ja sitä tämä suomi24 on kaikessa kirjossaan.
Täältä ei puutu kateutta, katkeruutta, mustasukkaisuutta, iloa, naurua, itkua ja hammastenkiristystä, juonimista, selkäänpuukottamista, puskissavaanijoita ja salapoliiseja.
Eräänlaista pantomiimiä - sanoja ilman äänitehosteita.
Voi hyvät hyssykät!
Elämä on.....
45
1141
Vastaukset
- Justiina Puu
Kaulin tipahti lattialle ja se on selvä merkki että pahanteossa on.
- ei tietoa
mutta muita hämäriä täällä näyttää olevan?
- RosaLiiin
synkeää ja alakuloista tuo sinun elämäsi teatterin kirjo täällä suomi24 areenalla.
Olen täältä löytänyt kyllä ilon ja naurun lisäksi myös paljon positiivisuutta, myötätuntoa, riemua, hauskuutta, huumoria,kepeää rupattelua, muisteluita, murteita, hyviä neuvoja, ystävyyttä, elämänviisauksia jne.
Minkähän noista esittämistäsi rooleista olet valinnut täältä jos tämä kerran on teatteria? - jotkut jopa tykkäävät
Näytelmä jossa esiinnytään on ilman käsikirjoitusta, vai onko sittenkään. Jokainen siihen kuitenkin on saanut roolin, ja yrittää näytellä osansa taitojensa mukaan. Kukaan ei epäonnistu, vaikka jotkut niin olettavatkin. Suorituksen lyttääjiä riitää aivan varmasti, näytteletpä elämäsiroolin miten tahansa. Siksi onkin aivan sama miten näyttelet, kunhan itse pidät siitä.
- alima
mieltä kanssasi.
Ettei vaan todella jotkut vedä jotain roolia koko elämänsä ja ovat vielä valinneet huonon roolin, eli ilkeän, pahansuovan, niin mun mielestä pitäisi sitä roolia osata vaihtaa, jos ei osaa olla toisia kohtaan ystävällinen ja kohtelias, vaan vetää sitä ilkeän roolia läpi koko elämänsä.
Sellainen on kanssaihmisille ja kaikille kenen kanssa on tekemisissä, todella rankkaa.
Äitini ihmetteli jo vuosia sitten, että miten esim. "kauniissa ja rohkeissa" ja kotimaisessa "Salkkarissa" ihmiset puhuivat toisilleen ja kohtelivat toisiaan.
Hän huomasi valtavan eron aikaisempaan nähden.
Hän sanoi huomanneensa todella rumaa käyttäytymistä ja juuri tuota juonimista ja epäkohteliasta käyttäytymistä toisiaan kohtaan.
Hän ei voinut ymmärtää mitä oikein oli tapahtunut ja miksi tuollaisia kässäreitä kirjoitettiin yleensä.
Nyt näyttää siltä, että jotkut ovat ottaaneet roolimallia ihan oikeaan elämäänsäkin näistä saippusarjoista ja kuvittelevat olevansa jotain forrestereita. Luulevat kai, että kun ovat yhtä ilkeitä, niin heistä tulee myös yhtä rikkaita.
Ihmiset eivät osaa erottaa enää fiktiota faktasta.
Se on aika pelottavaa.
Roolien vaihtoa siis toivon monelle, jotka ovat ottaneet "väärän" roolin.
Leikkiköön kotonaan peilin ääressä ja yksin vaikka kuinka ilkeää noitaa, mutta kun on muiden ihmisten kanssa tekemisissä olisi parasta vaihtaa roolia nopeesti.
Ei ole oikeutta loukata ketään kenelläkään, vaikka minkälaista roolia haluaisi vetää. - vaan he tulevat
alima kirjoitti:
mieltä kanssasi.
