vaihtarit.Mä saan kovia hikoilupuuskia ja hetkenpäästä vilun väristyksiä.Ainakin miljoona kertaa päivässä ja yöllä samalaulu jatkuu.Pissat lirahtelee yskiessä ja jopa alamäkeä kävellessä.Itkuherkkä ja sydän vetää omiansa..rytmäreitä siis.Verenpainetta ja puristusta. UNET on mennyttä ..pätkiä vaan.Mulla on lievä sepelvt.ja tuuminkin miten noita hormoonilääkkeitä voi alkaa syödä.Ostin apteekista ovestein tms rasvaa jota laitetaan tonne alapäähän .Mutta se metrin mittanen varotus teksti pistää miettiin.Siinä oli tukos vaaraa niinkuin ymmärtääkseni pillereissäkin .Mitä mun pitäs tehdä tai käyttää tässä alkuun.gynelle on jonot ,enkä miehelle kyllä menekkään.Ne on aina niin vitsikkäitä olevinaan.Laastareita ,geelejä luontaistuotteita,suositelkaa jotain .
onkohan
4
533
Vastaukset
- menis ohi
tuntuu oireet,minua häiritsee eniten kun sydän pompottaa miten sattuu.
- näyttää
asia. Minäkään en ole voinut käyttää hormoneja, sepelvaltimotauti on suvussa melkein jokaisella ja korkea verenpaine. Kylmä auttaa pahimpiin kuumotuksiin ja kevyt vaatetus. Vuoteeseen vanhanajan tyyliin päälylakana ja peite. Peiton voi heittää pois ja nukkua lakanalla kun tulee kuuma. Huone saa olla mahdollisimman viileä, lähes kylmä on paras. Sinkki tuntuisi, ainakin minulla, auttavan limakalvo-ongelmiin. Luontaistuotteista on apua vain hetkellisesti ja niihin tottuu nopeasti. Salvia valmisteet tehoavat jonkin verran. Inkiväärin juurta käytän myöskin tuoreena.
- samanlaisia..
vaivoja on koettu täälläkin. Kyllä voit sitä Ovestinia käyttää, sillä se vaikuttaa vain paikallisesti. Kyllä niitä varoitustekstejä on ilmeisesti pakko kirjoittaa vähän joka paikkaan, eikä niihin kantsi ylireagoida. Gyne on sanonut mulle, että paikallishoitoa voi käyttää hamaan loppuun asti ja se on niin mietoa, joka vaikuttaa vain paikallisesti. Itselläkin ne hikoilut vielä jotenkin kesti, mutta sitte alkoivat limakalvot vaivata ja etenkin noi virtsarakon limakalvot. Tuntui, että limakalvot olivat ihan tunnottomatkin(ilmeisesti lihakset löystyneet)niin että en oikein tuntenut koska virtsaus loppui ja sitten tietty lirahti housuihin. Onneksi oli Ovestinpuikot ja niillä sain virtsarakon vaivat kondikseen. Käytin pari vuotta Ovestinia ja nykyään käytän reseptillä saatavaa Vagifempaikallishoitoa, joka on vahvempaa, eikä sottaa yhtään.
Käytän myös kalaöljykapseleita ja vahvaa B-vitamiini(Neuromax forte)
Kyllä sun joka tapauksessa täytyy käväistä lääkärillä, kun mainitsit verenpaineen ja sen sepelvt:n, mutta kyllä uskoisin ettei siitä Ovestinista haittaa tosiaankaan olisi, kun se vaikuttaa vain paikallisesti.
ps. itse aloitin käyttämällä ensin pari viikkoa joka ilta yksi ja sen jälkeen ylläpitohoitona 2kertaa viikossa sitä Ovestinia ja ei ole pissavaivat enää kiusanneet- Paus.
Ovestinia tai Pausanolia (halvempi) kannattaa käyttää, tekee hyvää limakalvoille. Gyne noita suositteli. Itse en olisi hoksannutkaan, kuinka rutikuiva olin. Kokeilin myös reseptituotetta (olikohan Vagifem, pilleri asettimella emättimeen). Gyne sanoi, että sitä voi kokeilla, jos Ovestin tuntuu sottaavalta. En tykännyt pilleristä. Se tuntui "liimaavan" minut miltei umpeen. Ei hyvä, sillä seksi on vielä tärkeä osa elämää. Pausanol-puikko pysyy sisällä, kun laitan sen illalla nukkumaan mennessä (2 kertaa viikossa). Pikkuhousunsuojaa tulee joka tapauksessa käytettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251