Minua kiinnostaa valtavasti se asia, paljonko lippuja on otettu ties mihinkä kiintiöihin firmoille jne. enne varsinaista konserttimyyntiä eilen ja paljonko oikeasti esim. A-luokan lippuja on jätetty matti meikäläisten ostettaviksi?
Iltasanomissa mainittiin että A- ja B-luokan liput oltiin myyty loppuun kymmeneen mennessä. Minun mielestäni ne olivat menneet jo kello 9.10 lippu.fi sivuston mukaan, kun sieltä epätoivoisesti yritin lippuja saada ostettua.
Paljonko lippuja myytiin etukäteen?
3
254
Vastaukset
- jattaliina
Niin, hyvä kysymys. Mielestäni joku järjestävästä organisaatiosta tai lippupisteestä sanoi, että eilen tuli myyntiin 77 000 lippua. Eli ilmeisesti 3000 oli mennyt etukäteen eri tahoille (yrityksille, sponsoreille, tms?). Tuskinpa sponsoreille on annettu niitä 99€ lippuja, vaan kyllä ne saattaa olla sieltä lavan läheltä. Ei välttämättä kaikki, mutta osa kuitenkin.
Itse huomasin myös, että jo melko pian klo 9 jälkeen nämä A- ja B-alueen liput olivat lopussa. Tosin jostain palstalta luin, että B-alueen lippuja oli saanut vielä klo 15 paikkeilla netistä. Eli tiedä näistä sitten. Niitä yrityslippuja myytiin kaikkiaan 4842 kpl, joista n.1000 A-alueelle. Faneille jäi niistä 4000 A-alueen lipuista jäi n. 3000 kpl. Muiden alueiden lipuista mulla ei ole tietoa. Kaiken kaikkiaan lippuja oli 80400 joten eilen myynnissä siis 75558 lippua.
Noita yritys lippuja oli myynnissä HUUTO.NET:issä jo lauantaina. siellä niistä maksettiin silloin keskimäärin 400€. Tämä tuntui olevan melkoista bisnestä· Liekö tuolle tuohulle LIVE NATIONin hiljainen hyväksyntä, kun tuollaisen sallivat, eikä siihen puutu.- samat säännöt
Yrityksillekin myytiin vain 6 kpl lippuja. Tämä on poikkeustapaus, isoja yritysostoja ei siis ollut toisin kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709