Ettei vaan todella jotkut vedä jotain roolia koko elämänsä ja ovat vielä valinneet huonon roolin, eli ilkeän, pahansuovan, niin mun mielestä pitäisi sitä roolia osata vaihtaa, jos ei osaa olla toisia kohtaan ystävällinen ja kohtelias, vaan vetää sitä ilkeän roolia läpi koko elämänsä.
Sellainen on kanssaihmisille ja kaikille kenen kanssa on tekemisissä, todella rankkaa.
Äitini ihmetteli jo vuosia sitten, että miten esim. "kauniissa ja rohkeissa" ja kotimaisessa "Salkkarissa" ihmiset puhuivat toisilleen ja kohtelivat toisiaan.
Hän huomasi valtavan eron aikaisempaan nähden.
Hän sanoi huomanneensa todella rumaa käyttäytymistä ja juuri tuota juonimista ja epäkohteliasta käyttäytymistä toisiaan kohtaan.
Hän ei voinut ymmärtää mitä oikein oli tapahtunut ja miksi tuollaisia kässäreitä kirjoitettiin yleensä.
Nyt näyttää siltä, että jotkut ovat ottaaneet roolimallia ihan oikeaan elämäänsäkin näistä saippusarjoista ja kuvittelevat olevansa jotain forrestereita. Luulevat kai, että kun ovat yhtä ilkeitä, niin heistä tulee myös yhtä rikkaita.
Ihmiset eivät osaa erottaa enää fiktiota faktasta.
Se on aika pelottavaa.
Roolien vaihtoa siis toivon monelle, jotka ovat ottaneet "väärän" roolin.
Leikkiköön kotonaan peilin ääressä ja yksin vaikka kuinka ilkeää noitaa, mutta kun on muiden ihmisten kanssa tekemisissä olisi parasta vaihtaa roolia nopeesti.
Ei ole oikeutta loukata ketään kenelläkään, vaikka minkälaista roolia haluaisi vetää.Kyllä rikkaaksi taidetaan tulla juuri tuolla roolipelillä. Näytellään sellaista mikä tehoaa markkinamielessä. Jos pehmoilet ja näyttelet olevasi avulias antero, niin ei sillä nykyaikana rikastuta. Tavalliset tallaajat voivat olla vetämättä ns. roolia. Jos tarkemmin ajattelet, niin kyllä jokainen kotoaa lähtiessään haluaisi näyttää paremmalta kuin on. Siispä hän vetää jotain roolia pukeutumisellaan jne.
Taitaa olla melko vähissä ihmiset, jotka aina ovat omia itseää, eikä hiukkaakaan vedä jotain roolia. Kyllä jos jokainen näyttäisin tuolla kadulla mitä ajattelee muiden ihmisten toimista aina heti kun tilanne on päällä, niin kyllä siitä linnaan joutuisi.
Nämä kauniit ja rohkeat ovat tietysti omaa teatteriaan, ja vaikutteita tietysti antavat joillekkin, ei sitä voi kieltää. Mutta on niitä oikeassa elämässäkin samanlaisia ilmiöitä, jos lähdetään maailmalta niitä hakemaan. Meillä on pienet puitteet vielä tuoho roolien vetämiseen, mutta kyllä meilläkin niitä esiintyy.
Olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että kyllä tämä elämä on pelkkää teatteria alusta loppuun saakka, enemmän tai vähemmä.
- PAKKASAKKA
Ja mistä sie tuollasta horinaa oot löytänny , täältä? Toki , toki , onhan nuita kaikkia täällä nähty , mutta harvemmin noita ikävnpuoleisia asioita. Kyllä täällä iloa on ja huumoria ja muuta pilkahdusta (pittää osata lukia myös rivien välistä!)Katopa siekkii huomenna ekasti, herättyäsi, peiliin ja sano: MINÄ OLEN HYVÄ , MINÄ OLEN KAUNIS JA MINÄ OSAAN! Jopa alkaa ympäristökin tuntua siedettävältä. Ja , jos ei onnistu heti , palaja peilin ääreen ja toista litaniaa muuan kerta! Iloista päivää sinun "teatteri" päivääsi.
