tunto........kun minun "ihanne mies" olisi 115 vuotias miljardööri ilman sukulaisia! No....haaveitahan pitää aina olla. Kiinni ottaisin ja pitäisin lujasti jos tuommoisen löytäisin. *Hihhiii*
varmistaisin, että testamentti on salkussa kihlasormuksen pujotustilaisuudessa. Voisi hieman vapaammin nostella niitäkin kihlajaismaljoja!
jotka pyydystävät itselleen elättäjää?
Sorry, mutta oli ihan pakko kääntää kysymys näinkin päin, sillä tapahtuuhan hyväksikäyttöä molempiin suuntiin. :)
Oikeastaan on minulle kyllä ihan samantekevää, miten muut ihmiset elämänsä järjestää, kunhan itse hallitsen tekemiseni, sillä jokainen viime kädessä kuitenkin vastaa itse elämänsä valinnoista.- pikkumummukka
Aivan oikein kyllä on paljon miehiä jotka hakevat naisia vain ja ainoastaan siksi jotta pääsevät nauttimaan naisen rahoista. Kyllä näitä on nähty maailmansivu.
Monet ovat hukanneet bisnesmaailmassa luottonsa tai sitten on naiset,laulu ja viini tuhonneet omaisuuden.
Pitää katsoa onko kaverilla luottokortti käytössä. Aina joku tulee huijatuksi. - *Jeppe*
pikkumummukka kirjoitti:
Aivan oikein kyllä on paljon miehiä jotka hakevat naisia vain ja ainoastaan siksi jotta pääsevät nauttimaan naisen rahoista. Kyllä näitä on nähty maailmansivu.
Monet ovat hukanneet bisnesmaailmassa luottonsa tai sitten on naiset,laulu ja viini tuhonneet omaisuuden.
Pitää katsoa onko kaverilla luottokortti käytössä. Aina joku tulee huijatuksi.rahoista vain, eikös naisesta vois muutenkin nauttia kuin pelkästään rahojen vuoksi.
Olen kyllä ihan eri mieltä asiasta :)
- Reino
:-((
- ulvo ja uneksi
Reino saat nukkua valkoiset alushousut jalassas mun puolesta ja jyystää lenkkimakkaraas rauhassa.
En kajoo rahojas en anele panojas.
- kuin miehet
jotka pyydystävät ittellensä sukkien pesijää, passaajaa ja rakastajatarta tuolta rajan takaa?
- miehen
ei ole vielä tarvinnut elättää minua vielä päivääkään eikä tarvi.
Olen itse aina käynyt ansiotyössä, piste.
Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä naisia vaan kyllä ne elätettävät tulee ihan muualta kuin suomesta. - Mihin aikaan olet jäänyt?
Pikemminkin olen naisena olen nähnyt paljon miehiä, jotka elätyttävät itsensä naisella. Eri asia on tietysti, jos nainen on niin hölmö, että suostuu sellaiseen. Eikä kyse aina ole nuoremmasta poikaystävästä, vanhoja ukonketkuja riittää yhtä lailla.
Onko sinun mielestäsi hyväksikäyttöä se, että toinen on sairas eikä enää vamman tms. vuoksi pysty tai saa töitä? Kyllä siinä toinen on elättäjä pakostakin, jos yhdessä ollaan - vai?
Nämä ovat niitä juttuja, joita on niin äärimmäisen helppoa tuomita ulkoisten merkkien mukaan eli miltä näyttää, mutta sisäisestä totuudesta eli elättääkö tosiaan kuka ketäkin ja millä tavalla ei oikeastaan tiedä vastausta kuin henkilöt itse. Koeta nyt vapautua tuosta hirveästä katkeruudesta. Eihän sinulta ole pois, jos joku elättää jotakin - vai onko? Maailmaa riittää meille kaikille. Kaikenlaisilla naisilla ja miehillä on yhtä hyvä tai huono syy olla olemassa kuin sinulla ja minulla. - 1943
ihan lähipiirissäni on esimerkkejä. Itse halusin opiskella, mutta monelle ikäryhmämme naiselle tärkein asia oli sopivan aviomiehen löytäminen. Esimerkiksi kahdella tuttavalla oli sopiva katsottuna jo 14-vuotiaana. Avioliitossa ovat, onnellisuudesta en tiedä. Oma liittoni oli onnellinen, olimme taloudellisesti melko itsenäisiä. Tässä iässä on myös hyvä, kun ei tarvitse etsiä elättäjää, elätettävääkään en halua. Tietynlaista vapautta on, kun voi itse vastata kuluistaan.
- Tase pappa
Niitä kutsutaan yleensä EDUSTUSVAIMOIKSI. Sehän vasta onkin ammatti. Etuina on yleensä hyvät sosiaaliedut. Lisäetuina mainittakoon,nuorena saatu leskeneläke sekä avioosuus vainajan omaisuuteen. Eipä tarvitse kerätä eläketurvaa muulla tavoin raataen.
Haittapuolena on usein muiden perillisten kanssa riitely oikeudesta perintöön. - viisaudella..
Sinulle on varmaan jo lapsena sanottu että sinua ei elätetä.
Tyypillinen trauma. Puhut itsestasi ja luonteestasi kun suhtaudut tuolla tavalla elämään. - molemmat sukupuolet
Kyllä minusta tuntuu, että tässä iässä useasti molemmat sukupuolet tavoittelevat kumppanista maksimaalista hyötyä. Hoitajaa, elättäjää mitä milloinkin, itse ei ole antamassa suhteelle juuri mitään.
Sinkkuna on hyvä olla, elätettävää ja passattavaa en enää huoli, vaikka olisi kullalla kuorrutettu.- olet oikeassa
mutta olis silti joskus mukava saada haluksia ilmaiSEKSI , joskus haipula iskee silti. Harmi kun se raha sotkee aina kaiken, nyyh nyyh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084