Hei
osaatteko kertoa teinille( teinin kukkarolle ) sopivia
ostospaikkoja Lontoossa.. vaatteet
ilmeisesti kiinnostaa.. siis jotain hm tyyppisiä kait.. kiitti
Teinin kanssa Matkaan
7
1808
Vastaukset
- Hiihto-HousuNainen
Olen ollut omien teinieni kanssa Lontoossa ja kaikkein kiinnostavin heille on ollut ehdottomasti Camden High Market, koko katu siellä Camden Townissa. Se on täynnä jännittäviä markkina juttuja nuorille. Siellä on uutta ja vanhaa ja se koko ilmapiiri ja kultttuuri siellä on jotain kokemisen arvoista.
Menimme sinne aina sieltä Oxford Streeetin liepeiltä joko bussilla 24 tai 27. Tuo Oxford Street on sitten yksi katumuodin ja halpojen HM tyylisten kauppojen alue. Sitä kun kuljeskelee niin löytyy paljon vaatteita ja levyjä yms.
Löydätte varmasti itsekin, mutta tuo Camden siellä Regents Parkin pohjois puolella on nuorille must!
Ps Älkää kuitenkaan unohtako käydä St James Parkissa.
Hyvää Matkaa Teille - lontooveteraani
Shepherds Bushin alueella sijaitsee tämä megaostoskeskus joka on niitä isompia maailmassa. En ole itse käynyt, aion käydä syksyllä, mutta voin ajatella että sieltä löytyy kaikkea saman katon alta.
Me käytiin viime syksynä meidän teinien kanssa Lontoossa, kovasti tykkäsivät Madame Tussaudin vahakabinetista, London Eye, kaikki museot (vapaa sisäänpääsy) ja kun vaan ajettiin bussin kyydillä ympäri Lontoota. Sattumalta oli Thamesin Festival sinä viikonloppuna kun käytiin joten siellä oli oikein karnevaalifiilis. Tyttö tykkäsi Lontoosta ja haluaa nykyään sinne asumaan, poika taas ei tykännyt liikkumisesta, me käveltiin aika paljon viikon aikana vaikka käytettiin bussit sekä metrot päivittäin. - Siipu
Edellä mainittujen lisäksi kannattaa hypätä metrosta Bond Streetin asemalla. Meidän 14 v. sai kiitettävän määrän äidin matkakassasta tuhottua niissä putiikeissa viime keväänä. Voi tietysti olla, että West Fieldistä löytyy kaikki samat kaupat, siellä kun en ole vielä käynyt.
- Oxford Streetillä
Oxford Streetillä sijaitseva Primark on sikahalpa vaateliike, joka kuhisee teinejä. Siis KUHISEE. Sovituskoppeihin ja kassalle on kauhean pitkät jonot, mutta jonot vetävät ihmeen nopeasti. Itse vetäisin aina syvään henkeä ja otan vesipullon mukaan, kun vien teinini sinne. Talvitakki kannattaa suosiolla ottaa käsivarrelle ja päälle jättää vain T-paita, sillä siellä on kuuma. Farkut maksavat noin 8 euroa, T-paidat noin 2 euroa jne. Kannattaa kuitenkin olla tarkkana etenkin paitojen laadun suhteen, sillä osa T-paidoista on huonoa materiaalia.
- Satsaa laatuun, älä pelkkää...
Se kuuluisa hinnan ja laadun suhde kohtaa kyllä ihan täysin Primarkilla. Halvalla saa, mutta vaatteet eivät kestä edes ensimmäistä pesua ja koot ovat vielä pienemmät kuin H&M:lla. Farkut ovat todella ohutta kangasta ja t-paidat ja alushousut eivät kestä edes ensimmäiseen pesuun asti siedettävän näköisinä. Toivottavasti kyseinen ketju ei koskaan rantaudu Suomeen...
Oxford St:n Primarkia lähes vastapäätä on New Lookin, Dorothy Perkinsin ja Nextin liikkeet. Ovat hieman kalliimipia, mutta silti Lontoon mittapuulla huokeita liikkeitä. Itse olen ostanut näistä laadukkaita nuorten vaatteita,asusteita ja kenkiä. Jonot sovituskoppiin ja kassalla eivät läheskään samanlaiset kuin Primarkilla ja lämpötilakin pysyttelee siedettävänä. - quality
Satsaa laatuun, älä pelkkää... kirjoitti:
Se kuuluisa hinnan ja laadun suhde kohtaa kyllä ihan täysin Primarkilla. Halvalla saa, mutta vaatteet eivät kestä edes ensimmäistä pesua ja koot ovat vielä pienemmät kuin H&M:lla. Farkut ovat todella ohutta kangasta ja t-paidat ja alushousut eivät kestä edes ensimmäiseen pesuun asti siedettävän näköisinä. Toivottavasti kyseinen ketju ei koskaan rantaudu Suomeen...
Oxford St:n Primarkia lähes vastapäätä on New Lookin, Dorothy Perkinsin ja Nextin liikkeet. Ovat hieman kalliimipia, mutta silti Lontoon mittapuulla huokeita liikkeitä. Itse olen ostanut näistä laadukkaita nuorten vaatteita,asusteita ja kenkiä. Jonot sovituskoppiin ja kassalla eivät läheskään samanlaiset kuin Primarkilla ja lämpötilakin pysyttelee siedettävänä.Primarkin laadusta: Kävimme viime kesänä ostoksilla Primarkissa. Tytär osti toppeja ja alusvaatteita. Poika t-paitoja ja farkut. Itse ostin naisten t-paitoja ja miesten hupparin tuliaisiksi. Kaikki vaatteet ovat edelleen hyvässä kunnossa, vaikka niitä on todella käytetty ja pesty useasti.
Jos haluatte shoppailla rauhallisemmassa Primarkin liikkeessä, ajakaa metrolla Hammersmithiin ja käykää tutustumassa King`s Mallin ostoskeskukseen, joka on noin sadan metrin päässä asemalta. Siellä on myös iso Primarkin myymälä, jossa on enemmän tilaa katsella valikoimaa ja sovituskoppeihin ja kassoille pääsee ilman pitkää jonotusta. - jookojoo
Satsaa laatuun, älä pelkkää... kirjoitti:
Oxford St:n Primarkia lähes vastapäätä on New Lookin, Dorothy Perkinsin ja Nextin liikkeet. Ovat hieman kalliimipia, mutta silti Lontoon mittapuulla huokeita liikkeitä. Itse olen ostanut näistä laadukkaita nuorten vaatteita,asusteita ja kenkiä. Jonot sovituskoppiin ja kassalla eivät läheskään samanlaiset kuin Primarkilla ja lämpötilakin pysyttelee siedettävänä.Ovatko nämä New Lookin, Dorothy Perkinsin ja Nextin vaatteet myös kestäviä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763