- kukakoon
hyvin kirjoitit, näin minäkin aloitin päiväni muutama vuosi sitten ja nyt tiedän peiliin katsomatta....olen hyvä ja piste.
kukakoon kirjoitti:
hyvin kirjoitit, näin minäkin aloitin päiväni muutama vuosi sitten ja nyt tiedän peiliin katsomatta....olen hyvä ja piste.
tai mie ainakin tarpeellinen..
Olenpa mie iloinen siun puolestasi, - edes yksi joka on todella ansainnut onnensa. :)- n.57v.
Pirrejuupas kirjoitti:
tai mie ainakin tarpeellinen..
Olenpa mie iloinen siun puolestasi, - edes yksi joka on todella ansainnut onnensa. :)kiitos sinulle ystäväni.
- ent.tehtaantyttö
itselläni ainakin on elämässä tähän asti ollut monta eri "roolia", elämää kun monta kertaa alusta aloitettu.. poies en antaisi yhtäkään ajanjaksoa, en edes niitä kaikkein raskaampia aikoja...koska, en olisi se mikä nyt olen..tällä palstalla, monenmoneista kulkijaa, ja kirjoittajaa ihan niinkuin elävässä elämässäkin..Joten ei mitään uutta auringon alla. Henkilökohtaisesti kun olen täällä jonkusen aikaa kirjoitellut, ja myös rekkaantunut, niin myös monta tosi syvällistä ja mielenkiintoista kirjeenvaihto ystävää myös itselleni saanut...että, mitäs noista pienistä negatiivista jutuista...niitä, tälläpalstalla tulee ja menee..Jos, joku häiritsee..niin sulje korvasi...sulje silmäsi. Hyppää yli...
Ihmiset nyt ovat vaan ihmisiä, ja kateellisia ja katkeria ym. ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan jätetään ne omaan luukkuunsa. Ihmistä kun ei voi muuttaa, mutta ihminen voi muuttaa itseään jos oikein haluaa...
t.friidu - humaani nainen
että on myös ihmisiä jotka osaavat edistää positiivisuutta, jaksavat leikkisästi hömpötellä ja auttavat kanssaihmisiä tekemästä asiasta numeroa. Hyvyys tässä maailmassa rulettaa. Suukkoja. :-))
Mikä olisi sinun mieliroolisi tässä näytelmässä jonka nimeksi annoit - Voi hyvät hyssykät -
Sherloc Holmes, Hammaslääkäri Kiristys, Kaiho Kateus, Ilona Nauru, Puukko Jack, Pirkka Puska,
Kullervo Katkera, Jaana Juoni.
Minä olisin mielelläni hevos ---kuiskaaja jos se muille käy, jookosti.
Mandi- PAKKASAKKA
Saan mie olla Ilona Nauru ? Tai sitten Kirsi Kiherrys? Tai Hilda Hihitys? Josko joku noista , tai sitten aivan jotakin muuta (oonkaan kattonnu liikaa 4.sta?) .MOIPS!
- haluta
olla miss marple.)
- ihan pudota
pärskähtää tuolista lattiaalle. Sellaseen oivaalluksen sää kultaanen tytönhupkko olet kerrankin oniistanut tehdä. Teaatterissahan justiinsa passaa harjootella sellista roolia mihin omat luontaaset taipumukset ei yllä. Oot sinä vallan mainio pakkaus.
haluta kirjoitti:
olla miss marple.)
Mikähän viehättää miss Marplessa sekö, että hän on naimaton vai sekö, että hän on salapoliisi ja saa lopulta roistot kiikkiin ; )
- Marple'
korpikirjailija kirjoitti:
Mikähän viehättää miss Marplessa sekö, että hän on naimaton vai sekö, että hän on salapoliisi ja saa lopulta roistot kiikkiin ; )
leikki salapoliisia, oli vain amatööri sellainen, mutta silti sai aina syyllisen selville, hyvä hän. :)
ihan pudota kirjoitti:
pärskähtää tuolista lattiaalle. Sellaseen oivaalluksen sää kultaanen tytönhupkko olet kerrankin oniistanut tehdä. Teaatterissahan justiinsa passaa harjootella sellista roolia mihin omat luontaaset taipumukset ei yllä. Oot sinä vallan mainio pakkaus.
