Tytöille kysymys

miimu

Oisko teistä ihan okei, että poikaystävänne pyytelisi mesekaveritytöltään alusvaatekuvia? Mitä ajattelisitte sellaisesta, jos saisitte tietää, että poikaystävänne on joskus tehnyt niin? Ja näin yleensäkin onko sellainen teidän mielestänne hyväksyttävää ja sallittua?

Mietin vain tätä, koska yksi mesekaveripoikani on minulta sellaisia kuvia kysellyt ja hänellä on tyttöystävä ja muutenkin vähän flirtannut jotain.. Miksi tekee näin? Ja tällä pojalla ja tytöllä menee siis ihan hyvin, asuvat yhdessä ja kaikkea :) Poika on 18v. Muutaman kerran hän on niitä pyydellyt, viimeksi eilen. Fiksu tyyppi muuten on, ihan oikeasti :)

Mietin vain miksi kyselee multa sellasia kuvia.. Itse sanoi, että haluis nähdä miten seksikäs oon. Mut en tajuu sitä, koska sillä on omakin tyttöystävä. En tajuu tätä jätkää :/

8

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimu

toki pojatkin saa vastata :)

• iworjerigj

älä nyt missään nimessä lähetä!!

vaikka jätkä kehuisi sua kuinka, niin älä mene mukaan. tollaiselle pojalle ei saa antaa haluamaansa.

toivottavasti tyttöystävä saa tietää.

• ----------

eksäni tekee minulle samaa. Seurustelee toisen kanssa mutta kinuaa minulta alastonkuvia. Älä vain vaikuta laupealta, koska siitä ei sitten tule loppua koskaan, ja jos annat kuvan olet kyllä niin pulassa... Kun nauroin vain koko jutulle ja olin kuin se olisi ollut vitsi, hän on alkanut kinuamaan nettiseksiä ja pervoilemaan yms. En pääse hänestä eroon enää millään, sillä ainakun sanon että en tahdo että hän ehdottelee minulle, hän sanoo sen olleen vitsi. Mutta kuka nyt jumalauta kinuaa toiselta alastonkuvia tai nettiseksiä joka keskustelussa piloillaan...?

Itse kertoisin eksän tyttöystävälle, jos vain voisin, mutta en tunne häntä ollenkaan tai tiedä edes nimeä. Niinpä sitten bannasin koko jätkän. Olisin halunnut olla kaveri eksäni kanssa, mutta koska hän yrittää hyötyä minusta, ja pettää vielä tyttöystäväänsä, en aio olla hänen kanssaan missään tekemisissä enää.

Suosittelisin sinulle että sanot hänelle suht vihaisesti että lopettaa tuon ehdottelun, ja jos ei lopeta, bannaat vähäksiaikaa. Tai jos rohkeus riittää, kerro hänen tyttöystävälleen. Tuollainen kohtelu on väärin sinua ja varsinkin hänen tyttöystäväänsä kohtaan. Älä hyväksy sellaista. Vaikka hän olisi kuinka mukava muuten, hän pettää silti tyttöystäväänsä ja kohtelee sinua epäreilusti.

• fgj

RUNKATA SE NIILLÄ KUVILLA HALUAA!! KU EI OMALTA MUIJALTA SAA!!

• ha vainto

ai mä en tiennyt et pojat runkkais puolialastomien tyttöjen kuville?

Eikä tollasiin kannata suostua, netti väärällään vaikka kuinka hyvännäköstä kuvaa

• ........................

No en ainakaan itse seurustelisi sellasen pellen kanssa jolle ei oma tyttöystävä riitä.

• dasdsadassa

Mistä tiedät että se "poika" ei oo joku 30 150kg ukkeli jossakin ? =D

• miimu
        dasdsadassa kirjoitti:

Mistä tiedät että se "poika" ei oo joku 30 150kg ukkeli jossakin ? =D

Tiedän hänen koko nimensä ja olen nähnyt hänen kuvansa esim. facebookissa. Sitä paitsi olemme käyneet samaa koulua, mutta ei oltu silloin vielä tekemisissä toistemme kanssa. Hän siis asui ennen samalla paikkakunnalla kanssani. Tiedän ihan 100% varmasti kuka hän on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe