Paljonko lippuja myytiin etukäteen?

Kysympähän vaan

Minua kiinnostaa valtavasti se asia, paljonko lippuja on otettu ties mihinkä kiintiöihin firmoille jne. enne varsinaista konserttimyyntiä eilen ja paljonko oikeasti esim. A-luokan lippuja on jätetty matti meikäläisten ostettaviksi?

Iltasanomissa mainittiin että A- ja B-luokan liput oltiin myyty loppuun kymmeneen mennessä. Minun mielestäni ne olivat menneet jo kello 9.10 lippu.fi sivuston mukaan, kun sieltä epätoivoisesti yritin lippuja saada ostettua.

3

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jattaliina

Niin, hyvä kysymys. Mielestäni joku järjestävästä organisaatiosta tai lippupisteestä sanoi, että eilen tuli myyntiin 77 000 lippua. Eli ilmeisesti 3000 oli mennyt etukäteen eri tahoille (yrityksille, sponsoreille, tms?). Tuskinpa sponsoreille on annettu niitä 99€ lippuja, vaan kyllä ne saattaa olla sieltä lavan läheltä. Ei välttämättä kaikki, mutta osa kuitenkin.

Itse huomasin myös, että jo melko pian klo 9 jälkeen nämä A- ja B-alueen liput olivat lopussa. Tosin jostain palstalta luin, että B-alueen lippuja oli saanut vielä klo 15 paikkeilla netistä. Eli tiedä näistä sitten.

• Niitä yrityslippuja myytiin kaikkiaan 4842 kpl, joista n.1000 A-alueelle. Faneille jäi niistä 4000 A-alueen lipuista jäi n. 3000 kpl. Muiden alueiden lipuista mulla ei ole tietoa. Kaiken kaikkiaan lippuja oli 80400 joten eilen myynnissä siis 75558 lippua.

Noita yritys lippuja oli myynnissä HUUTO.NET:issä jo lauantaina. siellä niistä maksettiin silloin keskimäärin 400€. Tämä tuntui olevan melkoista bisnestä· Liekö tuolle tuohulle LIVE NATIONin hiljainen hyväksyntä, kun tuollaisen sallivat, eikä siihen puutu.

• samat säännöt

Yrityksillekin myytiin vain 6 kpl lippuja. Tämä on poikkeustapaus, isoja yritysostoja ei siis ollut toisin kuin yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3616
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3293
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      91
      3162
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3088
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      2993
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2735
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2530
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2453
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2298
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2070
    Aihe