Haluan hevos....kuiskaajan osan ; ) istuisin satulassa siellä tietokoneen edessä ja kuiskailisin muille harjoittelijoille sketsejä jos omat vitsit alkaisivat olla vähissä.
ihan o i k e a a elämää, saahan tätä tietysti pitää teatterinakin, eihän siinä mittää..
- täällä*
netissä useimmat vetävät jonkinlaista roolia ja vedättävät.
- susa51
täällä* kirjoitti:
Tämä keskustelupalsta onkin, kaikenlaiseen rooleiluun..
Minä olisin mielelläni muuten korpikirjailijan keksimässä jutussa, Sherlock Holmes.
Ainakin dekkareita on kiva joskus lukea ja miettiä ratkaisua murhiin.
Noissa klassikoissa on ainesta, niinkuin Agatha Christien Hercule Poirotissakin tai neiti Marplessa. - Pirre*
täällä* kirjoitti:
me emme voi tietää, ja vaikka tietäisimmekin, niin mitä me sillä tiedolla tekisimme, kysyn vaan? :)
Eikös täällä ole tärkein pointi mitä toinen ihminen sanoo, ei se miksi hän sen sanoo..vai mitä..
- PAKKASAKKA
ainut , joka on niin tyhmä , että on todellinen , mie mittää esitä missään , en edes täällä?!(Muuan , tai useakki on jo tietonen mistä oon pois ja mikä/kuka oon , mutta , elämä kantaa , mä oon mitä oon ja muuksi en muutu , siis...) Mie oon mie , karvoineen päivineen(pitäisköhän lähtä ja häippästä ), no ei , minulla kestää kyllä kattoa peiliin huomennakin , mie en kyllä paljonkaan , tai lainkaan narria puhu/kirjuuta(oikeesti , aikuisten , oikeesti , mie oon ollu kaiken aikaa MIE ITE täällä ).Mitäs ihminen voittaa olemalla ; katkera , kateellinen , mustasukkanen(ei se kiinni pitämällä pysy ...) , hampaita kiristelen ,jos häätyy hampulääkäriin mennä ( onneksi tuolla Ruottin puolella antavat diapamia, (olen PELKURI) ), mie mitttää juonimisesta tiijä , puukotuksesta tiijän sen verran , että joku jossain Kuopion torilla eka määräsi suunnan ja toka vauhdin ja siinä sitte joku puukko(luojalle kiitos , ei sentään leuku!!!!) välissä , loppu tuloksesta ei tietoa , kait hippa leikki jatkuu ...!Puskissavaanija???? Salapoliisi; Sudenpentujen käsikirja? Mie oon aina pelänny ISOJA ääniä , miulle ei saa huutaa !no , nyt mie alan viettämmään vappaata , miulla huomenna vapaa päivä , et sillai ! Mie halvaisin kyllä nähdä sellasta pantomiiniä , joskus , jossain...
Sinä olet kuin minäkin ihan omana itsenään. Voi se olla niinkin, jotta kun ei esitä mitään niin ihmiset voi luulee, että esittää ; )
- alima
Sinä olet kuin minäkin ihan omana itsenään. Voi se olla niinkin, jotta kun ei esitä mitään niin ihmiset voi luulee, että esittää ; )
mitään tarvetta vetää mitään roolia.
Jos laitan itseni ihmisen näköseksi, kun lähden ihmisten ilmoille, ei se ole mitään roolin vetämistä. Se on just minua itteäni.
En halua mennä toisten pariin seinästä revästyn näköisenä.
