Nii piti vaa kertoo et se on iha paras. Ei ehkä ole nii kummonen näyttelijä, mut muuten se on just perfect catch. Just mun kategorian jätkä. Pitkä ja normaalii laihempi, vaaleen ruskeet hiukset ja vitumoisen seksikäs ääni. Lauleskelee youtubessaki. Nam nam...
tom felton
11
1536
Vastaukset
- dddgju
joo sillä on kiva maha.. =)
- mallu...
Kunpa vain sais sen iskettyy. Sais tietää onko se oikeesti nii hauska ja mukavan tuntunen miltä vaikuttaa. Tyhmää tämmösiä miettii, mut pitäähä sitä jotai mukavaaki miettii kirjotusten lisäks. Eihän tuo ole edes kahta vuotta vanhempi mua ja oon luultavasti lähdös kesällä englannissa käymään. Hah hah.. (En mä nyt niin tosissani, luultavasti.)
- harvinaista
että 2-kymppinen pitää laihoista. Paitsi, jos olet poika niin ei sitten mitään.
- mallu...
En ole poika. Jokaisella vaan on omat mieltymyksensä. :p
- mallu...
mallu... kirjoitti:
En ole poika. Jokaisella vaan on omat mieltymyksensä. :p
Eihä sitä kuitenkaa iha hernekeppi pidä olla. Onhan tomillaki lihasta iha tarpeeks ku se on niin urheilullinen jätkä ku pelaa jalkapalloo. Tuolla nyt on yks kuva siit. Vähä ihana ku sil nuo lonkkaluut tos näkyy. http://feltbeats.wordpress.com/2008/08/03/tom-felton-shirtless/
Mun exä tai siis eka mies johon ikinä oon rakastunu oli 186cm ja laiha. Paino muistaakseni jotai 70 kiloo. Sellane pikku pahis ku oli ehdonalaisessa ja muitte mielest todella pahiksen näköne mut must nii seksikäs. Ei ne muut älyä mun makua. Rekkamies vieläpä oli. Sillo mä aloin älytä et sellasist miehist tykkään. Siis laihoist ja pitkist, en linnakundeist. Olin sitä enne katellu samanlaisii jätkii ja sen jälkee jatkoin viel enemmä. Se vie oman aikansa ennenku tajuu millasist miehist tykkää. Ei sitä viel yläasteel älyä. Vaikeeta löytää just sellane jonka kelpuutan. En halua nimittäi uudestaa samaan tilanteeseen ku yli vuoden olin jätkän kans joho en tuntenu nii paljon vetoo enkä mä sitä oppinu mitenkää rakastaa(tietenki oli muitaki syitä)
JA TÄÄ EI SITTE MILLÄÄ LIITY HÄRSKI POTTERIIN(mun keksimä lempinimi, ronki on ronski), JUST JUST.. - mallu...
mallu... kirjoitti:
Eihä sitä kuitenkaa iha hernekeppi pidä olla. Onhan tomillaki lihasta iha tarpeeks ku se on niin urheilullinen jätkä ku pelaa jalkapalloo. Tuolla nyt on yks kuva siit. Vähä ihana ku sil nuo lonkkaluut tos näkyy. http://feltbeats.wordpress.com/2008/08/03/tom-felton-shirtless/
Mun exä tai siis eka mies johon ikinä oon rakastunu oli 186cm ja laiha. Paino muistaakseni jotai 70 kiloo. Sellane pikku pahis ku oli ehdonalaisessa ja muitte mielest todella pahiksen näköne mut must nii seksikäs. Ei ne muut älyä mun makua. Rekkamies vieläpä oli. Sillo mä aloin älytä et sellasist miehist tykkään. Siis laihoist ja pitkist, en linnakundeist. Olin sitä enne katellu samanlaisii jätkii ja sen jälkee jatkoin viel enemmä. Se vie oman aikansa ennenku tajuu millasist miehist tykkää. Ei sitä viel yläasteel älyä. Vaikeeta löytää just sellane jonka kelpuutan. En halua nimittäi uudestaa samaan tilanteeseen ku yli vuoden olin jätkän kans joho en tuntenu nii paljon vetoo enkä mä sitä oppinu mitenkää rakastaa(tietenki oli muitaki syitä)
JA TÄÄ EI SITTE MILLÄÄ LIITY HÄRSKI POTTERIIN(mun keksimä lempinimi, ronki on ronski), JUST JUST..Nyt hävettää ku tollast kirjotin. Sori.
- mallu...
I´m again here. ow fuck. I´m little bit bored. Watching the little vampire show where jim gray acted lumpi from youtube. I want to go back to my flat and see my friends. The most of all I miss my sisters. I haven´t seen them since Christmas.
I red the sixth book last week. It was good and it didn´t take me long to read it through. Of course I have red it earlier but I just had to red it again. Mostly because there´s so much stuff about Malfoy. He´s so arrogant, pride, magnificent and speaks and gaze so sneerly but yet still he´s so wonderful and sympathetic. - Tom <3
Tom on just komee ja hyvä näyttelijä =) Sopivan laiha ja lihaksikas =)
- Samikset
Mä oon aika samanlainen kuin Tom.
Molemmat tykkää jäätelöstä( eniten suklaajäätelöstä :) ) Ja meillä on sama alkuperäinen (epä-värjätty) hiustenväri, aika samanväriset silmät ja tummat kulmakarvat. Siistii. Ollaan myös molemmat ihan hyviä laulajia ja vihataan matikkaa. Ja sit viel, pizza on hyvää. :)
Molemmat ollaan aika iloista tyyppiä, ja nauretaan aika usein.
Niin juu, ja Dramione on aika hauska paritus. Joo, ja, ja, ja, ja, ööh, juu. Siinä ne sit varmaan olikin. - faktaaa
Tom Felton ei ole pitkä vaan keskimittainen. Eli n. 174cm. Pitää kalastuksesta ja hoiti roolinsa elokuvissa keskinkertaisesti,
- Totuuden puhuja
Öööö, mallui... Arvaa hävettäiskö aika monta jos tommosta menis kirjottaan. Ok, se on varmaan monen mielestä aika namu, olen saanut ymmärtää, mutta silti! Se on jotain 29, en oo varma, voi olla nuorempikin. Sillä on kaunis tyttöystävä, eikä edes päätään nytkäytä tyhmien fanejen hulluihin postareihin. Myöhäistä jo. Sen minkä nettiin kirjoittaa, se nettiin jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764