Mikäli nuori megatähti Aguilera saapuisi Suomeen myisikö hän konsertin loppuuun samanmoisella vauhdilla kuin Madonna. Oletetaan vaikka että 50 000 lippua tulisi myyntiin? Maailmallahan vauhtidiivan kiertueet ovat olleet todella supermenestyksekkäitä,miten Suomessa otettaisin amerikan diiva vastaan?
Christina Aguilera Suomeen
17
1981
Vastaukset
- ihan hirveä
akka. kuka on edes christina aguilera? Madonna on Madonna
- halutaan!
Vaikka Madonnakin on idolini,niin menisin ehkä silti mieluummin katsomaan Christinaa.
- lissy
Ei voi olla totta että sä et tiiä kuka christina aguirela on! HAHAAH ihan noikeesti muo naurattaa niin paljo!
- tyttö.
lissy kirjoitti:
Ei voi olla totta että sä et tiiä kuka christina aguirela on! HAHAAH ihan noikeesti muo naurattaa niin paljo!
Kyllä se on ihan vaa Aguilera. ihan oikeesti nyt mua naurattaa paljon hahahhahaah
- lissy
tyttö. kirjoitti:
Kyllä se on ihan vaa Aguilera. ihan oikeesti nyt mua naurattaa paljon hahahhahaah
täh? En oikee nytte tajunnu tota juttuas mitä laitoit!
- tyttö.
lissy kirjoitti:
täh? En oikee nytte tajunnu tota juttuas mitä laitoit!
niin sä sanoit tolle yhelle että etkö tiiä kuka on aguirela no ei ehkä kukaan tiiä kuka se aguirela on mutta christina aguileran kyllä tuntee.
- lissy
tyttö. kirjoitti:
niin sä sanoit tolle yhelle että etkö tiiä kuka on aguirela no ei ehkä kukaan tiiä kuka se aguirela on mutta christina aguileran kyllä tuntee.
No voi vittu onpa nyt niin kamalaa jos kirjottaaa sen väärin!!! ja musta se meni ihan oikein fanitan sitä paitti Christiinaa!! XD ja ihan sama mulle ääliö! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- buu
lissy kirjoitti:
No voi vittu onpa nyt niin kamalaa jos kirjottaaa sen väärin!!! ja musta se meni ihan oikein fanitan sitä paitti Christiinaa!! XD ja ihan sama mulle ääliö! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
siis 14 vuotiaatko täällä kirjottelee?
- tyttö.
buu kirjoitti:
ei tollasesta tarvii suuttua ja alkaa muita haukkumaan.
- lissy
buu kirjoitti:
HIHI ihan sama mulle!
- ....girl....
olit kirjoittanu aguirela ahahhahahaahhaahh sanoit ihan pokkana "etkö tiiä kuka christina aguirela on?" kirjoitit sen nimen vielä väärin ja suutuit kun tyttö. sanoi tosta sun kirjoitusvirheestä.
- audrinapatridge
Kirjoitusvirheet sinne tänne, keskitytään asiaan.
TÄÄLLÄ OLTAISIIN PÄÄ KOLMANTENA JALKANA MENOSSA KAHTOMAAN HÄNTÄ!
- CA Inspire
Eikö Christina ole koskaan ollut Suomessa? Hänellä on kyllä niin mahtava ääni, että voisin todellakin mennä katsomaan, jos joskus Suomeen eksyy :D Mielestäni juuri Suomessa vierailleella Jennifer Lopezilla ei ole mitenkään kummoinen ääni.. oikeastaan jopa aika tylsä. En ole koskaan ollut kenenkään konsertissa, enkä oikein fanita ketään, mutta Christinan tahtoisin ehdottomasti kuulla livenä. Toivottavasti siis tulee pian tänne! :D
- patija
Jos et ole koskaan ollut kenenkään konsertissa, mukaan lukien juuri Suomessa vierailleen Jennifer Lopezin, niin älä silloin tuomitse. Jennifer on ihan uskomaton livelaulaja ja hänen ääni on kuin enkelin. Harva _oikea_ artisti osaa tanssia samalla ja laulaa myös oikeasti! Huomasihan sen jo Britneysta.
- bellali
Christina osaa laulaa ja esiintyä ja hänen kiertueensa ovat, TV-ruudulta katsottuna, näyttävän näköisiä myös. Minä lähtisin häntä katsomaan, ja varmaan moni muukin menisi, toivoisin että hän tosiaan lähtisi maailmankiertueelle ja tulisi myös tänne Suomeen.
Lotus-albumi on helmi, sen voin sanoa jo nyt, parin päivän kuuntelun jälkeen ja voin kuvitella, että näiden biisien tuominen livenä kiertueelle olis jotain aivan mieletöntä! Christina sanoi lähtevänsä kiertueelle "moikkaamaan faneja", mutta ei tarkentanut miten isosta kiertueesta on kyse. - fani5
Hei tietääkö kukaan milloin Christina Aguilera on tulossa suomeen!? Vai onks se ylipäätää koskaa ees enää tulos? :D
- JJIOO
NIINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982