Minusta se olisi epäkohteliasta muita ihmisiä kohtaan.
Ei ne ole mun roolivaatteet mitkä päälleni vetäsen, vaan ihan omat ja harkiten ostetut juuri siihen tarkotukseen sopivat.
Kotona on pakko pitää vähän huonompia, koska en raaski parhaitani pilata, kun kokkailen, tai maalailen ja millon mitäkin likaista hommaa teen.
Omana itsenäni myös täällä esiinnyn.
Puhun asiat suoraan, kuten ne ajattelen, en kieroile, enkä kääntele ja vääntele.
Raivostuttaa sellainen, että kun puhun asioista niiden oikeilla nimillä, niin tulee joku muka fiksu ja rupeaa tulkitsemaan mun sanomisia ja vääntää ne ties miksikä ja saattaa jopa niiden omien tuotoksiensa takia ihna loukkaantua ja sitten väittää, et minä olen loukkaantunut, hello.... - PAKKASAKKA
Mie sitten rakstan Sinnuu!
- PAKKASAKKA
alima kirjoitti:
mitään tarvetta vetää mitään roolia.
Jos laitan itseni ihmisen näköseksi, kun lähden ihmisten ilmoille, ei se ole mitään roolin vetämistä. Se on just minua itteäni.
En halua mennä toisten pariin seinästä revästyn näköisenä.
Minusta se olisi epäkohteliasta muita ihmisiä kohtaan.
Ei ne ole mun roolivaatteet mitkä päälleni vetäsen, vaan ihan omat ja harkiten ostetut juuri siihen tarkotukseen sopivat.
Kotona on pakko pitää vähän huonompia, koska en raaski parhaitani pilata, kun kokkailen, tai maalailen ja millon mitäkin likaista hommaa teen.
Omana itsenäni myös täällä esiinnyn.
Puhun asiat suoraan, kuten ne ajattelen, en kieroile, enkä kääntele ja vääntele.
Raivostuttaa sellainen, että kun puhun asioista niiden oikeilla nimillä, niin tulee joku muka fiksu ja rupeaa tulkitsemaan mun sanomisia ja vääntää ne ties miksikä ja saattaa jopa niiden omien tuotoksiensa takia ihna loukkaantua ja sitten väittää, et minä olen loukkaantunut, hello....Sieko se osasit sannoo hyvin! En miekkää mittää tiettyä vaatepartaa päälle laita, ko ulos(kylille) menen , näis samoissa vetimissä aina vaan .Herts siunaa , jos mie vaihtasin , niin koko kylä menis sekasin...Minulla on aina vaan saman väriset vetimet ; tissimä liivit , alkkarit , paita , pöksyt , kinttaat , pipo , kengät , villama sukat jne. jne ... aina ja sammaa väriä(tulippa mieleen , josko vaihtais väriä..!!!!)Se pittää sanoa , että ehyet ja puhtaat on!
PAKKASAKKA kirjoitti:
Mie sitten rakstan Sinnuu!
Tuohan on somaa kuulla, mutta tiedätkös Pakkasakka, jotta sie oot joskus maskuliininen pakkaus ; ) Kun ollaan omana itsenämme niin tokihan se tarkoittaa, että täällä netissä ollaan omana virtuaali itsenämme ; ) Minä Mandina ja sinä pakkasakkana.
- alima
PAKKASAKKA kirjoitti:
Sieko se osasit sannoo hyvin! En miekkää mittää tiettyä vaatepartaa päälle laita, ko ulos(kylille) menen , näis samoissa vetimissä aina vaan .Herts siunaa , jos mie vaihtasin , niin koko kylä menis sekasin...Minulla on aina vaan saman väriset vetimet ; tissimä liivit , alkkarit , paita , pöksyt , kinttaat , pipo , kengät , villama sukat jne. jne ... aina ja sammaa väriä(tulippa mieleen , josko vaihtais väriä..!!!!)Se pittää sanoa , että ehyet ja puhtaat on!
yllättää ittes ja koko kylä.
Jos niin pienellä saat koko kylän sekasin, niin tee se ihmeessä.
Jotain piristystä ja puheenaihetta kaikille.
Vaihda nyt edes väriä, jos et tyyliä uskalla päivittää tähän päivään.
Kerro sitte kylän reaktiot.
- viivatiina
mun elämä on ainakin totista totta ei oo vielä tarvinnu esittää kellekkään mitään olla kellekkään kateellinen saatikka sitten katkera ei oo tapana juonia niin en oo joutunu juonimisen kohteeksikan menee se aika muutenkin.
Nyt kun on puoliyö, pistän pupujussiyöpaidan päälleni ja kömmin tuonne makkuuhuoneeseen. Siellä suljen silmäni ja huokailen kuinka ihanaa oli taas lentää Peter Panin kanssa mikä mikä maahan.
Hyvää yötä kamut ; )- PAKKASAKKA/Helikeiju
Toivottavasti nukkustit nätisti ja hyvin!! Miekö se luulin viettäväni vappaa(laullaa lurittelen ; onneks ei kukkaan kuule...) päivää ja ko ei se käy niin ko haaveillaan...palatatekseni mennesiin asjoihin: Saan mie sitte oola HELI KEIJU?
PAKKASAKKA/Helikeiju kirjoitti:
Toivottavasti nukkustit nätisti ja hyvin!! Miekö se luulin viettäväni vappaa(laullaa lurittelen ; onneks ei kukkaan kuule...) päivää ja ko ei se käy niin ko haaveillaan...palatatekseni mennesiin asjoihin: Saan mie sitte oola HELI KEIJU?
Johan minä arvasin yrität vängätä väkisin minun ja Peter Panin väliin. Jospa olisitkin Kapteeni Koukku niin saisitte miekkailla Peterin kanssa minun suosiostani ; )
- palsta se on
vasta todellinen näytelmä, sanoisinko, ihan La Divina Commedia,
Kukin näyttelee nikkinsä antamin säännöin, ja puska laulaa taustakuoroa, aina joskus sieltäkin voi joku päästä laulamaan aariaa.
Siinä aika kuluu, milloin rattoisasti, milloin ei.- PAKKASAKKA
Mikä se nikki on? Aarian tiijän , oon joka kesä Savonlinnassa , Buska , laulaa ja kas ko ei banjot jo soi...Divina ?? (Trnsu?) , siin vasta MIES!!! Miullaakkii aika kulluu rattosasti remontn välissä kovin rattosasti!! Ihku ihnaa päivää Sinulle!
- Meriläinen
ei ole sääntöjä, kirjoitan tänne tuntemuksieni mukaan.
Nyt on vähän alavireistä, tylsää ja sairastakin.
Kevään tulo tuo oman alakulon elämääni, vaikka tykkään kun linnut palaa ja keväällä on paljon hyvää.
Kevät vaan aina jotenkin valuu ja ilkkuu se on sellainen vaikutus sillä minuun.
Mun tämän päivän lauluni on jo tuolla alottamassani ketjussa ylempänä.
Se on tavaramarkkinoiden "kevät".
- mistä päättelet
etteivät nämä täällä olisi tosissaan?
- tosissaan*
ei ymmärrä, teatteria tämä on ainakin välillä ja hyvin monet jatkavat teatteria tuolla livessä pakkelit ja ystävänpäivä baakelsit naamassa.
tällainen väittämä ole melkoisen arvottava, - keskustelijoita aliarvioiva..
- sillä
elämä on teatteria ja jokainen vetää siinä oman roolinsa kukin kykyjen ja taitojensa mukaan.
Eri asia on millaiset naamiot kullakin on tosielämässä vai piiloudutaanko kulissien taakse.
Vaikka kirjoitin tuohon suomi24 (mikä oli huumoria)
tarkoitin tosielämää.
Tännehän on juuri mahdollista paeta aina välillä sitä todellisuutta ja myös vetää erilaisia rooleja = nimimerkit sillä niissä juuri voi käyttää sitä mieluvitusta jokainen omalta osaltaan - voi olla vaikka captain hook tai cook täällä. - rikkaruoho oon vain
sillä kirjoitti:
elämä on teatteria ja jokainen vetää siinä oman roolinsa kukin kykyjen ja taitojensa mukaan.
Eri asia on millaiset naamiot kullakin on tosielämässä vai piiloudutaanko kulissien taakse.
Vaikka kirjoitin tuohon suomi24 (mikä oli huumoria)
tarkoitin tosielämää.
Tännehän on juuri mahdollista paeta aina välillä sitä todellisuutta ja myös vetää erilaisia rooleja = nimimerkit sillä niissä juuri voi käyttää sitä mieluvitusta jokainen omalta osaltaan - voi olla vaikka captain hook tai cook täällä.Senverran olen näytellyt, että teatteriharjoituksissakin esitän omia, aitoja tunteitani, en näyteltyjä tekotunteita ja olen kokenut senkin, että olen tuntenut jälkeenpäin itseni esittämäkseni roolihenkilöksi enkä omaksi itsekseni :) (todella kummallinen kokemus) Ilmeisesti teatterivertaus on hyvä elämän rooleihin.
Tosielämässä saa jokainen itse improvisoida omat vuorosanansa :)
On olemassa ihmisiä jotka näyttelevät tai jäljittelevät aidon oloisesti tunteita, joita eivät todellisuudessa tunne... Ikäänkin kulissien kaaduttua jäljelle jäisi vain tyhjä näyttämö ja ilman yleisöä ei olisi mitään? Onkohan kahdenlaista näyttelemistä?
Tällä palstalla saa jokainen kai olla, mitä olla haluaa. Kaikki kukat täällä kukkivat: Piikikkäät kaktukset välillä pistelevät, rönsyilevät kasvit yltävät kaikkialle levitellen lonkeroitaan, osa hehkuu kirkkain värein, nuutuneet odottavat sadetta jne - HTZA
rikkaruoho oon vain kirjoitti:
Senverran olen näytellyt, että teatteriharjoituksissakin esitän omia, aitoja tunteitani, en näyteltyjä tekotunteita ja olen kokenut senkin, että olen tuntenut jälkeenpäin itseni esittämäkseni roolihenkilöksi enkä omaksi itsekseni :) (todella kummallinen kokemus) Ilmeisesti teatterivertaus on hyvä elämän rooleihin.
Tosielämässä saa jokainen itse improvisoida omat vuorosanansa :)
On olemassa ihmisiä jotka näyttelevät tai jäljittelevät aidon oloisesti tunteita, joita eivät todellisuudessa tunne... Ikäänkin kulissien kaaduttua jäljelle jäisi vain tyhjä näyttämö ja ilman yleisöä ei olisi mitään? Onkohan kahdenlaista näyttelemistä?
Tällä palstalla saa jokainen kai olla, mitä olla haluaa. Kaikki kukat täällä kukkivat: Piikikkäät kaktukset välillä pistelevät, rönsyilevät kasvit yltävät kaikkialle levitellen lonkeroitaan, osa hehkuu kirkkain värein, nuutuneet odottavat sadetta jneriittää kun lukee minun juttujani.
Ja Naps! on kuin toinen ihminen. - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
riittää kun lukee minun juttujani.
Ja Naps! on kuin toinen ihminen.toimii...joko nauraa kippurassa tai sit puhkii kiukusta;) jomps, kumps...kylmäksi et jätä!
t.friidu - ilmeisesti
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
toimii...joko nauraa kippurassa tai sit puhkii kiukusta;) jomps, kumps...kylmäksi et jätä!
t.friidupaikkansa sillä minäkin olen sinut itseni kanssa - mitä se nyt tarkoittaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330